Wereldklok

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

tsjah wie is de mens waarvan hij claimt bezit te hebben van bv een boom of zee waarin dieren leven

om een niet-directe vergelijking te geven ik zag straks een bordje "slachthuis" met daaronder een bordje "dierenbescherming", blijkbaar liggen de 2 kort bijeen maar toch 2 verschillende dingen

het is moeilijk uit te leggen, enerzijds is dit gezwam wel iets om over over na te denken
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef:
Nele303 schreef:De mens is het enige "dier" dat maar blijft kweken
er zijn toch dieren die meer kweken als de mens? neen?
Er zijn volgens mij geen dieren die meer kweken én zolang leven als de mens. Er zullen ongetwijfeld wel dieren bestaan die meer kweken (konijnen ofzo), maar die hun levensduurte is zeer beperkt. Daarmee wordt hun populatie iets ofwat onder controle gehouden.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

´%´% schreef:om een niet-directe vergelijking te geven ik zag straks een bordje "slachthuis" met daaronder een bordje "dierenbescherming", blijkbaar liggen de 2 kort bijeen maar toch 2 verschillende dingen
In mechelen geweest zeker? :P
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Trab schreef: In mechelen geweest zeker? :P
ja ;)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Volgens mij gaat de aarde gewoon "ni lang ni meer" mee gaan. Opgeleefd.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Stanne schreef:Volgens mij gaat de aarde gewoon "ni lang ni meer" mee gaan. Opgeleefd.

da gaan wijle nimeer meemaken...
allee ja hoop ik toch.
tege dat zover is em ze misschien een oplossing gevonden :roll:
hoop doet leven hé ;)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Als ze het dan vantevoren weten, kunnen we er mooi naartoe werken ! Grote feesten met supergave thema's

The End Of The Earth

The End

Silence is near

The Black Hole

The Explosion


Ik denk dat ik alvast maar ga beginnen :alien:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Hmm, de technologie is de natuur nu toch ook altijd 1 stap voor, hopelijk lukt het ze dan ook en wonen we met zen allen onder een koepel op Mars :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Trab schreef:
After schreef:
Nele303 schreef:De mens is het enige "dier" dat maar blijft kweken
er zijn toch dieren die meer kweken als de mens? neen?
Er zijn volgens mij geen dieren die meer kweken én zolang leven als de mens. Er zullen ongetwijfeld wel dieren bestaan die meer kweken (konijnen ofzo), maar die hun levensduurte is zeer beperkt. Daarmee wordt hun populatie iets ofwat onder controle gehouden.
Ja, en nekeer er een beetje teveel konijnen zijn in een buurt, dan breekt er wel een ziekte uit die de populatie weeral uitdunt. Maar bij de mens hebt ge dan natuurlijk de geneeskunde die dat proces verhindert.
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

lemant schreef: Zeg Fieneke, lever eens een nuttige bijdrage aan dit forum ('t zou de eerste zijn) in plaats van de mensen op de zenuwen te werken.
Pas op, man, sebiet begint ze tegen u ook. :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Nele303 schreef:Ja, en nekeer er een beetje teveel konijnen zijn in een buurt, dan breekt er wel een ziekte uit die de populatie weeral uitdunt. Maar bij de mens hebt ge dan natuurlijk de geneeskunde die dat proces verhindert.
Tenzij er een pandemie komt waar de wetenschap machteloos tegen is...
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

een virus dat zich via de lucht verspreidt en waar slechts 1% van de wereldbevolking immuun tegen is, is misschien wat deze aardbol nodig heeft.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik zeg altijd.... "Als het op is, is het gedaan" !
Maar zou wel liever op een degelijke manier willen vertrekken naar het walhalla, dan door bv nog 2 jaar ziek in een bed te moeten creperen (dan mogen ze met een stuk hout in menen nek slagen). En volgens mij gaan we die richting wel uit.

Gaan moeten we allemaal, dus leef elke seconde die je krijgt. Enige waar ik wel mee inzit is de toekomst voor onze kinderen, positief kun je dat niet echt bekijken.

Nucleair zitten we ook goed in de lift, hou je ogen maar gericht op Pakistan en India. Als er 1ne die knop durft indrukken dan is het daar wel. Als ze dan toch beginnen maak ik een grote rode stip in menen hof, als ze em daar dan maar opgooien. Zoiets wil je niet overleven denk...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Als ayatolla's aan de andere kant van de wereld de mensen dom wil houden is dat idd een probleem dat die mannen ne nuke vastkrijgen. Of we nu iets gedaan hebben tegen die mannen of niet eraan zijn we dan toch!
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Fieneke schreef:Hmm, de technologie is de natuur nu toch ook altijd 1 stap voor
:roll: yeah right en sinterklaas is hier gistere geweest om de paaseieren te brengen :bom: :cyclopsani:
man man :roll:
Ibiza Fuckin' Island!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast