Michael Jackson's Thriller 25th Anniversary

Alles in verband met muziek
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Michael Jackson's Thriller 25th Anniversary

Bericht door poehaaaaa »

wat denken we hiervan: het Thriller album van Michael Klakson in een nieuw jasje gestoken: http://www.hln.be/hln/nl/946/thriller/i ... ller.dhtml
Elke dag kan je een track meer beluisteren in preview...

Nu ja, het is duidelijk dat de man niet veel soeps meer zal presteren (laatste albums waren al vrij middelmatig tov Off the Wall, Thriller en Bad), maar kan een reworked versie van Thriller gesmaakt worden onder het publiek?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik blijf "Thriller" super vinden, alsook "Off The Wall" en "Bad" staan hier persoonlijk hoog genoteerd.
Vooral de versie's met Kanye West en Akon vind ik best te doen, de rest van de remake's met will.i.am en fergie is maar een hoop gezever en gekweek.
"Human Nature" & "Man In The Mirror" vind ik 2 van zijn sterkste en super zuivere nummers.
Kan er niks aan doen, maar kblijf de man gewoon waarderen voor wat hij ooit heeft bereikt !
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

heeft goei nummers gemaakt
Laatst gewijzigd door zuka op 06 feb 2008, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Het nieuwe album interesseert mij geen reet en MJ al evenmin. Maar thriller blijft een mijlpaal in de geschiedenis. En de nummers op dat album vind ik nog steeds goed.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

idd, ik heb ook respect voor hem op muzikaal vlak (kan ook ni anders hé als ge zie wat hij gepresteerd heeft). Persoonlijk vind ik ook Man in the Mirror, The Girl is Mine, Human Nature, PYT, Can't stop loving you, Way you make me feel, de betere nummers van die albums. En niet te vergeten de Jackson 5 periode is ook historisch!
Over zijn persoonlijkheid en privé-leven: ja dat is een andere discussie, maar puur muzikaal vind ik de laatste albums (Dangerous, Invincible) ni veel soeps, er wordt meer gefluisterd dan gezongen door hem.
Maar in feite: een man met zoveel talent zou toch nog eens een nieuw uitstekend album kunnen uitbrengen, maar dan iets vernieuwend. Of misschien is dat echt verleden tijd?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ik zie een man als Michael Jackson met de juiste mensen rond zich toch nog een vernieuwend album maken. Samen met een Timbaland of een Kanye West. Maar vrees er een beetje voor, zal wel nooit meer goed komen met die kerel.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik schaar me volledig achter Poehaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Michael Jackson heeft inderdaad heel wat goede nummers gemaakt. Vanaf dat hij solo is gegaan, de ene hit na de andere denk ik... Met zijn broers ook uiteraard, maar ik hoorde hem liever als solo-artiest.

Maar wat ik nog altijd niet kan vatten is hoe dat een man zoals hij nu zelfs geen schim meer is van wat hij ooit is geweest. Vooral dan qua uiterlijk... Er zijn zoveel reportages rond geweest en 't strafste van al vond ik dat hij telkens doodleuk beweerde dat hij nog nooit aan hem had laten sleutelen :D

Mensen die pakweg 10 tot 15 jaar geleden geboren waren en Michael Jackson nu nog kennen verschieten zich een bult, hoe dat die kerel er 20 jaar geleden heeft uitgezien :D

En dan in zijn bovenkamer loopt 't ook niet allemaal meer op 'n rijtje... Maar ja, wie weet wat er allemaal afspeelt in z'n kopke of wat 'n druk altijd op die kerel zijn schouders heeft gestaan...

En of hij nog ooit iets of wat succes zal hebben met een nieuw album, ik twijfel er sterk aan...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Vond zijn uitleg ooit wel de max.. daar stond de reporter dan met zijn bek vol tanden !

"Blanke mensen doen alles om bruin te worden, waarom zou het andersom niet mogen dan"

Shapoo !
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Hehehe... Daar slaat 'm wel de nagel op de kop :D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

ThaMan schreef:Vond zijn uitleg ooit wel de max.. daar stond de reporter dan met zijn bek vol tanden !

"Blanke mensen doen alles om bruin te worden, waarom zou het andersom niet mogen dan"

Shapoo !
Hij heeft begot gelijk !

Ik denk wel dat die pedofiliecases er enkel en alleen gekomen zijn door geldlustige ouders. Ik zie die man nooit kleine jongenspoepkes pakken.. Of zou ik te naïef zijn? (best mogelijk zunne :mrgreen: )
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Dan denk ik toch het tegenovergestelde van u fien..

Maar ik luister zijn nummers nog zeer vaak! Geraak ze nooit beu.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Het kan zijn dak da te naïef bekijk ze..

Hebde feiten waar ge u op basseerd? Mss weet gij iets wat ik ni weet ééé, kan ik mijn mening bijstellen..

Ik basseer de mijne op het interview met Telefacts, vond dat je toen echt zag dat ie die kinderen nooit een haar zou misdoen..

Mor ik kan verkeerd zijn zunne!
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dj Sven Larsson schreef:Ik zie een man als Michael Jackson met de juiste mensen rond zich toch nog een vernieuwend album maken. Samen met een Timbaland of een Kanye West. Maar vrees er een beetje voor, zal wel nooit meer goed komen met die kerel.
Ik zie niemand nog iets vernieuwend maken. Laat het al gewoon goed zijn, da's moeilijk genoeg.
De remixes die op deze reissue vind noch vernieuwend noch goed. Ik heb ooit al eens een anniversary issue van Thriller gekocht op CD (om de krakende vinyl te vervangen), maar ze gaan geen drie keer geld uit mijn zakken slagen.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

van de 1ste editie waren er 18milj. exemplaren wereldwijd verkocht, Mj kreeg daar 2,5€ per verkochte album van... maak de rekensom.
560 weken heeft "Thriller" btw in de US billboard Top 10 gestaan.

Vorige issue heb ik btw ook gekocht, evenals de deze... kblijf het gewoon machtig vinden.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten