Axiome is no more!

Het forum van Axiome in Pecq
puree

Bericht door puree »

I was there my man ! :wink: 8) 8) :shock: :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

vorige week florence tegengekomen in factory en "serieus"zitten kletsen over axiome...vanaf toen was kevin haar soulmate :)
ze vertelde me da ze jeremy eens bij haar in de auto nam omda hij vanop de parking koeien zag vliegen boven die drukke rn50 en hij wou eentje voor in zijne hof te zetten :shock: :lol:
Del@y

Bericht door Del@y »

cloud schreef:wie is er hier eigenlijk veel naar axiome geweest?nie zo veel denk ik of toch?
eind 97 en 98 maar daarna om "gezondheidsredenen" gestopt :mrgreen:
het ging te ver dat we moesten roepen welk kleur van licht het juist was op de kruispunten .... bij ons waar het geen koeien die vlogen maar wel eenvoudig roze konijnen die de baan overstaken :wink: in dienen tijd was het toch beter gesteld met de natuur hé , de dag van vandaag zie ik zoveel beesten niet meer zenne

de kevin heeft mij daar wel serieus onder de indruk gebracht en heb hem sindsdien niet meer uit het oog verloren RESPECT man !
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

cloud schreef:vorige week florence tegengekomen in factory en "serieus"zitten kletsen over axiome...vanaf toen was kevin haar soulmate :)
ze vertelde me da ze jeremy eens bij haar in de auto nam omda hij vanop de parking koeien zag vliegen boven die drukke rn50 en hij wou eentje voor in zijne hof te zetten :shock: :lol:
zo'n koei in den hof lijkt me nog wel handig ze,dan zou ik NU ni moeten rechtstaan om het gras af te doen,pfff!
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik had veelal moeite met het inschatten van de afstand van mijn voorligger en ik :roll:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

dieptezicht troubles.. :D ni gemakkelijk..
Ibiza Fuckin' Island!
Del@y

Bericht door Del@y »

no comment

Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

:shock: 8)
puree

Bericht door puree »

Del@y schreef:no comment

Afbeelding
sjiek :shock: :shock: :shock:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

en allemaal in die fucking brand gebleven :cry:
paar dagen na dien brand ook eens gaan neuzen en der lagen zelfs nog platen buiten op de parking,de voorgevel stond wel nog recht maar eens je erachter ging kijken was het al plat gebrand...
Del@y

Bericht door Del@y »

wel dat heb ik me vaak afgevraagd....lagen er nog platen binnen tijdens den brand .... blijkbaar wel :cry:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja maar weet niet of ze van kevin waren of jerome of fred den baas...
Del@y

Bericht door Del@y »

zeg cloud, hebt ge symphony of love daar niet zien liggen anders rij ik deze namiddag nog eens tot daar :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

:wink: nee,ik denk trouwens nie da je daar ook maar iets zal terugvinden van axiome :cry:
puree

Bericht door puree »

hetzelfde met de brand in de Villa : een zeer groot deel van Phi Phi zijn very exclusive boccaccio platen zijn daar in den brand gebleven en die heeft em nooit meer kunnen terugkopen ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten