Wereldklok

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Fieneke schreef:Vind The Matrix nu niet bepaald een goede referentie voor dergelijke zaken aan te tonen, waar ik niet mee wil zeggen dat je geen punt hebt.
Geen nood Fieneke, ik verwacht nooit van u echt gelijk te krijgen. ;)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nele303 schreef:
Fieneke schreef:Vind The Matrix nu niet bepaald een goede referentie voor dergelijke zaken aan te tonen, waar ik niet mee wil zeggen dat je geen punt hebt.
Geen nood Fieneke, ik verwacht nooit van u echt gelijk te krijgen. ;)
Dan ist goe, nu slaap ik ook wa beter :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Fieneke schreef:Vind The Matrix nu niet bepaald een goede referentie voor dergelijke zaken aan te tonen, waar ik niet mee wil zeggen dat je geen punt hebt.
ik snap wat Nele303 bedoelt, hoe langer hoe meer diersoorten zijn met uitsterven bedreigd, maar het mensenras, dat blijft maar uitbreiden.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

ik snap wat Nele303 bedoelt, hoe langer hoe meer diersoorten zijn met uitsterven bedreigd, maar het mensenras, dat blijft maar uitbreiden.
Ja, in onze contreien vooral met senioren! :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

JDG schreef:
Fieneke schreef:Vind The Matrix nu niet bepaald een goede referentie voor dergelijke zaken aan te tonen, waar ik niet mee wil zeggen dat je geen punt hebt.
ik snap wat Nele303 bedoelt, hoe langer hoe meer diersoorten zijn met uitsterven bedreigd, maar het mensenras, dat blijft maar uitbreiden.
Das e feit..

Heb de matrix niet gezien..
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Fieneke schreef: Heb de matrix niet gezien..
Vindt ge dat zelf nu niet straf? Ge vindt dat de Matrix geen goede referentie is om mijn punt te stellen, maar ge hebt de film zelfs niet gezien? :?:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Omda ge ne film meestal wel ni gebruikt om iets wetenschappelijk aan te tonen, daar gebruikte normaal wel andere bronnen voor. Valt tem nu Nele???? :roll:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Fieneke schreef:Omda ge ne film meestal wel ni gebruikt om iets wetenschappelijk aan te tonen, daar gebruikte normaal wel andere bronnen voor. Valt tem nu Nele???? :roll:
nee, bij mij zijn het briefkes, dat duurt langer.

FYI: ik was helemaal geen wetenschappelijk onderbouwd artikel aan het schrijven. Die aanhaling uit de Matrix was gewoon ter illustratie, voor de mensen die de film WEL hebben gezien, even zouden kunnen terug denken aan die scene waarin de hele mensheid door het slijk wordt gehaald, en dan misschien even zouden kunnen glimlachen daaraan terugdenkend. Maar ja, daarvoor moet ge de film WEL gezien hebben natuurlijk.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Dat weet ik trezeke, ik haalde gewoon aan dat ik de link niet snapte tss een film en iets wetenschappelijk.. Gij maakt der hier e spel van ze :roll:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Fieneke schreef:Dat weet ik trezeke, ik haalde gewoon aan dat ik de link niet snapte tss een film en iets wetenschappelijk.. Gij maakt der hier e spel van ze :roll:
gij zijt de enige waar ik hier altijd mee in de clinch lig, maar ik denk niet dat ik de enige ben waar gij altijd mee in de clinch lig.
Zegt genoeg zeker?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ja, das echt Nele, ik ben de enige waar gij hiermee in de clinch ligt...... ik zou da vooral blijven geloven..

Nu, wie heeft er hier e spel gemaakt nele? Ik maak een opmerking (die ik bij iedereen zou maken) en ge zit op uw paard richting Amerika, wordt nekeer groot meiske
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Nele303 schreef:Dus het is niet echt zo, dat er elke keer er iemand geboren wordt , er ergens iemand +1 op een knoppeke duwt.
op een dag vind je de job van je leven :cheers:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Van zo'n dinges krijg ik schrik, nee laat de wereld maar draaien zulks moet ik niet weten :(

De enige goede referentie wat de wereld zeker gaat worden is wss planet of the apes , alleen al het feit dat alles naar de kloten gaat :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 17 jan 2008, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Fieneke schreef:Ja, das echt Nele, ik ben de enige waar gij hiermee in de clinch ligt...... ik zou da vooral blijven geloven..

Nu, wie heeft er hier e spel gemaakt nele? Ik maak een opmerking (die ik bij iedereen zou maken) en ge zit op uw paard richting Amerika, wordt nekeer groot meiske
Zeg Fieneke, lever eens een nuttige bijdrage aan dit forum ('t zou de eerste zijn) in plaats van de mensen op de zenuwen te werken.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

Nele303 schreef:De mens is het enige "dier" dat maar blijft kweken
er zijn toch dieren die meer kweken als de mens? neen?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast