Ghost

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

lemant schreef: Daar heb je gelijk in, vandaar dat ik zeg dat het niet persé aan Ghost lag ...
Vrienden van mij passeerden er nog geregeld in de beginjaren van Ghost, en ik weet ook wel dat de club nog steeds goed draaide, maar in mijn ogen ging zowel het volk als de muziek er op achteruit.
(Het woord "platter" is misschien wat overdreven, maar je snapt wat ik bedoel ...)
Ja qua muziek vond ik het vroeger ook wel wat beter, had ook liever wat vroeger geboren geworden. Maar toch de sfeer was er in mijn periode ook zeker hoor, plat vond ik het niet echt, het was nog altijd uniek in zijn soort. Het was niet dat je met absolute zekerheid kon zeggen dat Cherry Moon House, trance of techno was toen. Het was een beetje een mengeling.

Ik veronderstel dan ook dat je daarop doelt?

Na die eerste periode is YDR idd weggegaan, hij is nog een paar maand/ bijna een jaar dacht ik begin 2000 teruggekomen.
StevenR_73 schreef:de Q was iets zachter, maar ook ok, maar the one and only was and is Club X. ;)

En die Reloaded van nu??
Reloaded is ook meer Jump-achtig denk ik, al is het alweer een héle poos geleden dat ik er geweest ben. Maat van mij (The Fox) draait er ook. Het is niet echt de klassieke jump, maar toch helemaal geen hardcore...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 dec 2006, 15:16

Bericht door Lorre »

mja miss is het al veel vroeger foutgelopen me de cherry:p das voor men tijd
Maar ik weet wel in het begin ik ging naar een resident night youri & ghost en de club zat bomvol...Na ghost zen vertrek hebbek da niemer veel gezien :cry:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast