Peter Novak Overleden

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

After schreef:
Fieneke schreef:Het is vooral uit nieuwgierigheid omdat hij zo jong is, kbedoel die gast is 10j ouder dan mij :cry:
dat doet er niet toe, een sterfgeval is altijd erg zowel voor jong als oud
Rest In Peace en maak een feestje in de hemel!
Allé, bij nen oudere mens vraagde u toch minder vlug af waarom hij gestorven is dan bij een jongere mens. Je doet precies of het staatsgeheim is. Uitlekken doet zoiets toch.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

wat doet er dat nou in godsnaam toe?
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

Woorden schieten gewoon tekort...
RIP Peter
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Peter sprak heel weinig over zijn ziekte en dan og met een heel beperkt aantal mensen. Dat illustreert toch dat hij liever niet had dat de hele wereld het wist ? Misschien kunnen we dat op z'n minst heel even respecteren ??
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Vind ik ook.
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2007, 20:02
Locatie: Lokeren

Bericht door dolphin alaska »

Innige deelneming aan familie, vrienden, kennissen..
Enorm triest dat dit gebeurde, meermaals enorm genoten van zijn sets de maandagen in Extreme en ook in de Silo tijdens het E motionz-concept.
België verliest een prima dj :cry:
RIP
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

daarjuist werd er een plaat van hem opgelegd op stubru ter ere van hem
respect !
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

pooley schreef:daarjuist werd er een plaat van hem opgelegd op stubru ter ere van hem
respect !
tijdens watte,weet ge da?


EDIT : never mind,het is tijdens "volt"
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 sep 2007, 13:40
Locatie: herent

R.i.P.PETER NOVAK

Bericht door bene773 »

Jammer dat we ons contact wat verloren hadden de laatste jaren,de laatste keer dat ik hem zag was op t concert van Depeche Mode,erna nog enkele keren aan de telefoon...Mijn beste herinneringen zijn de 8NOTA BENE-jaren waar hij tussen 91 en 99 achter de decks stond op donderdag als resident in goeie en slechte tijden,altijd met het hart voor de muziek en n stralende lach....Peterke we zullen je missen,een groot verlies voor iedereen!!!! :cry:
Marco Nota Bene
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

tomaz schreef:Peter sprak heel weinig over zijn ziekte en dan og met een heel beperkt aantal mensen. Dat illustreert toch dat hij liever niet had dat de hele wereld het wist ? Misschien kunnen we dat op z'n minst heel even respecteren ??
Zeker weten. Maar nu weten we tenminste dat het effectief een ziekte was en geen ongeval of weet ik nog wat. Meer moet dat toch niet zijn?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2008, 10:52

Bericht door Indulger »

dju, ik ben hier echt ni goe van. Ik heb hem vel te weinig bezig gezien, zo veel spijt nu...
Het gaat u goed daarboven, Peter, RIP
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 feb 2008, 15:43
Locatie: Tienen

Bericht door York »

Het was idd een terminale ziekte waar hij n tijdje gewoon mee blijven doen is wat ie graag deed.... Muziek draaien en maken! t Was een supergast, n groot talent maar vooral n liefdevolle mens! Het is ook al jaren geleden dak hem nog zag maar groeiden in elkaars buurt op.
Ik zal hem nooit vergeten en zal de tape's die ik nog heb koesteren!
Peter, tot later !
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Fieneke schreef:
tomaz schreef:Peter sprak heel weinig over zijn ziekte en dan og met een heel beperkt aantal mensen. Dat illustreert toch dat hij liever niet had dat de hele wereld het wist ? Misschien kunnen we dat op z'n minst heel even respecteren ??
Zeker weten. Maar nu weten we tenminste dat het effectief een ziekte was en geen ongeval of weet ik nog wat. Meer moet dat toch niet zijn?
Dat stond al in de eerste post vermeld.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

lemant schreef:
Fieneke schreef:
tomaz schreef:Peter sprak heel weinig over zijn ziekte en dan og met een heel beperkt aantal mensen. Dat illustreert toch dat hij liever niet had dat de hele wereld het wist ? Misschien kunnen we dat op z'n minst heel even respecteren ??
Zeker weten. Maar nu weten we tenminste dat het effectief een ziekte was en geen ongeval of weet ik nog wat. Meer moet dat toch niet zijn?
Dat stond al in de eerste post vermeld.
Ik heb het achteraf gezien, maar die had ik op het moment van mijn post nog niet gelezen. Mijn excuses mijn beste.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Jef
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jul 2007, 23:22

Bericht door Jef »

RIP :(
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten