Grooverider 4 jaar in een cel in Dubai

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Grooverider 4 jaar in een cel in Dubai

Bericht door ThaMan »

En Hopaaaaa.... ginder lachen ze er niet mee...
Raymond Bingham (40), beter bekend als de Britse dj Grooverider, moet in Dubai een celstraf van 4 jaar uitzitten. Hij werd op 23 november op de luchthaven gearresteerd. Hij had 2,16 gram cannabis op zak.
Bingham ontkende tijdens de rechtszaak dat hij drugs smokkelde. Hij zei dat hij vergeten was dat hij de cannabis in zijn broekzak gestoken had.
Grooverider presenteert sinds 1998 een wekelijks drum-and-bassprogramma op BBC Radio 1. Hij was in Dubai voor een dj-set in de lokale nachtclub The Lodge.
De Britse ambassade in de Verenigde Arabische Emiraten, waarvan Dubai deel uitmaakt, zegt dat drugsbewustzijn moet worden verhoogd bij de Britse bezoekers.
Grooverider wordt het land uitgezet nadat zijn straf beëindigd is. Hij heeft nog 2 weken tijd om in beroep te gaan tegen de veroordeling.
bron: de redactie
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mja, verstrooidheid kan zware gevolgen hebben :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

2 gram :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Zijn mensen steeds dommer aan het worden ofzo ??? Als je naar zo een land gaat, is toch het EERSTE waar je aan denkt... :roll:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Inderaad, in die landen steken ze u in de doos als ge me een blik bier over straat loopt.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Hopelijk voor hem hebben ze daar een eerlik rechtssysteem een kan hij mss toch nog vrijkomen in beroep. Maar in zo'n landen mag je idd niets. Ik vrees er een beetje voor.
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ik denk dat hij nog van geluk mag spreken dat em in Dubai gepakt is .. daar is het allemaal nog iet of wat deftig .. ik denk dat als ge bijvoorbeeld in Marokko den bak vliegt dat 't nog veel erger is

nuja .. ge moet maar slimmer zijn en zoiets niet meenemen naar daar ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

bouq schreef:ik denk dat als ge bijvoorbeeld in Marokko den bak vliegt dat 't nog veel erger is
..
Ge hebt zeker 'De Hel Van Tanger' gezien?
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Administrator schreef:
bouq schreef:ik denk dat als ge bijvoorbeeld in Marokko den bak vliegt dat 't nog veel erger is
..
Ge hebt zeker 'De Hel Van Tanger' gezien?

Jup .. in de cinema zelfs .. één van de weinige films de laatste jaren waar ik mijne zakdoek heb moeten bovenhalen .. mijn vriendin begon te bleiten, en ik dus ook zo goed als (ergens waardat em dien brief voorleest ofzo dachtek)

Nu 't is niet door die film dat ik dat denk .. Dubai is zowiezo een iets meer ontwikkeld land dan Marokko ..
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Dubai en de Verenigde Arabische Emiraten zijn over 't algemeen redelijk verwesterd tov andere Islam landen. Maar als puntje bij paaltje komt valt er met die mannen toch nog steeds niet te lachen.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

bouq schreef:ik denk dat hij nog van geluk mag spreken dat em in Dubai gepakt is .. daar is het allemaal nog iet of wat deftig .. ik denk dat als ge bijvoorbeeld in Marokko den bak vliegt dat 't nog veel erger is
Als ge dit in Saudie Arabie of Maleisie voor hebt volgt wss de doodstraf. Daar geld een nultolerantie.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Stanne schreef: Als ge dit in Saudie Arabie of Maleisie voor hebt volgt wss de doodstraf. Daar geld een nultolerantie.
Inderdaad, ik was eind vorig jaar voor 3 weken in Maleisie voor het werk, tijdens de vlucht wordt ja al geinformeerd over deze nultolerantie.
Hoe ze het daar controleren blijft me een vraagteken want zowel bij aankomst als vertrek geen douane te bespeuren.
In dubai is het dan weer totaal anders, daar hebben ze mij en men bagage al enkele keren uit elkaar gehaald.
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Stanne schreef:
bouq schreef:ik denk dat hij nog van geluk mag spreken dat em in Dubai gepakt is .. daar is het allemaal nog iet of wat deftig .. ik denk dat als ge bijvoorbeeld in Marokko den bak vliegt dat 't nog veel erger is
Als ge dit in Saudie Arabie of Maleisie voor hebt volgt wss de doodstraf. Daar geld een nultolerantie.
klopt. al moet ik wel zeggen dat mijn neef niet gestopt is sinds hij daar woont.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dubai moet blijkbaar nog veel leren op gebied van toerisme. Langs de ene kant willen ze hier massaal op inspelen, maar langs de andere kant zijn hun wetten totaal niet voorzien op de westerse wereld. Op deze manier zullen ze hun kunstmatige eilanden, luxehotels, appartementen nooit volkrijgen :roll:
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 dec 2007, 14:35

Bericht door Matthias_Lier »

Trab schreef:Dubai moet blijkbaar nog veel leren op gebied van toerisme. Langs de ene kant willen ze hier massaal op inspelen, maar langs de andere kant zijn hun wetten totaal niet voorzien op de westerse wereld. Op deze manier zullen ze hun kunstmatige eilanden, luxehotels, appartementen nooit volkrijgen :roll:
Bwa, pas op... Er zijn West-Europese landen waar ook vrij tot zeer streng wordt opgetreden tegen (soft-)drugs hoor. Zeker als je een buitenlander of toerist bent. Kijk maar naar o.a. Frankrijk.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast