St Dic

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2008, 10:52

St Dic

Bericht door Indulger »

Voor mij was hij 1 van de interessantste dj's qua stijl. Zo ontzettend jammer dat hij vorig jaar zelfmoord pleegde. Niemand draaide dieper en rijker als hij. Heeft er niemand mischien setjes van hem staan?
Hoe komt het trouwens dat die hier nog ni aan bod is gekomen?!
Sinds hij weg is hebben ze van de motion de speeltuin van Pierre gemaakt waar hij al zijn hyper irritante minimal kan gaan draaien, fuse is niet meer zo leuk zonder St Dic.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Draait daar niemand anders meer in de motion?
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2008, 10:52

Bericht door Indulger »

de motion is tegenwoordig een allegaartje van concepten geworden. Vroeger was het de house room (zelfs ff de d&b room) van de fuse maar nu is het een mix van vanalles. Toch heb ik de indruk dat vooral Pierre er vaak z'n minimal ding staat te doen.
Maar Trish en Sam Ostyn hebben er ook hun maandelijks concept rond de detroit invloeden in techno en dat is zeeeeeer de moeite.
Toch jammer dat ze niet voor een opvolger van St Dic hebben gezorgd, het sfeertje in de motion was altijd wel lekker.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Indulger schreef:de motion is tegenwoordig een allegaartje van concepten geworden. Vroeger was het de house room (zelfs ff de d&b room) van de fuse
Zelfs een tijdje de trance-room van Marko en Phi-Phi

Een tijd geleden heb ik hier eens een set gepost van hem op Respect (07-04-00), maar die is ondertussen offline. Misschien kan iemand anders hem nog eens uppen?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

En Food heel kort... Maar daar was de Skalle ook resident.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Idd St Dic was wat mij betreft de ideale dj voor de motion. Beneden techno en boven house, logisch lijkt mij.

Ben niet veel naar Fuse geweest vroeger maar als ik er kwam ging regelrecht naar de motion voor de diepe shizzle 8)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

St Dic kwam ook regelmatig hier in TheaterCafe (Club 1900) spelen op feestjes. Ook heb ik em een keer aan het werk gezien in de Spiraal dacht ik.
Was wel goeie dj op de juiste plaats...
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

Respect was op vrijdag. Vrijdagen waren meestal totaal ander publiek dan zaterdagen (vrijdag, toch vooral veel volk uit Brusselse regio en studenten denk ik). Hoe is dat eigenlijk afgelopen met Respect, een stille dood gestorven na het einde van de French Touch hype? Als je dan ziet waar Bob Sinclar zich tegenwoordig mee bezighoudt :roll: Die heeft ook de smaak van het geld te pakken :)

St. Dic was idd altijd in orde. In het begin gingen we enkel naar boven als het beneden te druk was, maar na verloop van tijd bleven we daar meer en meer hangen (zeker in de vroege uurtjes).
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Re: ...

Bericht door Trab »

ProgressNation schreef:Hoe is dat eigenlijk afgelopen met Respect, een stille dood gestorven na het einde van de French Touch hype?
Die feestjes zijn blijven doorgaan, maar voornamelijk in Parijs. Gisteren was er zelfs nog een :)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: ...

Bericht door lemant »

Trab schreef:
ProgressNation schreef:Hoe is dat eigenlijk afgelopen met Respect, een stille dood gestorven na het einde van de French Touch hype?
Die feestjes zijn blijven doorgaan, maar voornamelijk in Parijs. Gisteren was er zelfs nog een :)
idd, als ik me niet vergis naar aanleiding van de release van het album van Sebastien Tellier

in de zomer geven ze elke woensdag een feestje op een boot, heel brede programmatie, van elektro tot house of italo ...
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: ...

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:
Trab schreef:
ProgressNation schreef:Hoe is dat eigenlijk afgelopen met Respect, een stille dood gestorven na het einde van de French Touch hype?
Die feestjes zijn blijven doorgaan, maar voornamelijk in Parijs. Gisteren was er zelfs nog een :)
idd, als ik me niet vergis naar aanleiding van de release van het album van Sebastien Tellier

in de zomer geven ze elke woensdag een feestje op een boot, heel brede programmatie, van elektro tot house of italo ...
Inderdaad, met een beetje een genre-rotatiesysteem. Ik ken de promokerel ervan. Heb ook nog haast alle flyers van in Fuse, met die prachtige foto's...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: ...

Bericht door lemant »

Dr. Poppers schreef: Ik ken de promokerel ervan. Heb ook nog haast alle flyers van in Fuse, met die prachtige foto's...
Heb daar ook een paar keer contact mee gehad via mijn blog, heel sympathieke mensen daar.
Wie o wie neemt het initiatief om Respect terug naar België te halen? :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: ...

Bericht door Dr. Poppers »

lemant schreef:
Dr. Poppers schreef: Ik ken de promokerel ervan. Heb ook nog haast alle flyers van in Fuse, met die prachtige foto's...
Heb daar ook een paar keer contact mee gehad via mijn blog, heel sympathieke mensen daar.
Wie o wie neemt het initiatief om Respect terug naar België te halen? :mrgreen:
Fuse deed vroeger af en toe toch party-tgv-trips naar Parijs, niet?
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2008, 10:52

Bericht door Indulger »

zullen we anders een topic over Respect openen?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Indulger schreef:zullen we anders een topic over Respect openen?
doe maar, best bij "other events" ofzo
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten