Nieuwe Website!

Het forum van Illusion in Lier
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

antares schreef:
Fieneke schreef:
antares schreef: Voor Illusion zijn de gegevens van klanten en bezoekers van de site belangrijk (voor oa promo e.d.)... Vandaar deze aanpassing.

er komen nog een pak extra zaken voor geregistreerde bezoekers.
Maar jullie mailen wel niet snel terug als je geregistreerd bent :(
Dat is wel automatisch beste Fien... Dus blame it on the pc ;-)
jij dacht toch niet dat wij voor elke registratie zelf een mail sturen??? :p
Mja, kdenk soms ni verder na he Antares, maar dat weet je al wel langer als vandaag :mrgreen:

dan moet ik de IT dienst van het werk nekeer tegen hunne appel gaan kloppen :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Technolab schreef:
antares schreef:...
jij dacht toch niet dat wij voor elke registratie zelf een mail sturen??? :p
de mailing list was anders wel handmatig over te zetten telkens, vroeger :D
de gastenboek al nen tijd ni meer, die van de vorige site ;) voor dat ik daarvoor gezorgd had, was 't wel zelf knippen en plakken... :D


dat zou dus m.a.w. nog gerust gekunt hebben :P
Ja, ziede het se, antares :mrgreen:

@Djaxxie: :geek: :safe: :finger:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Nieuwe Website!

Bericht door Ultimate Focker »

Technolab schreef:de livestream enzo...
Komt die dan nog terug ??? :? Damn ik hoop van niet... :oops:
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

die komt zeker nog terug, er zijn meer voorstanders dan tegenstanders ;)
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Re: Nieuwe Website!

Bericht door Fieneke »

Ultimate Focker schreef:
Technolab schreef:de livestream enzo...
Komt die dan nog terug ??? :? Damn ik hoop van niet... :oops:
En waarom niet Fockerke? Dacht toch dat dit zeer populair was?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Re: Nieuwe Website!

Bericht door Glexx' »

Fieneke schreef:
Ultimate Focker schreef:
Technolab schreef:de livestream enzo...
Komt die dan nog terug ??? :? Damn ik hoop van niet... :oops:
En waarom niet Fockerke? Dacht toch dat dit zeer populair was?
Idd, altijd leuk om de sets nog eens terug te beluisteren.
Ik snap niet waarom je daar tegenstander van kan zijn... :?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Het exlusieve ervan, da kan ik me voorstellen, maar ja, sinds mp3 en internet er is, is niets meer exclusief !
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

@Glexx: Ie zal er wel een reden voor hebben, kben gewoon curieus welke :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Exclusiviteit.. kan em daar wel in volgen
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Fieneke schreef:@Glexx: Ie zal er wel een reden voor hebben, kben gewoon curieus welke :mrgreen:
Omdat dat de mensen niet meer verplicht om uit hun luie zetel te komen, ze kunnen de muziek gewoon van thuis live volgen. Ik ben voorstander van de stream, maar niet "live".
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Mja, da vind ik toch een verkeerde logica hoor... in 1991-1993 hebben de discotheken denk ik juist profijt gehad van een Live stream (op de FM band dan wel te verstaan).

Sterker nog, La Rocca is er mee geholpen, omdat de zondagen ook flink gepromoot werden (La Rocca Behind Curtains, eerste zondagen waren dat).

En Illusion is een housekeet geworden, toen Channel X hun populaire feestjes gaven daar in zomer 1992 !

Dus het TROK juist volk. En nu zou het volk tegenhouden ? Ik geloof daar weinig van. Wel dat de hele maatschappij sinds een aantal jaar veranderd is, en dat uitgaan niet meer zo speciaal is.

Ik zie me hier al zitten, eigenlijk zin hebbend om weg te gaan, en dan een druk ik per ongeluk op de illusion live stream... en hoor dan waarschijnlijk goeie muziek (das dan maar afwachten ;) ) en zou ik er niet meer naartoe willen gaan ?
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

djginod schreef:Mja, da vind ik toch een verkeerde logica hoor... in 1991-1993 hebben de discotheken denk ik juist profijt gehad van een Live stream (op de FM band dan wel te verstaan).

Sterker nog, La Rocca is er mee geholpen, omdat de zondagen ook flink gepromoot werden (La Rocca Behind Curtains, eerste zondagen waren dat).

En Illusion is een housekeet geworden, toen Channel X hun populaire feestjes gaven daar in zomer 1992 !

Dus het TROK juist volk. En nu zou het volk tegenhouden ? Ik geloof daar weinig van. Wel dat de hele maatschappij sinds een aantal jaar veranderd is, en dat uitgaan niet meer zo speciaal is.

Ik zie me hier al zitten, eigenlijk zin hebbend om weg te gaan, en dan een druk ik per ongeluk op de illusion live stream... en hoor dan waarschijnlijk goeie muziek (das dan maar afwachten ;) ) en zou ik er niet meer naartoe willen gaan ?
Fout Ginod! Je kan die periodes niet met elkaar vergelijken!
Toen gingen de mensen uit voor de muziek en de sfeer. Alles was nog nieuw! Vandaag moeten de mensen persé die jeans van 200 euro hebben, een gsm, een laptop, een IPOD, een belachelijk dure zonnebril terwijl het buiten fucking aan het vriezen is, .... Wat hadden wij aan toen wij uitgingen? Een gewone jeans, longsleeves & gewone schoenen of sportschoenen. Wij hadden geen Gsm, Bikkenbergs, IPOD en al die rommel.
Discotheken zijn catwalks geworden van mensen die gezien MOETEN worden of hun avond is niet goed. Ik walg daarvan ...
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Feit, zeker homoketen als Versuz,Carré en oh my fuckin god Culture Club. nergens zo erg als daar.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

A-TOM-X schreef: Fout Ginod! Je kan die periodes niet met elkaar vergelijken!
Toen gingen de mensen uit voor de muziek en de sfeer. Alles was nog nieuw! Vandaag moeten de mensen persé die jeans van 200 euro hebben, een gsm, een laptop, een IPOD, een belachelijk dure zonnebril terwijl het buiten fucking aan het vriezen is, .... Wat hadden wij aan toen wij uitgingen? Een gewone jeans, longsleeves & gewone schoenen of sportschoenen. Wij hadden geen Gsm, Bikkenbergs, IPOD en al die rommel.
Discotheken zijn catwalks geworden van mensen die gezien MOETEN worden of hun avond is niet goed. Ik walg daarvan ...
Zo fout heb ik het dus niet, ik zeg toch ook dat de maatschappij veranderd is... En dat zal nog wel verder veranderen, dus ook het uitgaan. Sommige ten goede, andere weer minder.

Ja, die zonnebrillen, ik moet er vaak wel om lache, maar ja... mode he !
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

djginod schreef:
A-TOM-X schreef: Fout Ginod! Je kan die periodes niet met elkaar vergelijken!
Toen gingen de mensen uit voor de muziek en de sfeer. Alles was nog nieuw! Vandaag moeten de mensen persé die jeans van 200 euro hebben, een gsm, een laptop, een IPOD, een belachelijk dure zonnebril terwijl het buiten fucking aan het vriezen is, .... Wat hadden wij aan toen wij uitgingen? Een gewone jeans, longsleeves & gewone schoenen of sportschoenen. Wij hadden geen Gsm, Bikkenbergs, IPOD en al die rommel.
Discotheken zijn catwalks geworden van mensen die gezien MOETEN worden of hun avond is niet goed. Ik walg daarvan ...
Zo fout heb ik het dus niet, ik zeg toch ook dat de maatschappij veranderd is... En dat zal nog wel verder veranderen, dus ook het uitgaan. Sommige ten goede, andere weer minder.

Ja, die zonnebrillen, ik moet er vaak wel om lache, maar ja... mode he !
Toch wel, jij had het over dat de livestream vroeger mensen naar de discotheek lokte en dat dat nu ook kan gebeuren. Ik haal gewoon aan dat de mensen die nu nog komen enkel voor de muziek komen. Als je hen ook nog de kans gaat geven om thuis te luisteren komt er binnenkort bijna niemand meer. Trouwens mensen lokken door een stream is even effectief om dat in uitgesteld relais te doen en zo toch de exclusiviteit te laten aan mensen die ervoor betaald hebben om de club te betreden.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten