Wie wil je horen draaien in CM?

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Adam Beyer heb hem onlangs gehoord op ILT 2007 en e was the man off the evening, beste set van heel de avond maar wel minder dark dan op ILT 2005.

Anders nog Nathan Fake, Alex Under, Konrad Black, Pascal Feos...
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Waarom niet van de eerste keer de gehele Wall Of Fame van de Fuse laten langskomen?
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

België is en blijft precies toch een Techno land.
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

back to the 90's schreef:
BOUNCER schreef:Daniel Bell
very good choice :thumright:



Robert hood
derrick may
8) +1
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Jonas Bering
of
» The Modernist
» Gui Boratto
» DJ Koze
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

ik ben een van de weinigen hier die niet voor de naam gaat, maar eerder voor de muziek. Al brengt ge polleke van achter den hoek mee tes mij eender. Heb da nog maar onlangs op nieuwjaar ervaren, in de 2de zaal op de retro in CM, 2 gasten diek van her nog der kenden maar die brachten echt typische CM sound.

Dus zowiezo respect en ga eens voor de minder bekende, of misschien de talenten, die kosten zowiezo minder geld. En dan kan je binnen 3-4 jaar ook vertellen van die was toen in cm etcetera (Het volk da kwam in 95 was ook ni internationaal gekend heb ik me toch laten wijsmaken).

Mijn punt is gewoon, begin ni met van die domme zotte kosten té doen zoals Koloso en zo u eigen den das om té doen...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

cherryman schreef:Mijn punt is gewoon, begin ni met van die domme zotte kosten té doen zoals Koloso en zo u eigen den das om té doen...
groot gelijk :alien:
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

goh er ijn al veel namen opgenoemd die bij mijn weten nog niet in in B in een grote club gepasseerd zijn, veelal live acts etc ... maar dat mag de pret niet drukken, onbekend is idd onbemind
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

back to the 90's schreef:Robert hood & derrick may
dat zou pas een avondje zijn :-o
ik hoop dat Rudy Pencé dit topic leest!!! :D
misschien kan iemand hem deze link mailen :P

Administrator schreef:Waarom niet van de eerste keer de gehele Wall Of Fame van de Fuse laten langskomen?
ken je een dancing buiten fuse die quality music programmeert? oké decadence en dergelijke maar daar komen ook de grote namen die in fuse komen :P buiten de retro avonden vind ik het niet slecht om de wall of fame van fuse te laten passeren :P

cherryman schreef:ik ben een van de weinigen hier die niet voor de naam gaat, maar eerder voor de muziek. Al brengt ge polleke van achter den hoek mee tes mij eender. Heb da nog maar onlangs op nieuwjaar ervaren, in de 2de zaal op de retro in CM, 2 gasten diek van her nog der kenden maar die brachten echt typische CM sound.

Dus zowiezo respect en ga eens voor de minder bekende, of misschien de talenten, die kosten zowiezo minder geld. En dan kan je binnen 3-4 jaar ook vertellen van die was toen in cm etcetera (Het volk da kwam in 95 was ook ni internationaal gekend heb ik me toch laten wijsmaken).

Mijn punt is gewoon, begin ni met van die domme zotte kosten té doen zoals Koloso en zo u eigen den das om té doen...
ik denk wel dat ze dat daar van plan zijn, maar 1 keer per maand zullen ze toch moeten uitpakken met een internationale naam :)
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

After met alle respect, maar ik vind je mening maar raar, Cherry Moon moet zichzelf blijven en niet gaan kijken naar een club als Fuse, develop your own style in dance instead of copying others... :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

true, maar wat hebben we tegewoordig van quality music? minimal & progressive... de rest lijkt me commerciele brol...
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

After schreef:true, maar wat hebben we tegewoordig van quality music? minimal & progressive... de rest lijkt me commerciele brol...
Dat is jouw mening, iedereen heeft daar een andere visie over ;)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

cherryman schreef:
After schreef:true, maar wat hebben we tegewoordig van quality music? minimal & progressive... de rest lijkt me commerciele brol...
Dat is jouw mening, iedereen heeft daar een andere visie over ;)
Indd...
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ok, maar dan wil ik wel alternatieven :mrgreen:
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 dec 2004, 17:38
Favoriete Clubs: Cherry Moon

Locatie: Merelbeke

Bericht door daajrex »

Mike Thompson en (zijn) Movin' parties terug invoeren jong.
De Fuse-richting moeten ze zeker níet volgen wat mij betreft - Cherry had altijd een eigen stijl, zelfs Jimi Tenor of Systematic Parts klonk daar veel beter dan wanneer je het elders hoorde. Our Number ONE is back
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten