Kom Op Konijntje !

Alles in verband met muziek
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Stanne schreef:In de rockbussiness heb je zoiets als bvb Slipknot. Niemand weet echt wie deze groep is ondanks hun succes en bekendheid in het genre.

De leden van Slipknot zijn alle negen bekend en ze geven regelmatig interviews zonder masker (bv. in de docufilm 'Metal: A Headbanger's Journey').
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ThaMan schreef:Wie een nr van Slipknot kan mee zingen is nen straffe gast :eye:
Slipknot - Duality vind ik een enorm geslaagd nummer
er zit melodie in + er wordt in gezongen en niet gebruld :D


on topic: ik trek mij daar allemaal niets van aan hoor, so what als er een fout nummer wordt uitgebracht :?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Dr. Poppers schreef:Dan toch liever The Residents als voorbeeld!
Owla, ... die hebben idd wel wat meer gedaan dan Kaw Liga :)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

grappig nummerke & that's all
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Tsjah en dan heb je nog Burial en even geheimzinnige artiest, maar dat zullen buiten ik en een paar andere medegeïnterneerden wss niet kennen.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Nostalgie90 schreef:Tsjah en dan heb je nog Burial en even geheimzinnige artiest, maar dat zullen buiten ik en een paar andere medegeïnterneerden wss niet kennen.
Niet kennen? Man, staat in mijn top twee van platen van 2007 (naast Deepchord pres. Echospace)!!! :thumbsup:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Dr. Poppers schreef:
Nostalgie90 schreef:Tsjah en dan heb je nog Burial en even geheimzinnige artiest, maar dat zullen buiten ik en een paar andere medegeïnterneerden wss niet kennen.
Niet kennen? Man, staat in mijn top twee van platen van 2007 (naast Deepchord pres. Echospace)!!! :thumbsup:

Allé dan ;)
btw gij zit toevallig aan serieuze bronnen, hebt ge niet wat tips in dat genre?
Eventueel dub-tech dingen?
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Nostalgie90 schreef:
Dr. Poppers schreef:
Nostalgie90 schreef:Tsjah en dan heb je nog Burial en even geheimzinnige artiest, maar dat zullen buiten ik en een paar andere medegeïnterneerden wss niet kennen.
Niet kennen? Man, staat in mijn top twee van platen van 2007 (naast Deepchord pres. Echospace)!!! :thumbsup:

Allé dan ;)
btw gij zit toevallig aan serieuze bronnen, hebt ge niet wat tips in dat genre?
Eventueel dub-tech dingen?
Hmm, wat nieuwe dingen betreft moet je ZEKER Murmur eens checken!!!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Dr. Poppers schreef:
Nostalgie90 schreef:Tsjah en dan heb je nog Burial en even geheimzinnige artiest, maar dat zullen buiten ik en een paar andere medegeïnterneerden wss niet kennen.
Niet kennen? Man, staat in mijn top twee van platen van 2007 (naast Deepchord pres. Echospace)!!! :thumbsup:
Persoonlijk vond ik zijn laatste album wat overroepen. Te veel vocals naar mijn goesting. Stuk voor stuk wel goeie tracks, maar om het volledige album te beluisteren ook iets te ééntonig.
Maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die er zo over denkt als ik zie hoe lyrisch de meesten er over zijn.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Nostalgie90 schreef:Tsjah en dan heb je nog Burial en even geheimzinnige artiest, maar dat zullen buiten ik en een paar andere medegeïnterneerden wss niet kennen.
Net even gesnorkeld op Youtube. Kan het zijn dat ze dit al op Stubru spelen ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

idd, vanmorgen nog...
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Technolab schreef:idd, vanmorgen nog...
Yep. Is niet slecht.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:
Dr. Poppers schreef:
Nostalgie90 schreef:Tsjah en dan heb je nog Burial en even geheimzinnige artiest, maar dat zullen buiten ik en een paar andere medegeïnterneerden wss niet kennen.
Niet kennen? Man, staat in mijn top twee van platen van 2007 (naast Deepchord pres. Echospace)!!! :thumbsup:
Persoonlijk vond ik zijn laatste album wat overroepen. Te veel vocals naar mijn goesting. Stuk voor stuk wel goeie tracks, maar om het volledige album te beluisteren ook iets te ééntonig.
Maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die er zo over denkt als ik zie hoe lyrisch de meesten er over zijn.
ik vind die vocals net het knappe eraan: hij laat ze constant verschuiven in tonaliteit en da's echt bangelijk! Vind ook zijn remixen schitterend (voor oa Jamie Woon en onlangs nog Thom Yorke). In hetzelfde genre is Pinch een naam om te volgen!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

Dr. Poppers schreef:
lemant schreef:
Dr. Poppers schreef: Niet kennen? Man, staat in mijn top twee van platen van 2007 (naast Deepchord pres. Echospace)!!! :thumbsup:
Persoonlijk vond ik zijn laatste album wat overroepen. Te veel vocals naar mijn goesting. Stuk voor stuk wel goeie tracks, maar om het volledige album te beluisteren ook iets te ééntonig.
Maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die er zo over denkt als ik zie hoe lyrisch de meesten er over zijn.
ik vind die vocals net het knappe eraan: hij laat ze constant verschuiven in tonaliteit en da's echt bangelijk! Vind ook zijn remixen schitterend (voor oa Jamie Woon en onlangs nog Thom Yorke). In hetzelfde genre is Pinch een naam om te volgen!
qua burial sluit ik me aan bij lemant, 't zelfde voor zijn vorige album trouwens dat wel lichtjes beter was. pinch is ook ni slecht maar vr mij persoonlijk net niet origineel en spacey genoeg, iets teveel dubinvloeden..juist zoals skream enzo, buiten een paar supertracks zegt het mij ni veel. liever de idm-achtige dubstep van scanone, vex'd, boxcutter, etc
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Smaken verschillen, voor mij kan het niet spacey genoeg zijn ... en de sfeer is voor mij meer dan ok

Even checken, van murmur zijn er 2 artiesten met dezelfde naam, de ene wat schever dan de andere :eye: de ene heb ik al nummes van gehoord maar de andere is precies een soundtrack voor ne Conan The Barbarian film!


Ik zou zeggen goed bezig, keep it comin' met die namen! :thumleft:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten