Dj Wout

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Dj Wout

Bericht door Zven1 »

Ik heb me ooit laten vertellen dat Dj wout in Illusion eigenlijk is begonnen als 'garcon'. Wout hield zich blijkbaar wel al wa bezig met draaien maar mocht op een avond beginnen draaien omdat er andere dj afwezig was. blijkbaar mocht hij kort na zijn eerste sets zichzelf al resident noemen. Heeft iemand dit ook gehoord of is het gewoon een roddel? :mrgreen:

Naar mijn mening was Dj wout wel een goeie en creatieve dj. De muziek die hij erna maakte met Silver en Liquid zegt mij persoonlijk wel helemaal niks.
Maar snap hem wel ;-)
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Double post
Laatst gewijzigd door dj_neo op 19 jan 2008, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Tblijft een goede DJ vind ik. Hij heeft zo een paar van zijn typische platen die hij veel oplegt en van weinig andere hoor. Bv. Brahama - Future Love (Love remix). Em heeft ook nen zalige remix gemaakt van Milk Inc - Oceans.

Iedere maand om 04.00 draait hij nog op memories in illusion en zijn altijd leuke sets ;) :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Wout is denk ik samen met Regi in de Level begonne,was echt super toen.
In Carat was hij ook altijd super,draaide dikwijls veel onbekende zake die echt super waren maar die tijd is jammer genoeg voorbij.
Op memories is hij altijd wel goed ma niemeer zo als vroeger en dat is jammer.
Precies of hij alle plate heeft verkocht en 100 stuks heeft overgehouden en deze elke retro en memories speelt :?
Lula:take your shirts speelt/speelde hij ook redelijk veel.
Is wel zijne eigen mix vandaar waarschijnlijk ;)
Groetjes
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jun 2007, 09:38
Locatie: Balen

Bericht door BuNn »

Ik geloof dat wout Resident is geworden in de Illusion in 1996.
Hij draaide er op eerst nog op fuiven maar zou idd heel rap Resident zijn geworden.
Ik zat rond die tijd elke week in de Illusion en toen ging er rond dat hij nog maar 2 jaar aan het draaien was toen hem in de Illusion binnen kwam als Resident.
Mijn eerste tapke dat ik van Wout kocht is van 04-01-1997.

BuNn
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

funkadelic groovestar schreef:Wout is denk ik samen met Regi in de Level begonne,was echt super toen.
In Carat was hij ook altijd super,draaide dikwijls veel onbekende zake die echt super waren maar die tijd is jammer genoeg voorbij.
Op memories is hij altijd wel goed ma niemeer zo als vroeger en dat is jammer.
Precies of hij alle plate heeft verkocht en 100 stuks heeft overgehouden en deze elke retro en memories speelt :?
Lula:take your shirts speelt/speelde hij ook redelijk veel.
Is wel zijne eigen mix vandaar waarschijnlijk ;)
Groetjes
Wout speelde er al voor de level er was, kan ik met 100% zekerheid zeggen. Wanneer juist? moeilijk te zeggen, begin 97 weet ik idd ook zeker dat hij er reeds was.
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

waar is den tijd dat DJ Wout nog Mr. Bones heette en draaide op de Planet of House (± 1994) en DreamZone (± 1995) feesjes in Lier em omstreken :P
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Level is pas vanaf 99 geopend dus ;)
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

was effe mis ma hij is wel in de Level begonne vooralleer David en Chrisse erbij kwamen.
Groetjes
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Wout is inderdaad resident in Illusion geworden vanaf 96 ergens bij de "vernieuwing" van de dj-crew. Dat was de tijd dat Kevin en Tofke er dus moesten vertrekken, of zelf zijn vertrokken, dat weet ik dus niet... Ik vond Wout toen wel altijd origineel draaien, had meestal ook wel leuke trukjes en verzorgde zijn mixen erg goed met hier en daar wel een speciaal plaatje...

Met de bouw van de level is hij dus samen met Regi naar de bovenverdieping verhuisd. Wat ik eigenlijk wel wat spijtig vond, want heb hem nooit graag Groove en dergelijke horen draaien, niet dat hij 't slecht deed, daar niet van... Maar 't was gewoon mijn smaak van muziek niet.

In de Carat daarentegen kon ik hem dan meer appreciëren waar hij een fijne combinatie kon maken tussen retro en nieuwere muziek. Ik heb trouwens nog een tape van hem van een zondagochtend in de Carat in 97 waar hij meer diepgaande platen oplegde... Zalig :)
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

jasper schreef:waar is den tijd dat DJ Wout nog Mr. Bones heette en draaide op de Planet of House (± 1994) en DreamZone (± 1995) feesjes in Lier em omstreken :P
Ik heb nog een tapeke van dat dreamzone feestje. Redelijk hard, niet?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

En ie was idd garcon voor hij begon met draaien :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

In den Illusion is/was hem wa plattekes...(om nog maar te zwijgen van zijn Silver-perikelen maar goed, hoe zoude zelf zijn, money money money..it's so ...)

Maar in den Carat was hij SUPER vond ik....hadden toen dikwijls tapkes en die van den Wout waren de max...spreek over periode rond 95 - 98.....
@ctive since 1993
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Tja, wat plattekes... Wat doet ge eraan als ge van uw baas te horen krijgt dat ge zo moet spelen... Ik heb met hem daar eens een gesprek over gehad, a long way back waarin hij uitlegde dat 't ook niet zijne smaak of stijl was en dat hij veel liever "meer underground" wou spelen maar ja...

Misschien dat hij daar in Carat meer vrijheid in kreeg...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

jasper schreef:waar is den tijd dat DJ Wout nog Mr. Bones heette en draaide op de Planet of House (± 1994) en DreamZone (± 1995) feesjes in Lier em omstreken :P
Das just die heeft nog op Planet Of House gedraaid. Dat was ik al totaal vergeten!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten