Wie wil je horen draaien in CM?

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Vroeger had bijna elke club zijn sound en ze brachten toen ook allen hun eigen sound uit op cd. Vandaag wil bijna iedereen hetzelfde gerne horen en meestal ook wat iedereen/anderen al gezien hebben, anderen die iets nieuws willen horen of laten horen vinden blijkbaar moeilijk de juiste weg, denk ik...?

Vroeger was het elke vrijdag feest met nieuwe namen die vooreerst in België kwamen spelen, al die kwamen draaien hadden wel de CM/Montini/rave sound. Belgian en German techno was het ingredient, de dag vandaag kan je niet vergelijken met de beweging die er toen was.

Het zal volgens mij niet simpel zijn om opnieuw iets te bereiken met een eigen CM sound. De naam CM heeft het in elk geval gemaakt en daardoor verbonden met zen stijl.

Ik zeg altijd, alles in zijn tijd bekijken en ik hoop dat de feesters vandaag binnen 10 jaar kunnen zeggen dat de muziek waar ze nu naar luisteren retro classics zijn uit hun hoogdagen, we'll see... time is the healer ;-)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Luke Chable zou ik wel graag eens een setje horen draaien.
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Muziek verandert nu eenmaal.. maar wat je daar aanhaalt dat 3/4 van de discotheken hetzelfde spelen, ben ik 100% mee akkoord, en ik erger mij kapot eraan :roll: Overal dezelfde "hitjes" enz..
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Awel, ik zou graag, en dan nog het liefste echt live, Thomas P. Heckmann eens willen horen (en zien) in de CM.
Als ik terug denk aan CM denk ik vooral terug aan Amphetamine. Maar gelukkiglijk maakt den Thomas nog wel leuke dingen!
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten