dj stefan (ex carat, magic)

Het forum van legendarische Belgische DJ's
de choco

dj stefan (ex carat, magic)

Bericht door de choco »

een dj in mijn ogen die niet genoeg erkenning heeft gekregen , heb hier nog van hem vele originele tapes uit carat gewoonweg om je vingers van af te likken , kan zalige sets neerzetten !!!!!!
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Daar ben ik het volledig mee eens!!!!!!!!!!! Kheb ook casette v hem v in carat, en tis idd 8) 8) 8)
Een heel goeje deejay!!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
davo

Bericht door davo »

Super dj! maar heeft zijn kansen eigenlijk zelf wa vergooid.
Draait momenteel niet meer in Magic.
Richman

Bericht door Richman »

Ken hem niet dus kan er niet over oordelen!
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

ja stefan had het ver kunnen schoppen en heeft het gewoon verbrot .heb stefan regelmatig zien neergaan achter de dischobar
keskondisco

Bericht door keskondisco »

illusionfreak schreef:ja stefan had het ver kunnen schoppen en heeft het gewoon verbrot .heb stefan regelmatig zien neergaan achter de dischobar
Dope ofwa??
Kan suikerziekte zijn ook naturlijk :lol:
Gio

Bericht door Gio »

Bwa, persoonlijk vind ik dat hij technisch wel in orde speelt, maar toen Philip een tijdje uit de Carat was, probeerde hij precies zowat zijn stijl over te nemen. Soms ook nog door prompt dezelfde mixen te gebruiken :?

En ja, GHB... Heb hem nog niet zo fataal zien gaan, maar weet wel dat hij er zeer goed mee overweg kon :shock:
Alain

Bericht door Alain »

keskondisco schreef:
Dope ofwa??
Kan suikerziekte zijn ook naturlijk :lol:
Of vallende ziekte :lol:

Ik ken 'm ook ni ,dus geen beoordeling hier
davo

Bericht door davo »

kheb hem al veel zien neergaan eigenlijk een beke te veel.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

stefan draait inderdaad goed maar tis gelijk ge zegt,hij heeft zen kansen verbrot ... anders stond hij nu ook mee aan den top als m wa meer moeite zou doen ... tis wel spijtig eigelijk , greetz 8)
liquid

Bericht door liquid »

tja stefan. die heeft ook in shaft gedraaid. ff weggeweest, toen weer truggekomen, en de eerste avond dat em moest draaien platen liggen pikken van ander dj's en toen nooit meer zijne kop laten zien daar :evil:
atrofine

Bericht door atrofine »

En laten we the Faktory (ex rio) ook niet vergeten, daar heeft em ook gedraaid, platgedraaid 8)
creamm

Bericht door creamm »

heb hier enkele sets van hem en zijn wel de moeite hoor :P :P
sunglasses at night

Bericht door sunglasses at night »

Draait hij nu nog ergens?? Of heeft de vloeibare zijn carrière volledig naar de vaantjes geholpen.
davo

Bericht door davo »

nee Magic is hij ook buitengevlogen...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten