Switch The Past deze week

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Nostalgie90 schreef:
tomaz schreef:The Past is altijd vooraf opgenomen vermits dat na middernacht zit.
Ik zou maar al te graag heel switch live doen maar dat kan jammer genoeg niet.
Is het omdat je op bent van de zware werkweek of is er een s'nachts een minimumbezetting kwa personeel?
Of omdat hij er fysiek niet aanwezig kan zijn wegens boekingen? :)
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

er is 's nachts geen live radio op stubru (tenzij speciale utzendingen zoals ILT). Hééééél vroeger misschien wel, maar het is al lang dat alle uitzendingen vanaf een bepaald uur (de nachtradio) vooropgenomen zijn. Er is dan gewoon niemand meer op Stubru, ook geen technieker. Alleen op de centrale regie zit heel de nacht wel iemand die in 't oog houdt dat alles vlot verloopt.
Bij Switch op zaterdag is alles na mijn uur opgenomen. Vanaf 6u 's morgens zit er weer iemand live te presenteren.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Switch met Nina De Man... zegt voor mij al genoeg.
Vond het met Lieve De Maeyer, Stefan Ackermans en Jan Van Biesen wel lekker iets hebben. Nu heeft het veel van zijn charme verloren.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

ThaMan schreef:Switch met Nina De Man... zegt voor mij al genoeg.
Vond het met Lieve De Maeyer, Stefan Ackermans en Jan Van Biesen wel lekker iets hebben. Nu heeft het veel van zijn charme verloren.
Ja, ThaMan, De Man, dat is me wat. :) Ik krijg het ook wel altijd op mij heupen van haar 'familiair' gedoe met haar gasten en haar... tja... domme vragen.
Maar ik zie/ zag ze wel eens in de persruimte van grote evenementen als 10daysoff of I Love Techno, en dan zit ze altijd ijverig haar huiswerk te maken en professioneel te wezen. Dat ziet er dan niet eens een show uit. Dan vraag je je wel eens af hoe dat nu precies zit met haar kennis en kunde. :scratch:
tomaz schreef:Je kan luisteren wanneer je wil hé.
Stubru.be > Luister Live > net gemist > switch the past
Merci voor de tip! Die aflevering van vandaag wil ik zeker eens checken! Heb Switch overigens al lang niet meer gehoord...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Vond Teknoville vreger net iets beter. Alhoewel ik zeer blij ben met Switch. Eindelijk nog eens een nationale zender die wat met house doet en niet de voorgekauwde hitjes. Trouwens zeer leuk als je heel vroeg moet werken, zoals morgen 4 u, dat ge uwe dag kunt beginnen met een lekkere minimal set. De auto in, Stubru vollen bak en genieten maar, ineens klaarwakker!!

Nina De Man haar stem vind ik zalig, ze heeft een goeie radiostem. Maar haar intervieuws zijn soms niet om aan te horen. Zoals hier al is aangehaald , veel te familiair en soms vind ik ze chaotis.
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

sorry eh...maar switch vind ik absoluut geen goed programma...
als ik speciale muziekskes wil horen, geef mij dan maar de maxx ( ook nog andere genres) of mishmash (moest vuile luc jansens es zijn bakkes houden)

teknoville in dn tijd was wel bien
Nina de man is een taart die er niks van kent

voila , bij deze mijn genuanceerde mening :D :D

EDIT : ej mannen, das mijn mening maar e...
MISHMASH omdatter rare platen gespeeld wordt diede ver nergens vind of hoort
THE MAXX omdatter nu en dan ook es een goei rockplaatjen,ne eighties classic of zelf een RnB plaatjen gedraaid wordt...(ne mens mag van alle markten ewa thuis zijn e )
Laatst gewijzigd door mister_honda op 23 feb 2008, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ivm programma's... Geef mij 2de uur van "Jungle Fever" maar op Maandag Avond... lekker alternatief.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

mister_honda schreef:sorry eh...maar switch vind ik absoluut geen goed programma...
als ik speciale muziekskes wil horen, geef mij dan maar de maxx ( ook nog andere genres) of mishmash (moest vuile luc jansens es zijn bakkes houden)

teknoville in dn tijd was wel bien
Nina de man is een taart die er niks van kent

voila , bij deze mijn genuanceerde mening :D :D
de maxx specialer dan switch?

mishmash zonder luc jansens?

smaken verschillen duidelijk
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

ieder zijn goesting hé mannen
als 't u niet aanstaat, duw uw duimke op de power off :thumleft:
;-)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Da denk ik er ook van :)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Mag wel eens over gediscussieërd worden imho.. Het zijn toch de meningen die tellen van de luisteraars, wat is het nut van een forum anders laat staan van een Radio Station ? Als het enkel voor reclame is, kijk ik wel naar de VTM.

btw: Ik geniet de laatste tijd enorm van Antwerpen 1, heel de dag door 80's en geen gezever ertussen... perfecte voorbeeld van hoe een radio hoort te zijn. :cheers:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Een staatszender mag niet zomaar non stop radio maken. Er zijn regels die bepalen wat en hoeveel. En dat is niet de schuld van sabam :mrgreen:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Trab schreef:
Nostalgie90 schreef:
tomaz schreef:The Past is altijd vooraf opgenomen vermits dat na middernacht zit.
Ik zou maar al te graag heel switch live doen maar dat kan jammer genoeg niet.
Is het omdat je op bent van de zware werkweek of is er een s'nachts een minimumbezetting kwa personeel?
Of omdat hij er fysiek niet aanwezig kan zijn wegens boekingen? :)
Er zijn nog weinig dj's (of geen?) die volgeboekt zijn van vrijdag tot zondag, dus die link leg ik niet meteen.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Verleden zaterdag was het wel grappig, de selectie van Tomaz en het interview erop. Hij mag soms ook nog wel iets zeggen ;)
Neen heeft die echt zoveel kennis, of doet ze grondig onderzoek en pakt ze daarna uit of het wandelende discogs is?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Mishmash zonder Luc Jansen, is als Bert zonder Ernie.....

Ik ga me denk ik eens verdiepen in Ableton dan, want ik dacht dat je elk nummer moest gaan "bewerken"zeg maar met die Warps, en dat je daarmee al uren kwijt bent, voor zeg maar 20 nummers....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten