Tapes vanaf 1991

Het algemene forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

Tja, met mijn simpel mengpaneel lukt dat ook wel hoor... gewoon het deck dolby aanzetten en de hoge tonen bijregelen op het mengpaneel...
Als je dat niet hebt moet je zoiets natuurlijk niet kopen , dan zijn er waarschijnlijk makkelijker dingen zoals hier al genoemd. Ik heb gewoon geen zin om dat met al die tapes te doen , en zoals ook al gezegd moet ik die omvormen naar mp3 (wat eigenlijk makkelijk is via www.zamzar.com) en ik heb nog n mp3 splitter&Joiner om de 2 helften aan elkaar te zetten. Maar das echt enkel met de allerbeste , anders word het te omslachtig... ;)

By the way , Extreme Tapes zijn allemaal weg...
Heb nog, White House (6) en Balmoral (8 ) , Rumba (7), Barocci (4), Tour et taxi (3) , Jerry's (2),Fuse (4), Groove (5) ,Planet Hardcore (2), Monty (2), The Room, Montini, Silo en H2o ....
Laatst gewijzigd door York op 08 mar 2008, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

York schreef:Tja, met mijn simpel mengpaneel lukt dat ook wel hoor... gewoon het deck dolby aanzetten en de hoge tonen bijregelen op het mengpaneel...
Als je dat niet hebt moet je zoiets natuurlijk niet kopen , dan zijn er waarschijnlijk makkelijker dingen zoals hier al genoemd. Ik heb gewoon geen zin om dat met al die tapes te doen , en zoals ook al gezegd moet ik die omvormen naar mp3 (wat eigenlijk makkelijk is via www.zamzar.com) en ik heb nog n mp3 splitter&Joiner om de 2 helften aan elkaar te zetten. Maar das echt enkel met de allerbeste , anders word het te omslachtig... ;)

By the way , Extreme Tapes zijn allemaal weg...
Heb nog, White House (6) en Balmoral (8 ) , Rumba (7), Barocci (4), Tour et taxi (3) , Jerry's (2),Fuse (4), Groove (5) ,Planet Hardcore (2), Monty (2), Silo en H2o ....
Via mengpaneel ben ik ook niet echt te vinden aangezien je dan nog eens met een stuk elektronica zit die het geluid (en dus ook de ruis) nog eens zal versterken, beter is gewoon meteen van cassette naar PC te gaan en daar dan meteen alles te doen met adobe (kan je ook splitten/joinen/versterken en weet ik veel).

Heb er zo wel al een paar honderden gedaan, veel werk misschien, maar betere een uurtje langer voor een tape dan een mp3 hebben waar voor de rest van je leven bruis op zit. Kwaliteit primeert hier !
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

Heb je die links gezien van de tapes uit de Globe? Die waren toch vrij goed vond ik... Maar zoals ik al zei , ieder zijn manier hè! Ik ga zeker die dingen niet aanschaffen om af en toe iets over te zetten. Ik betrouw erop dat de mensen die mijn tapes krijgen dat beter kunnen! ;)
Ik heb hier nog 1 tape gevonden uit de Cherry Moon , maar van n teknoville party met Laurent Garnier uit 94...

Was nog Globe vergeten , heb ik ook nog zo n 4tal tapes van gevonden...
Dus nog zo n 50 tal en zo n 40 tal onbekende...
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Bericht door bonny »

Die van Fuse & silo, weet je welke dj en welk jaar? als het de moeite is wil ik er wel ééns om komen...
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Dakke1976 schreef:
York schreef:Ik heb wel n cd-redcorder... Gewoon cassetje afspelen en cd laten opnemen...
dat werkt ideaal...
heb ik ook, maar daar kan je niks aan de kwaliteit mee veranderen hé, en zit je met een casette van 90min, en een cd van 74/80 min :?

we zullen wel zien, kheb al een halve oplossing gevonden ;)
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

kwaliteit kan je verbeteren hoor, k heb t bovenaan al ergens geschreven...En die 10min verlies je idd
Bonny, k zal later es checken....
Nog eentje van La Chapelle Kevin ook ertussen..
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

Bonny,
Eentje van Silo - Franky Jones 10-95
Fuse - Pierre 8-95
Fuse - Pierre 12-97
Fuse - Trish 5-98
Fuse - Pierre 2-98
Fuse - Pierre 3-99

Tour & Taxi is ook weg!
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Bericht door bonny »

Hi, Je mag ze aan de kant leggen als je wilt. Zit volgende week wel op een festival in UK (Underground Ressistance :mrgreen: gaan bewonderen). Maar zal daarna iets laten weten en ééns langskomen.
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

Ok , is gebeurd.... ;)
k Heb ook nog een vd Room en eentje van Steve Cop.
Elite Club Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 31 okt 2007, 20:54

Bericht door bonny »

Die steve Cop mag je erbij doen :D
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

York schreef:kwaliteit kan je verbeteren hoor, k heb t bovenaan al ergens geschreven...En die 10min verlies je idd
Bonny, k zal later es checken....
Nog eentje van La Chapelle Kevin ook ertussen..

kga het zo doen, ik neem 45min (kant a) van een tape op cd-rw, zet die dan op de pc, dan neem ik kant b en zet die terug op cd-rw.

het is meer werk, maar zo kom ik er ook wel zeker :)
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

Alle wegen leiden naar ... Rome? :mrgreen:
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 mar 2008, 20:31
Locatie: Geel

tapes globe

Bericht door Globejunk »

hallo allemaal,ik ben nieuw hier en blij verrast dat er zo een geweldig forum bestaat
maar eerst wil ik tegen york zeggen dat ik geprobeerd heb om een pm te sturen,hopelijk is hij toegekomen en anders wil ik je van hier laten weten dat ik de tapes van de globe zo snel mogelijk wil komen halen want ik ben bezeten door die club,ik krijg zo de tranen in de ogen als ik over Globe begin
kan je me iets laten weten york dan kom ik zo snel mogelijk
alvast bedankt
Op mijn sterfbed zal ik nog steeds aan de Globe denken!!!!!!!!!!!!
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

k Heb t gezien en heb iets gestuurd.... ;) k Heb er nog n paar denk ik...
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

tapeke da'k gisteren geript heb. Is T-Quest in Lagoa. Vraag me geen jaar of datum, dat heb ik er destijds niet op genoteerd.

www.coincidencerecords.be/tquest.zip
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast