Tapes vanaf 1991

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

York schreef:k Heb net n bericht gehad dat er geen live-sets meer mogen op het forum gezet worden. Spijtig, maar ik respecteer de wetten... ( Hoewel ik n forum over de tempels zonder de muziek, maar raar vind! :? )
da komt door die lieve mensen van sabam....
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

Idd , Sabam dat de dancing toen waarschijnlijk ook al moest betalen... :(
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Mhhh, dan maar bij onze NL vriend Malph46 posten.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

f*ck Sabam, de corrupte klootzakskes, die kenen die muziek ineens nog ni...

precies of die livesets duiken dan nergens anders op, incompetente amateurs.
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

t Is een beetje raar. De dancing heeft waarschijnlijk al moeten betalen , de dj ook en ik heb er toen 600fr voor gegeven! :D
En Sabam komt dan plots op het nieuws als sjoemelaar... Dan is dit n beetje het geld halen waar geen is....hahaha
Maar idd het net staat vol dingen die overbeschermt worden...
Ik wil er geen problemen door dus ik hou me eraan. :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ik heb men tapedeck al halvelings aan de praat gekregen, 1000x op play/rewind/forward duwen :)

maar nu heb ik precies niet de juiste kabeltjes :(

als ik andere kabeltjes heb kan ik beginne, come and get me Saddam, Sabam :twisted:
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 jul 2007, 14:01

Bericht door rerre »

Ik heb dat probleem ook, ik heb een kabeltje waardoor -als ik opneem- er enkel geluid komt uit de linkerbox..
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Die 'gewone' tulips hebben vaak een los contact. Je zult versteld staan als echt goede kabels koopt wat voor verschil het maakt. 'Monster' is een van de betere merken. Het zijn dan ook wel echt monster prijzen :twisted:
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

Die investering in betere kabels haaal je er wat ergenis en kwaliteit betreft dik uit hoor!
Put the needle on the record !!!!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

rerre schreef:Ik heb dat probleem ook, ik heb een kabeltje waardoor -als ik opneem- er enkel geluid komt uit de linkerbox..
Wat voor kabeltje gebruik je? Een jack met aansluiting vooor links en rechts? Of gewoon vanuit de koptelefoonaansluiting naar je pc? Die laatste geeft enkel geluid langst een kant.
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 jul 2007, 14:01

Bericht door rerre »

Trab schreef:
rerre schreef:Ik heb dat probleem ook, ik heb een kabeltje waardoor -als ik opneem- er enkel geluid komt uit de linkerbox..
Wat voor kabeltje gebruik je? Een jack met aansluiting vooor links en rechts? Of gewoon vanuit de koptelefoonaansluiting naar je pc? Die laatste geeft enkel geluid langst een kant.
Vanuit micro-aansluiting naar pc.. :twisted: Ben nog niet zo gewend met tapes rippen :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

rerre schreef:
Trab schreef:
rerre schreef:Ik heb dat probleem ook, ik heb een kabeltje waardoor -als ik opneem- er enkel geluid komt uit de linkerbox..
Wat voor kabeltje gebruik je? Een jack met aansluiting vooor links en rechts? Of gewoon vanuit de koptelefoonaansluiting naar je pc? Die laatste geeft enkel geluid langst een kant.
Vanuit micro-aansluiting naar pc.. :twisted: Ben nog niet zo gewend met tapes rippen :roll:
Dit heb je nodig:

Afbeelding

Die rode en witte moet je aansluiten achteraan je tapedeck ;-)
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 jul 2007, 14:01

Bericht door rerre »

Ik heb die 2 ingangen niet denk ik :roll: Ik gebruik zo een multifunctioneel gedoe met een CD speler, een cassette ding & een radio.. :roll: Zo iets, maar dan nog iets ouder ; Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

rerre schreef:Ik heb die 2 ingangen niet denk ik :roll: Ik gebruik zo een multifunctioneel gedoe met een CD speler, een cassette ding & een radio.. :roll:
Je moet een kleine stereo jack (3,5mm denk ik) hebben langs beide kanten van de kabel, die vind je normaal wel in elke elektrozaak. De ene steek je in de hoofdtelefoonuitgang van je radio-cassette-cd combinatie en de andere in de (blauwe) line-in aansluiting van je geluidskaart op je pc.
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Dakke1976 schreef:Die investering in betere kabels haaal je er wat ergenis en kwaliteit betreft dik uit hoor!
Weet ik. Ben zelf een paar jaar geleden over gestapt. Heb monster kabels van 60 euro p stuk gekocht. Sindsdien nooit meer ergernis en perfect geluid.

Btw Monster heeft de afgebeelde kabels ook
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten