R&B @ Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2006, 18:12

R&B @ Illusion

Bericht door devyd »

zoals al in een andere topic vermeld stond klopt het dus dat illusion met een R&B avond gaat komen :cry: het staat op de nieuwe website ! ik begrijp ni da ze daar mee gaan beginnen , het zal weer lang duren zoals de vorige keer !
kan begrijpen da ze volk willen nokken maar vind nog altijd dat een housetempel een housetempel moet blijven he !
denk dat iedereen er hier wel zo over denkt zeker ;)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Oei is dat dan nog hip?
Illusion vol met marouffen :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Jump of R&B. Enig verschil?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Volgens mij hebben ze er in La Rocca toch wel succes mee ???
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djginod schreef:Volgens mij hebben ze er in La Rocca toch wel succes mee ???
Reden te meer om er niet mee te beginnen :roll:
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Dus dan gaan we zaterdags ook meer van da volk daar zien :roll:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

en waarda ?

ground of level ? of op de parking ?

misschien gaan ze 's zondags open doen om te r&b-en
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Het gaat vrijdags worden..
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ze hebben dat in Aalst in de Loft ook geprobeerd op vrijdagen. De opkomst was zo bedroevend dat het concept na een kleine 3 maand reeds afgevoerd werd, laten we voor Illusion hetzelfde hopen.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

dj_neo schreef:Jump of R&B. Enig verschil?
Gabberkes vs makkakken.... mjaaaaa toch wel hoor :mrgreen:

Ik begrijp het allezins niet, dat idee is al dikwijls op de proppen gekomen in het verleden, maar steeds linea recta afgevoerd omdat Illusion en het woord RnB gewoon niet samengaat.

Ik begrijp echt niet wat ze nu proberen te bewijzen, what's next? Illusion dat een RnB cd uitbrengt? Het doet af aan hun gevestigde stijl als DE club van België :cry:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Fieneke schreef:Ik begrijp echt niet wat ze nu proberen te bewijzen, what's next? Illusion dat een RnB cd uitbrengt? Het doet af aan hun gevestigde stijl als DE club van België :cry:
Ik dacht dat die rnb avond uitging van een andere organistatie? Net zoals bij larocca
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Fieneke schreef:Het doet af aan hun gevestigde stijl als DE club van België :cry:
Idd.. wat geld allemaal niet kan doen :roll:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Trab schreef:
Fieneke schreef:Ik begrijp echt niet wat ze nu proberen te bewijzen, what's next? Illusion dat een RnB cd uitbrengt? Het doet af aan hun gevestigde stijl als DE club van België :cry:
Ik dacht dat die rnb avond uitging van een andere organistatie? Net zoals bij larocca
Geen idee Trabbie.. Ik volg het al een tijdje niet meer zo intensief. Toch vind ik het een slechte mix, RnB hoort gewoon totaal niet in Illusion, het vloekt langs alle kanten met the way of thinking van de club (allezins, vroeger toch niet) Of het nu georganiseerd wordt door jan of door alleman :mrgreen:

Uiteindelijk is er maar 1 persoon die beslist wat er in die club gebeurt en dat is de baas.

@Bass: De club zou dit volgens jou enkel en alleen doen om geld gelijk slijk te verdienen?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Trab schreef:
Fieneke schreef:Ik begrijp echt niet wat ze nu proberen te bewijzen, what's next? Illusion dat een RnB cd uitbrengt? Het doet af aan hun gevestigde stijl als DE club van België :cry:
Ik dacht dat die rnb avond uitging van een andere organistatie? Net zoals bij larocca
Yep, die organisatie brengt eigen DJs enzo. Ze gebruiken alleen Illusion.
Belachelijk, The Temple heeft dit ook. Heat noemt het daar, 1 vrijdag van de maand. Ben een keer geweest omdat ik nog geen zin had om naar huis te gaan toen dat ik op café zit in Gent en ja ge kent dat. 't Kot zat vol mee negers, skaterboys, Kay Stiles look-a-likes. Illusion ga just zelfde zijn. Kheb dieje avond zitten slapen op een kruk aan den bar.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

@ Fien: nee maar het zal zeker wel een belangrijke factor geweest zijn.. anders deden ze dit niet in illusion
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten