Kom Op Konijntje !

Alles in verband met muziek
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Kom Op Konijntje !

Bericht door ThaMan »

Kon het niet laten, maar wat een bullshit zeg van "aka The Junkies"... als dat tegenwoordig muziek is zet ik nog liever een cd van Jantje Smit op...
Dus komen we bij de vraag, wat vinden jullie van die op-10-minuten-gemaakte-"muziek" ?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Heb het derjuist ook gehoord op een privé feestje. Echt enorm belachelijk. Der zit niet eens een melodie in, gewoon wat electronische beats met een domme kinderstem erin. Echt belachelijk.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

spelen ze al een tijd op stubru, tsjah ik vind het nog meevallen zeker met een stuk in de frak :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik krijg ook spontaan jagersinstincten die zich opdringen bij 't horen van dat konijn. Mag voor mij qua irritatiefactor naast "lief klein konijntje" gaan staan. Maar dat ook een hit nietwaar?
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

Om in een electro-set te horen : nee dank u !
Om op een fuif te horen als 'k licht gemarineerd ben : laat maar komen !

:D
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Belachelijke brol... Meer kan ik er niet over zeggen.

In de week waren die kerels te gast bij Studio Brussel en gaven ze 'n live versie weg van hun "mega schijf". Ik werd gewoon zot van dat zelfde steeds herhalende gezaag, wat bij momenten zelfs uit 't ritme zat.

't had niet veel gescheeld of ik had de radio door de venster gegooid... :)
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Gebrek aan inspiratie, gebrek aan creativiteit, gebrek aan geduld en vooral... gebrek aan respect.
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik hoorde het overlaatst in een set nochtans...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Tsjah ik dacht eerst dat het "van de jeugd van tegenwoordig" was, er zijn erger dingen zoals de nieuwe van Daan met dat duits gelul
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Af voeren die handel !!!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ik heb de indruk dat ze zulke dingen op Stubru "promoten" gewoon om er den draak mee te steken. Da vind ik altijd wel geslaagd.
Echt ja, den Daan int Duits, das ook wer ne feskeu :D En zeggen dat die zulke goeie platen heeft.
Milk Inc hoort bij mij ook in die categorie. 1000 plaatjes maakt de Regi, allemaal met dezelfde beat en structuur en allemaal met puur commerciele achtergrond. En zeggen dat die het Sportpaleis kan vullen.... Tis super voor hem maar afvoeren die handel in mijn ogen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

idd, verleden week hadden ze nen demo gespeeld met de titel "dikke tetten" dan wel in 'tvlaanders te verstaan :D

Bij Milc inc halen ze de "real retro classix" nog eens door de mangel met een onnozele zanglijn erover. De woordenschat van de meeste vocale dance-acts is maar beperkt
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik wil even jullie negatieve houden doorbreken (proberen dan :P ), maar het is in Nederland toch een groot succes dit plaatje.

Dus ja, als gimmick is het weer enorm geslaagd natuurlijk. En als je de Seymour Bits Remix pakt, heb je best een aardige plaat hoor !
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djginod schreef:Ik wil even jullie negatieve houden doorbreken (proberen dan :P ), maar het is in Nederland toch een groot succes dit plaatje.
Zulke plaatjes scoren toch altijd in Nederland? :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Nostalgie90 schreef:Tsjah ik dacht eerst dat het "van de jeugd van tegenwoordig" was, er zijn erger dingen zoals de nieuwe van Daan met dat duits gelul
Is inderdaad van iemand van de jeugd van tegenwoordig.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast