Retro Gaming

Alles in verband met gaming
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

tomaz schreef:sorry voor de vele posts maar ik zit hier met een serieuze flashback :mrgreen:
ge voelt u percies terug 16 jaar :mrgreen:



welke console was da weer waar ge tapes voor nodig had? :?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Iemand ooit Dave gespeeld?

Afbeelding

Afbeelding

Of de eerste Prince Of Persia

Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Administrator schreef:Iemand ooit Dave gespeeld?
Jep, maniakaal zelfs ... ik geraakte na een tijdje tot in de laatste ronde en ben er toen plots mee gestopt omdat ik er zelfs van begon te dromen :?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Prince of persia was ook zalig. Om naar de tweede ronde te gaan moest je die drankskes proeven. Super moeilijk! Chance dat ik de cheats liggen had :)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Die 2600 hadden ze over aan paar jaar terug uitgebracht, welliswaar een goedkoop aanvoelende rip maar soit er zijn er weinig die de tand des tijds werkend doorstaan.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Zitten hier ook echte kenners tussen? Want zoek een spel waar ik totaal de titel niet van ken en dat ik vroeger in diverse luna parken heb zotgespeeld.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik heb vooral Zelda, Mario Bros en The Adams Family gespeeld :mrgreen:

Dat laatste was een kutspel dak nooit ni heb kunnen uitspelen :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dj Sven Larsson schreef:Zitten hier ook echte kenners tussen? Want zoek een spel waar ik totaal de titel niet van ken en dat ik vroeger in diverse luna parken heb zotgespeeld.
Hangt van de periode af. Ik deed vroeger niet anders dan de lunaparken op de kermis. Maar dan spreek ik wel van eind jaren 70 tot eind jaren 80. De nineties waren de jaren dat de games begonnen te wijken voor die stomme grijperkasten met de onnozelste prullen in...
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

tomaz schreef:
Dj Sven Larsson schreef:Zitten hier ook echte kenners tussen? Want zoek een spel waar ik totaal de titel niet van ken en dat ik vroeger in diverse luna parken heb zotgespeeld.
Hangt van de periode af. Ik deed vroeger niet anders dan de lunaparken op de kermis. Maar dan spreek ik wel van eind jaren 70 tot eind jaren 80. De nineties waren de jaren dat de games begonnen te wijken voor die stomme grijperkasten met de onnozelste prullen in...
Het moet in de jaren 80 geweest zijn, eind jaren tachtig of mss net begin 90. Het was een spel waarin een auto over platforms reed, die platforms hadden bv. een witte kleur,en waneer uw wagen erover reed kreeg dat stukje een andere kleur. Zo moest je alles gekleurd hebben en was de level uit. Er waren ook politie wagens en andere obstakels die je het leven moeilijk maakte.
Het was wel niet echt een supergekend en zeer geliefd spel.Heb al veel gegoogeld maar nog niks van dit spel teruggevonden.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Nope, dat zegt met niks...
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Zal eens google en eens zien of er geen fora bestaan met van die echte freaks erop. Want ik vrees dat weinig mensen dit spel zullen kennen.
Bestaat er trouwens een site waarop alle spelletjes allertijden zijn samengebracht. Bij films heb je IMBD of zoiets, daar vind je zo goed als alle filmtitels terug.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Arena51 en Shrimp zijn van die grote spellekesfora.. Mss vind je het daarop?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Fieneke schreef:Arena51 en Shrimp zijn van die grote spellekesfora.. Mss vind je het daarop?
Bedankt voor de tip Fieneke!
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Geire gedoan :alien:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

http://www.klov.com

kijk daar eens
heb wel wat geld gestoken in die dingen, dat de blazen op men handen sotnden van op die knoppen te rammen maar het spel waar jij van sprak herken ik niet direct
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten