Booze topic

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:30
Locatie: Ciraoville

Bericht door Cypher »

Nostalgie90 schreef: Duvel is gevaarlijk, daar krijgt ge van die gistboerkes van waar het schuim van in uwe bek komt!
Bespaar mij de details :)
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Duvel met e rietje 8) Op die manier 6 a 7 binnegeslurpt verleden maand :D
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Het gevaarlijkse is de gist vanonder in t'fleske, sommige gieten deze lekkernij mee uit en andere laten ze in het fleske. Vooral als hem vooraf in een pint uitgieten durft dat dan al eens vergeten worden. Normaal ziet ge dan deze troebele vlokken en proeft ge dat dan ook :mrgreen:
Een bakske kopen en efkes laten liggen rijpen, dan hebt ge dat zeker voor!

@bass: ne straffe gij ze ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Bass schreef:Duvel met e rietje 8) Op die manier 6 a 7 binnegeslurpt verleden maand :D
hier ontbreekt wel iets bij ....... het resultaat :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

In een discotheek: Limskaya sprite of Chamfari

Op café: Jupiler - Stella - Duvel (yummy for my tummy :P )

Ook de verrukkelijke creaties van de gebroeders Timmermans en Lindemans drink ik zéér graag. Bush bier vind ik dan weer wat te zwaar op het maag liggen. Nen blonde trappist gaat er ook in al heb ik bij nen donkere wel graag een ieniemieniepietsie lekske grenadine erin.

Op restaurant drink ik het liefste nen goeie Merlot, maar ook andere lekkere wijnen vallen bij mij goed in de smaak..

Verdomme man: ik drink veel te graag alcohol :oops:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

lemant schreef:In de Polé Polé ne Waka Waka (cocosmelk met amaretto en nog wa drank).

Recente ondekking: Roomer (frisse kruidendrank met eetbare bloemetjes in).

Nog een andere lekkernij: Becherovka (Tsjechisch, maar blijkbaar verboden in België). Wordt ook gemengd met Tonic en verkocht als BEton.
Was mich dadallemaal :D

Ik heb hier trouwens nog enkele flesjes Mezcal uit Mexico staan. Ook verboden in België vanwege zogezegd hallucinerend.

Op feestjes en etentjes drink ik zéér graag witte wijn. Liefst lekkere droge.
En ik ben persoonlijk een anijs drank lover. Ik heb altijd Ricard in huis. Maar ook Oezo, Pernod, Raki,......
Als ik dat als aperitief drink krijg ik scheurende honger.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Kent er iemand After Shock?

Hier ook niet te krijgen, daar krijgde kloppen van zenne. Is ook met anijs Stanne
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Sorry maar ik vraag me dat af hoe ge dat aan en garcon uitlegt, dat moet ge toch ne keer of 5 herhalen vooraleer ze het snappen :?:

PS: iets met anijs, wss zit er absinth in
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

thuis als opwarming voor een avondje feesten: champagne of schuimwijn (bernard massard van 8 euro in den delhaize!) of wijn of pintjes naargelang wat we in huis hebben of wat vrienden meebrengen. (vorige week alle flessen eens naar de glascontainer gedaan, stond vol met champagne/(schuim)wijn flessen dat we zelfs ni meer naar ons toilet op het gelijkvloers konden :mrgreen: )

op café: pintjes pintjes en nog eens pintjes

in clubs: pintjes of rode vodka redbull (naargelang hoeveel geld ik nog heb) als'k ni moet rijden of enkele pintjes afgewisseld met veel water alsk bob ben.

op terras in de zomer: liefmans kriek, mojito's of pina colada


:bom: :eye: :cheese:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Stanne schreef: En ik ben persoonlijk een anijs drank lover. Ik heb altijd Ricard in huis. Maar ook Oezo, Pernod, Raki,......
Vergeet dan vooral de Sambucca niet!

Ik ben één keer ferm slecht geweest van Ricard, sindsdien smaakt het mij niet meer.
Gevulde paprika's smaken mij trouwens ook niet meer, dat was namelijk mijn avondmaal die dag ... de details ga ik u sparen, but i think you get the picture.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

lemant schreef:
Stanne schreef: En ik ben persoonlijk een anijs drank lover. Ik heb altijd Ricard in huis. Maar ook Oezo, Pernod, Raki,......
Vergeet dan vooral de Sambucca niet!

Ik ben één keer ferm slecht geweest van Ricard, sindsdien smaakt het mij niet meer.
Gevulde paprika's smaken mij trouwens ook niet meer, dat was namelijk mijn avondmaal die dag ... de details ga ik u sparen, but i think you get the picture.
:D Kan je idd wel best vermijden om lazarus te gaan hierop. 1 maal gehad in Turkije met Raki. Volgende dag 1 glas water en je bent alweer vertrokken :D
Sambucca ken ik natuurlijk wel maar nog nooit geproefd.

BTW: beste rum is Havana Club. Ondertussen in de Colruyt te krijgen. Hiervan krijg je niks alcoholsmaak of geur in je mond, ongeacht de sterkte van uw long drink. + het feit da deze rum zoet smaakt. Heel lekker in cocktails.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Stanne schreef: BTW: beste rum is Havana Club. Ondertussen in de Colruyt te krijgen. Hiervan krijg je niks alcoholsmaak of geur in je mond, ongeacht de sterkte van uw long drink. + het feit da deze rum zoet smaakt. Heel lekker in cocktails.
Is wel vrij duur, om te mengen gebruik ik meestal Negrita (bruine rum). Is ook nie echt goedkoop, maar toch iets goedkoper dan Havana denk ik.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Booze topic

Bericht door Stanne »

-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Booze topic

Bericht door Nostalgie90 »

Komaan 300 dollar voor een fles Absinth, wat een afzetterij.
Absinth kunt ge zelfs in de Makro verkrijgen.
Zie dat ge een geperforeerd lepelke hebt voor uw klontje suiker in op te branden, meestal in geschenkboxen zit dat er bij. (of ge moet naar rommelmarkten eens gaan zien)

Nu ja als ge tegen de smaak kunt, anijs is niet al te lekker.
Sommige varianten hebben die anijsscmaak niet, maar ja is het dan nog wel absinth.
Vroeger was dat een tijdje verboden om de slechte reputatie, ook al omdat ze er giftige stoffen indoen om de kleur zo groen als mogelijk te krijgen.

En van zat te zijn kunt ge ook zot worden.
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 08 feb 2009, 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Booze topic

Bericht door Stanne »

Nostalgie90 schreef:Komaan 300 dollar voor een fles Absinth, wat een afzetterij.
Absinth kunt ge zelfs in de Makro verkrijgen.
Zie dat ge een geperforeerd lepelke hebt voor uw klontje suiker in op te branden, meestal in geschenkboxen zit dat er bij. (of ge moet naar rommelmarkten eens gaan zien)

Nu ja als ge tegen de smaak kunt, anijs is niet al te lekker.
Sommige varianten hebben die anijsscmaak niet, maar ja is het dan nog wel absinth.
Vroeger was dat een tijdje verboden om de slechte reputatie, ook al omdat ze er giftige stoffen indoen om de kleur zo groen als mogelijk te krijgen.

En van zat te zijn kunt ge ook zot worden.
Je moet eens doorsurfen. Er zijn online shops waar die King of Spirits voor een schappelijke prijs (tussen 40-60€) van de hand gaat.
Anijs is lekker.
Het is het percentage Tujon dat de sterkte (lees hallucinerend effect) bepaald. Bij King of Spirits is dat "krankzinnig" hoog.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast