15.02.08 : KetaLoco goes legendary @ NOXX

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

Don Cabron schreef: Stel dat we nu bij een volgende editie van KetaLoco in NOXX Marko of Phi Phi als guest-dj krijgen, probably Belgiums most legendary djs: mag die editie hier dan weer wel staan?

Een aparte topic zou in ieder geval mooi zijn! ;)
ola.. wordt hier al een tipje van de sluier gelicht voor de volgende editie? of gwn een voorbeeld? :mrgreen: marko zouk anders wel is in het ketaloco concept wille bezig hore :twisted:

edit: voorbije zater dynamic brothers in de silo bezig gehoord, en tmoet gezegd: ze ware geweldig! da beloofdvoor de 15de..
* raise your hands in the spirit of house music *
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Daarom staat er ook "retro gerichte party's kunnen altijd" !
Moet toch geen eindeloze discussie blijven of wel, als het management zegt dat het voortaan zo moet dan moet je je daar bij neerleggen, dat is in het normale leven ook zo.

Doch kleine statistiek aanhalen ivm legendarisch
Hoeveel % op dit forum kent "El Livino" ? En hoeveel % kent Phi-Phi of een Green Velvet in de wijze van legendarisch dan ?
Dus maak gewoon voor jezelf uit wat Retro is... helemaal niet moeilijk.

nogmaals, toon gewoon een beetje begrip naar het forum toe en ook naar de mensen die alles in goede banen willen leiden. Niet altijd gemakkelijk.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

management :-)
lol
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Ik kan je wel volgen hoor, ThaMan, maar wat mij betreft dat is die beslissing niet altijd zò gemakkelijk, zoals ik al zei omwille van de relatief korte geschiedenis van techno/ house/ dance. Maar ik ben er wel ene die uren over zogenaamde pietluttigheden kan zitten nadenken... :study: :smirk: :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

vandaag nog eens alle setjes van de vorige ketaloco's doorgenome.. verdoeme, kheb der al serieus zin in. zeker na die mega set van de brothers de voorbije zaterdag :cheese: :mrgreen:
* raise your hands in the spirit of house music *
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2007, 14:06
Locatie: Leuven Belgium Europe

Bericht door dj don Santos »

Vanavond dikke party!!!!
Visit http://www.myspace.com/djdonsantos Listen to new productions! soon out on http://www.myspace.com/frequenzarec
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik ben van de partij ;-)
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2007, 14:06
Locatie: Leuven Belgium Europe

Bericht door dj don Santos »

zullen er wel nog veel meer van de partij zijn!!! huplaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Visit http://www.myspace.com/djdonsantos Listen to new productions! soon out on http://www.myspace.com/frequenzarec
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Bericht door Don Cabron »

What a night, what a night.. :D
Thanks everyone for coming: you were wonderful! :mrgreen:
Pictures, movie on NOXX-TV & live-sets coming soon @ http://www.KetaLoco.be!
(CENSURED, please, Alpha ;) )

Start Caspars set: http://www.youtube.com/watch?v=h9_o1LxDHHU
Laatst gewijzigd door Don Cabron op 18 feb 2008, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

om 16 uur al in leuven aangekomen om me opt gemak voortebereide op wat de beste avond van 2008 tot nog toe moest worden. eerst tot 18 uur wat in der machine zitte opwarmen met een koppel gratis pintjes derbij (machine is op vrijdag, van 16 tot 18uur open om de studenten een eerste gratisweekend-pint aan te bieden :mrgreen: ). hierna dan doorgegaan naar de rector, waar ik en men vriendin eerst iets gegeten en derna het één ent ander gedronke hebbe :D
Tege 21u30 achtten we dan de tijd rijp om naar de karement af te zakken. Dit is het danscafe waar ketaloco-dj don santos, resident is op vrijdag, en waar alle leuvense ketaloco-clubbers zouden verzamelen. Het was grappig om zien hoe dat alle 'habitués' van de vorige ketaloco's druppelsgewijs binnespronge. iedereen leek klaar om er een plezant nachtje van te maken. rond 22u30 zijn we dan richting bus vertrokken die ons naar de noxx zou vervoeren. Daar aangekomen had het ketaloco-team al direct een glaaske champieter en een cd'ke voor ons klaar. altijd plezant om te zien dat het vaste volk zo door de organisatoren gewaardeerd wordt. :P

sfeer in den bus was er dankzij da cd'ke ook al direct goe in. rond 23u30 zijn we dan aangekomen aan de noxx, waar 1 deel van de dynamic brothers aant opwarmen was. nog niet veel volk toen in de salle noir maar dat was slechts kwestie van tijd. Toen dj don santos zich achter de decks ging zetten kwam het eerste gejoel bij het publiek al los. don santos anticipeerde hier sterk op door dan direct door te gaan met een bom van een plaat. de toon voor de rest van de avond was hiermee gezet. tijdens don santos zijn set volgde de ene diepe schijf de andere op, gemixt met enkele iets toegankelijkere platen. Dit was Don Santos op zijn best, en het was duidelijk te merken dat hij zich ook enorm amuseerde achter de dj booth. omstreek een uur of 3 (gok ik, tijdsbesef was toen al een tijdje weg ) nam die andere grondlegger van ketaloco, dj caspar, dan over. Met iets toegankelijkere en meer zweverige platen dan zijn voorganger, bracht hij het publiek meermaals in extase.

hierna wast dan de beurt aan dj steven (la rocca-guest dj). en die heeft mij aangemaan verwacht. Op de vorige ketaloco's vond ik hem nogal de meer toegankelijkere platen spelen, maar deze keer is em er toch steviger ingevloge, en hij zorgde duidelijk voor een overload aan females op de dansvloer
Hierna wast dan de beurt aan el livino ofzoiet persoonlijk draaide die net iets te hard naar mijn goesting op dat uur, maar de enkele classics die hij derdoor draaide (oa spastik) maakte toch wat goed . Ook de sluit plaat van don cabron was nen mooie afsluiter
om 7 uur zat het er dan op, en met de partybus trg na leuve getrokke
volgende keer mss toch is zien voor nog nen after ?? :mrgreen:

conclusies:
+++ zelden zo een crazy sfeertje meegemaakt
+++ thanx aan het ketaloco team en noxx management voor bus, cd'ke, drank en het vriendelijke ontvangst
+++ die salle noir is echt ubervet!!!!!!
+++ de muziek was top!!

--- 3 euro voor een pintje, 4 vo ne red bull is wa veel voor ne student
--- het redelijk vroege sluitingsuur van de noxx
:mrgreen:

merci mannen, om dees nu al voor de 4de keer te laten doorgaan!!
* raise your hands in the spirit of house music *
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Mooi.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2008, 11:03
Locatie: Leuven

Bericht door Dave ve »

Het was echt super feestje ! Echt dik in orde, maar ondertussen weet ik dat natuurlijk al wel van Ketaloco.

Ben zelf rond 4u30 vertrokken want mijn kaars was uit na een heel week snachts gaan te slapen en er altijd om 6u30 uit te moeten (en ik sanderdaags er weer om 11u uitmoest dus uitslapen heeft er niet ingezeten) .. maar nen kameraad van mij die erbij was voor de eerste heeft zich zo goed geamuseerd dat hij een plekske op den bus heeft kunnen bemachtigen en dus gebleven tot het einde.

Keep on going loco !
:alien:
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

dave ve, zijt gij diegene dat dan op de volgende de warming up speelt? :mrgreen: (afgaande op de nieuwe flyer)
* raise your hands in the spirit of house music *
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

What a night indeed 8)
The club... was prachtig
The people... waren loco
& The music... was heavenly!

De ideale combinatie dus voor een toch wel zeer uitbundig feestje :twisted:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast