21.02 : Koppen - Drugs & Discotheken

Het algemene forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Administrator schreef:
Dat ge maandelijks iets op u spaarboekske zet is normaal, .
haha, 'k zal u mijne spaarboek laten zien ;)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

zwijg me over sparen, kword er soms echt gek van. is nimeer mogelijk in 2008 als alleenstaande.

Enneuh, Afterke, er zijn mensen die geen andere keuze hebben dan zo vroeg alleen te gaan wonen. ;)
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Fieneke schreef:zwijg me over sparen, kword er soms echt gek van. is nimeer mogelijk in 2008 als alleenstaande.

Enneuh, Afterke, er zijn mensen die geen andere keuze hebben dan zo vroeg alleen te gaan wonen. ;)
versiert er snel enen he ;)
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mijn zelfrespect is me net iets te belangrijk ;)

Mor ge hebt een punt, ik ken er genoeg die speciaal relaties aangaan zodat ze het financieël wat beter hebben, ik laat in het midden wat dat dan van die vrouwen maakt.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik spaar ook nog niet echt (of tis soms wat in de maand zelf zodak nog genoeg geld heb voor memories :D ). Tis gewoon veel te duur allemaal. Tegenwoordig zijde mee 70€ al geen reet meer de zaterdagavond. :x

In het weekend werken (niet alle weekends) maar dat is niet leuk. :P
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Neo, ik kom met 30€ nen hele avond toe en ik kom zat buiten...
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

30 euro????

Dan drinkt ge toch veel op andermans kosten of ni??

Als we nog is weggaan schommelt het verbruik op ongeveer 100 euro zonder randmiddelen erbij :roll:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Maja Fieneke, ge zijt een vrouw. Als man gaat da niet. Allez, soms wel (bv. de eerste avond na m'n blok, zijde canard na 5 pinten).

Kendet jah, ge drinkt gij wa pinten op café. Ge komt in feeststemming en begint aan kortn. Pakt dadde zo tot 6uur weggaat... En dan spreek ik over korte drank, soms drinken wij champagne (maar da betaal ik niet, drink gwn mee op zo'n rijke kerel z'n kosten xD). Dan als ge nr huis gaat ete nog een bicky... En jah, ge zijt toch veel geld kwijt,ze :twisted:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Als man hebt ge in den uitgang sowiezo al veel meer kosten:
- Meestal rijdt de gast
- In sommige gevallen vrouwen gratis binnen en mannen niet
- U lief haar inkom betalen
- Vrouwen laten zich bijna altijd trakteren
- ...
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Waar is den tijd dak met e briefke van 200 frank naart jeugdhuis ging, daar e pakske sigrette van kocht en nog 3 of 4 pinten kon drinke :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Bass schreef:Waar is den tijd dak met e briefke van 200 frank naart jeugdhuis ging, daar e pakske sigrette van kocht en nog 3 of 4 pinten kon drinke :roll:
Waar is den tijd van onze tennisclub. (Mijn eerste) pinten voor 1€ :(
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Weet nog da ik men pinten 30 fr betaalde.. en das nog nie eens zo gek lang geleden :?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

jeec426 schreef:30 euro????

Dan drinkt ge toch veel op andermans kosten of ni??

Als we nog is weggaan schommelt het verbruik op ongeveer 100 euro zonder randmiddelen erbij :roll:
Randmiddelen gebruik ik niet, en ik kan me perfect zatzuipen met mijn 30€. Ik zuip niemand af, mor als ze het echt aanbieden, slaag ik het ook ni af. Het gebeurt wel regelmatig dat ik niet kan volgen ze, en dan kappen we de pintjes gewoon bij mekaar. Het enige probleem dat zich dan vormt is dat ik meer pure sterke aant drinken ben dan sterke met fris. :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Het hangt er allemaal af van wat ge drinkt, als ge afkomt met champieter en met cocktails waar meer sap dan alchohol inzit zult ge met Uw 30€ niet ver komen.
Van 30€ kunt ge normaal zeker een trappist of 7 drinken, als de inkom en de wc's gratis zijn komt ge er nog goed vanaf. (En ik kan U garanderen dat ge dan zat zijt)

Sparen anno 2008 is soms een heikele kwestie, en zeker als alleenstaande. Ge moet nog niet te zot doen om alles op te krijgen, zeker als ge alles meegemaakt en gezien wil hebben.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

bij ons staan de pinten nog altijd aan €1
frisdrank 0.90€

:-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten