Axiome is no more!

Het forum van Axiome in Pecq
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:59

Bericht door puree »

indeed m8 ! da zie ik ook nog wel eens zitten. De oude pees die eens de beentjes strekken. Mss wachten op een retro soirée ?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

och da is mij nu ne keer al gelijk ze 8)
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:naar mijn gedacht was axiome 1 van de laatste echte afterclub die iets betekende.
ah ja...het is toch mijn dada niet meer,ik zie me niet meer zitten in de "new afters "
avondje h2o en avondje kevin daarentegen.
en binnenkort misschien pulse factory eens checken,he puree ;-)
Dat denk ik ook cloud... dat lugubere, a la limit gevaarlijk sfeertje was eruit de afters van nadien waren te vrolijk.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

sommigen vonden het een vrij agressieve sfeer maar ik denk dat als je er veel kwam en ge er uw draai vond dat het al mee viel...maar ge moest er wel uw draai vinden :lol:
de laatste 3 jaar ben ik er een aantal keer geweest met mijn vriendin en ze zat er ook niet op haar gemak.
beste periode voor axiome was trouwens voor 99
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:59

Bericht door puree »

inderdaad. Had hetzelde met 2 van mijn vroegere maten en mijn madam. Ze zaten er niet echt op hun gemak. Ik daarentegen voelde mij er direct thuis. Beetje zweven, beetje zeveren tegen die bende van Mons die daar ook altijd zat en kijken naar Kevin zijn stunts. Wat 'n club !
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik heb een tijdje bij gasten uit de lagoa gezeten ook in de linkerhoek tegen de muur
en der was er ene bij die constant voor hem staarde en geen woord zei...elke week hetzelfde PDT_Armataz_01_23
zou hij geweten hebben dat hij in axiome zat???
Newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2007, 22:28
Locatie: Ghent

Bericht door Del@y »

cloud schreef:ik heb een tijdje bij gasten uit de lagoa gezeten ook in de linkerhoek tegen de muur
en der was er ene bij die constant voor hem staarde en geen woord zei...elke week hetzelfde PDT_Armataz_01_23
zou hij geweten hebben dat hij in axiome zat???
kmoet zeggen dat ik daar ook vaak zo zat .... ik veranderde wel eens van zitblokje en subwoofer en af en toe eens een wandelingske naar de tuin :-)

en ja hoe graag ik het ook wil tis niet meer aan mij besteed, zo nog 2 tot 3 keer per jaar de kevin meepikken om echt eens nostalgisch te doen ....het is mooi geweest dames & heren
Are there really Angels ?


OUR NATION WILL NEVER DIE
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:40
Locatie: New York / Los Angeles

Nostalgia online

Bericht door Elead »

Here's some free nostalgia for all of you:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 3595910165

Make sure you click on "MORE FROM USER".
More tapes are uploaded each day.

!!! If you have any other tapes of Great Legendary Belgian Clubs between '89 and '99, please digitize them and send me the MP3 via Yousendit.com to: djelead@gmail.com !!!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

lang geleden da ik hier gepost heb maar...zwak moment :(
axiome i miss you 8)
love to all the freaks :P
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Wie we daar hebben mister cloud das idd lag geleden zelf post ik hier ook zelden.

En happely married of wa?
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten