R&B @ Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Daar heb je een punt hoor, ik vroeg enkel een verduidelijking omtrent je mening :mrgreen:

@Neo: dan was ik toch naar huis gereden hoor, mijn bed ligt wel e pakske beter dan den toog :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Joa, kwas daar mee 2 vrienden die redelijk beschonken waren. Kga ze niet achterlaten. :) Maar dit is offtopic.

Waren zijn zo eigelijk veranderd van jump naar R&B? Carré,La Rocca,... is allemaal R&B vrijdag. Denken ze vol te trekken? :?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Ik ben er van overtuigd da ge op deze manier ook meer van da volk gaat aantrekken op zaterdag :eye:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Toch veel kans dat dit doorgaat in de level, zou me verwonderen dat ze de ground hiermee vol krijgen.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Administrator schreef:Toch veel kans dat dit doorgaat in de level, zou me verwonderen dat ze de ground hiermee vol krijgen.
Idd.. Zullen ze wss wel mee beginnen..

Versus is daar in den tijd mee begonnen, met die plaag.. Dat was daar in de limburg e serieus succes dus...

@Neo: je hebt gelijk :oops:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 dec 2007, 14:35

Bericht door Matthias_Lier »

Commerciëel gezien kan het ook goed uitvallen natuurlijk. La Rocca is daar een goed voorbeeld van, al is dat natuurlijk wel zware concurrentie in de buurt voor R&B op vrijdag. Maar een goede vrijdag erbij zou niet slecht zijn voor Illusion hé.

Al kan ik het me wel moeilijk inbeelden dat ge R&B zou horen in Illusion. ;)
Ik vind het alleszins het proberen waard, aangezien de vrijdagen (behalve met Kick Da Bass) qua opkomst maar bedroevend waren.

Conclusie: Ik krijg het sch**t van R&B, maar vanuit het standpunt van de club gezien is het strategisch wel te verantwoorden.
Laatst gewijzigd door Matthias_Lier op 23 jan 2008, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

Ipv R&B zou 'k dan vrijdags commerciele dance draaien , trekt al beter volk aan en zal ook wel marcheren.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

mja, maar je moet ook een beetje kijken naar de reputatie van je club, naar wat je club is en laat ons eerlijk zijn Illusion & RnB => bad mix.. Dan zou ik eerder ook Alain volgen.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ipv dj Regi en consoorten daar dan op te voeren op vrijdagen...
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Allebei even erg :mrgreen:

Ze wippen het ene buiten en ze halen het andere binnnen :alien:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Bericht door kvm »

Matthias_Lier schreef:Al kan ik het me wel moeilijk inbeelden dat ge R&B zou horen in Illusion. ;)
Ik vind het alleszins het proberen waard, aangezien de vrijdagen (behalve met Kick Da Bass) qua opkomst maar bedroevend waren.

Conclusie: Ik krijg het sch**t van R&B, maar vanuit het standpunt van de club gezien is het strategisch wel te verantwoorden.
De vrijdagen gaan toch sterk naar beneden. Die signalen waren de afgelopen maanden toch duidellijk. De beste vrijdagen retro en Kick Da bass waren ook ni echt geweldig meer kwa opkomst. Welke houseconcepten moeten ze nog proberen om de vrijdagen te doen draaien?
Als zich dan iemand aanbiedt om je discotheek 1 keer per maand af te huren en jou naam wenst te gebruiken....dan is dat goed verdiend hé.

Nu wens ik het concept zeker geen warm hart toe...het publiek dat hier naartoe gaat is geen Illusion publiek. Meteen de rede waarom dit jaren geleden is afgevoerd...
Ik zou de vrijdag party's terug in The level organiseren. Terug van nul opbouwen.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

kvm schreef: Ik zou de vrijdag party's terug in The level organiseren. Terug van nul opbouwen.
Geen slecht idee !
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Bij mijn weten zijn er weinig dancegerichte zaken die nog volop draaien op vrijdagen, het enige dat mij te binnen schiet is Arènchi dat elke vrijdag afgeladen vol zit (de club is dan ook enkel open op vrijdagen).

Moesten ze op vrijdagen in de Level hetzelfde aanbieden als wat zaterdag aangeboden wordt zou dit dan wel voldoende volk aantrekken? De Ground twee dagen achter elkaar vullen lijkt me al helemaal onmogelijk daar het er op een doorsnee zaterdag nu ook niet overloopt van het volk.

En ik denk als mensen mogen kiezen ze toch nog liefst van al zaterdag een stapje in de wereld zetten.

En iemand haalde hier commercieele dance aan? Wel ik amuseer me daar de laatste tijd ook wel goed op, maar dan trek ik richting lokaal danscafé waar ik 33 cl zuip aan 2 euro en ga ik geen entree gaan betalen in een club waarvoor ik 45 min moet rijden.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Kan't wel begrijpen want ze zijn er nog altijd om geld te verdienen, maar ik vind het serieus spijtig da lierke plezierke dienen toer opgaat. Nog maar is een toonbeeld

DAT HET VROEGER ALLEMAAL BETER WAS!!!!

dan was er geen sprake van chacamaka muziek in Illusion.

sad sad day
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

Fieneke schreef:
dj_neo schreef:Jump of R&B. Enig verschil?
Gabberkes vs makkakken.... mjaaaaa toch wel hoor :mrgreen:
iemand die naar jump luistert is wel geen gabber e ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten