Pagina 1 van 2
The Dominators (Jan Van Biesen en T-Quest)
Geplaatst: 24 jan 2008, 11:43
door brainbug
2 bekende namen uit de dj-wereld die af en toe samen The Dominators vormen en select uitgekozen feestjes. Ze draaien old school house en rave, van eind jaren '80 en begin jaren '90 dus. Ik zou ze eens ongelofelijk graag bezig horen.
Iemand ze al aan 't werk gezien?
Geplaatst: 24 jan 2008, 11:54
door Trab
Ik heb ze eens gezien op i love techno, dacht ik. Vette plaatjes gehoord toen! Jan van biesen stelt eigenlijk nooit teleur.
Geplaatst: 26 jan 2008, 11:04
door varth
ik heb ze een paar keer in de decadance gehoord. Telkens dik feest met kwalitatieve retro plaatjes.
Geplaatst: 28 jan 2008, 19:53
door jasper
jeppa, samen met The Terminators (tomaz vs steve cop

) men favo retro-djs

Geplaatst: 28 jan 2008, 20:07
door quincy
Koenie vs Steve Cop op Housenation meets Punk'ID vorig jaar was anders ook wel serieus de moeite
The Dominators ook al 2 keer aan het werk gezien en echt klasse!
Maar dat ben ik inmiddels van beide heren meer dan gewoon

Geplaatst: 28 jan 2008, 20:27
door tomaz
jasper schreef:jeppa, samen met The Terminators (tomaz vs steve cop

) men favo retro-djs


die terminators gaat ons achtervolgen precies
Geplaatst: 28 jan 2008, 20:31
door jasper
^^
haha ge hebt er zelf om gevraagd he

Geplaatst: 28 jan 2008, 20:35
door tomaz
't is de muziek die telt hé, niet de verpakking
'k Heb Jan en Stefaan nog niet samen bezig gehoord, maar de kennis en collecties van die twee gecombineerd moet gewoon vonken geven.
Geplaatst: 28 jan 2008, 23:37
door back to the 90's
misschien ni slecht voor e feesje in fuse...
The Dominators vs The Terminators

Geplaatst: 28 jan 2008, 23:40
door jasper
lol da was het plan voor op 15 years out soon… maar jan en stefaan konden ni…
Geplaatst: 29 jan 2008, 16:44
door lemant
Al 2 keer gezien: op Feest in 't Park en op die party die Peter Decuypere een tijd geleden gaf in Culture Club (vooral dat laatste feest is me bijgebleven).
Geplaatst: 29 jan 2008, 16:48
door back to the 90's
jasper schreef:lol da was het plan voor op 15 years out soon… maar jan en stefaan konden ni…
zeker en vast ni twijfelen om nog een poging tot organiseren te ondernemen

Geplaatst: 29 jan 2008, 16:53
door keimi
The Dominators vs The Terminators
Jep DOEN en op tijd laten weten!

Geplaatst: 30 jan 2008, 00:15
door StevenR_73
6 decks, 2 mixers en een ruime discobar

Geplaatst: 30 jan 2008, 11:50
door tomaz
en een grote frigo
