R&B @ Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Bass schreef:
´%´% schreef:oei oei, t'zal daar pimp my laser worden, een dnker kot met r & b shit
Efkes naar boven scrollen
ja idd :oops:
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 dec 2007, 14:35

Bericht door Matthias_Lier »

´%´% schreef:
Bass schreef:
´%´% schreef:oei oei, t'zal daar pimp my laser worden, een dnker kot met r & b shit
Efkes naar boven scrollen
ja idd :oops:
Toch een licht geslaagd mopje :D
Newbie
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 jul 2007, 21:30

Bericht door geezsta »

daar zullen ze waarschijnlijk de gasten binnen laten die in de la rocca niet binnen mogen zo is het toch altijd gegaan daar
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

geezsta schreef:daar zullen ze waarschijnlijk de gasten binnen laten die in de la rocca niet binnen mogen zo is het toch altijd gegaan daar
Ga 1 pagina terug

Het lijkt hier Ganzenbord wel :P
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Bass schreef:
geezsta schreef:daar zullen ze waarschijnlijk de gasten binnen laten die in de la rocca niet binnen mogen zo is het toch altijd gegaan daar
Ga 1 pagina terug

Het lijkt hier Ganzenbord wel :P
nog niet de meest verneukte topic, misschien heeft Fieneke daar wel een gedacht over ;)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

[terror]Neophyte schreef:
Fieneke schreef:
[terror]Neophyte schreef: iemand die naar jump luistert is wel geen gabber e ;)
Mja, komt op hetzelfde neer, zo kunde dingen blijven uitvinden :mrgreen: Hardcore & Jump is van hetzelfde brouwsel dus :P
groot verschil zunne... jumpers zijn meer johnykes :) kword er ni graag mee vergeleken zunne
Voor insiders kan ik dat best geloven, maar voor een outsider is dat praktisch te same ze..

Maar ik versta u ze :P
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

antares schreef:mensen, mensen wat een heisa voor niets...

- Het ging over een éénmalig event dat door derden werd georganiseerd (wat al niet meer doorgaat). Mogelijk in de toekomst wel eens...

- Regi draait voorlopig niet meer omdat z'n agenda overvol staat: heeft niks te maken met centen...

that's it...

dus illusion wordt GEEN R&B-keet
Ge kunt ni geloven wat voor een opluchting dat dit is :cheers: :cheers: :cheers:

@%%%: Idd, ik ben niet de enige en zeker niet de grootste spamslet hiere, DAT denk ik erover :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Ik vind wel grappig dat er altijd enorm veel mensen zijn die denken commentaar te kunnen geven op events in clubs zonder dat ze er eigenlijk een voet binnen zetten. Ik weet dat dit voor enkele van jullie niet van toepassing is, maar liggen kullen dat het op vrijdag niet meer draait maar met thuis te blijven gaat het er ook niet beter op worden.
Ik begrijp om eerlijk te zijn niet waarom de retro's niet vol zitten, er wordt al gedurende verschillende maanden echt leuke retro gespeeld en niet zomaar de typische "jump"klassiekers die vroeger iets te gemakkelijk werden opgelegd. Het enige probleem wat ik zie is dat de retro de week na Memories gepland staat en dat wij dus geen tranceclassix meer kunnen spelen.
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Trab schreef:
djginod schreef:Volgens mij hebben ze er in La Rocca toch wel succes mee ???
Reden te meer om er niet mee te beginnen :roll:
indd :D
En dieje Jump mogen ze ook afschaffen... Dan heb ik liever da ze de deuren dichthouden op Fridays !!!

Ma soit, het nieuwe concept zie ik ook wel zitten... Ik ga allesins toch zien 8)
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

A-TOM-X schreef:tranceclassix
Tranceclassix mag indd trug komen !!! Was AALTIJD lekker feest met Rising Sun...
En jah, de retro die was in 2005 ook nog goed (kweet nie hoe het nu staat ?!?!?!) ma in 2006 hebben ze die toch SERIEUS verkloot zu...
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

rising sun en love trekte niet veel volk hé
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

pooley schreef:rising sun en love trekte niet veel volk hé
Rising Sun was op vrijdag he... Trok indd niemeer echt veel volk opt eind ma was altijd wel klasse muziek die de Dj's van dienst brachten !!!
Love is (was) op zaterdag he ?!?! Of hebben we het hier over een andere Love mss ???
Nu in 2008 is da "We Love Illusion" van gemaakt !!! De resident night @ illu om zo maar te zeggen...

Alles op zaterdag draaid goed in Illu !!! Illu op zaterdag is altijd af... Maja, de vrijdagen trekken minder en minder volk :?

Ma soit...

Nu met hun nieuw concept (WAT DUS GEEN R&B IS !!!) ga ik toch eens zien denk ik !!! Is nu al dik jaartje geleje dak nog op vrijdag geweest ben dus kben benieuwd...

Strax memories se, da is altij super !!! Ben vorig weekend nix gaan doen dus kzie ernaar uit al :D 8)

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Love is wel goed. Zeker toen het was met Jon O'Bir. Meer van die klasse internationale dj's aantrekken me dunkt 8)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

dj_neo schreef:Love is wel goed. Zeker toen het was met Jon O'Bir. Meer van die klasse internationale dj's aantrekken me dunkt 8)
Jon O Bir was toch met een membernight?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ah oei just ja :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast