Drijtap Alken

Het forum van de andere legendarische clubs
Mroizo

Drijtap Alken

Bericht door Mroizo »

Yuw,ik heb hier nog een clubke in men hersenpan gevonden,namelijk de drijtap in alken, ben er een paar keer geweest,da was heel klein binne,t had meer van een café weg dan een discotheek,kan mij er niet veel meer over herrineren,alleen dat t heel klein was binne,er waren 2 verdiepingen met boven overal zetelkes waar ge lekker kon relaxen,de 4de keer dak er geweest was was er een razzia,ik kwam aan rond 3 u dacht ik en binnen ging er rond dat er een razzia plaatsvond een half uur later,en ja hoor, 30 minuten laten vielen daar zowa 50 flikken binnen,natuurlijk gooide iedereen alles op de grond met resultaat dat de grond + den toog vol met verdovende middelen lag :P iedereen moest er toen aanschuiven om buiten gefouileerd te worden,t heeft zeker een anderhalf uur geduurd eer wij aan de buurt kwamen,nu bestaan den drijtap niet meer,die is namelijk afgebrand,wat heel spijtig was,de muziek binne was meestal house & groove, voor mij wast daar zondags den dag ,meestal gingen we derna naar de carat ... mensen die meer kunne vertellen over deze discotheek, reply'en zou ik zo zeggen :D greetz 8)
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

precies niemand die mij iets meer kan vertellen over de drijtap,komaan mensen,doe ne keer u best, let you're brains work :P :P greetzz
stefankarlson

Bericht door stefankarlson »

lag da dichtby de monty?
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja ik weet ni mer waar precies ma de keren dak geweest was dat t echt heel goed was,spijtig dat t afgebrand is :( greetz 8)
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

komaan mensen ... er moet toch 1 of andere ziel zijn met een fris discotheek memory op dit forum e :P greetz 8)
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Oe, is da daar nie dat Thaman nog gedraaid heeft???
Dacht dit toch ergens gelezen te hebben maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik weet t ni als die daar gedraaid heeft,k geloof wel dat dj yellow er gedraaid had,ma t was er wel goed op zondag,weinig volk en goeie muziek ... greetz 8)
Mroizo

Bericht door Mroizo »

stefankarlson schreef:lag da dichtby de monty?
ja t lag dichtbij den monty ,de monty lag int centrum en den drijtap lag langs
een steenweg ... greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

aaahjah ik was ook daar op de avond van die razzia ... ongelooflijk ... ze hielden daar iedereen 2 uur binnen en man per man mocht ge naar buiten ... werd ge gecontroleerd... mee naar de auto genomen die ook nog es gecontroleerd....
ze waren zelfs daar met het zwaar materiaal....

is wel een ongelooflijke herrinnering geweest... ik geloof dat dat ook red night heette op vrijdag eh ???

daar maakten ze toch iedere week reclame van op de locale radio....

lag in alken ja ....

klein ding... dat daarna nog eens is afgebrand als ge het mijvraagt....

wel heerlijke muziek

maar veeeel te warm en veel te klein ...

laterz :)
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

niet letten op tecra zen praat,die was op die avond stik begaaid :P :P :lol: greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

mr oizo...

ik dacht toch dat ik aan het rijden was die avond

dus in theorie had ik toch nuchter moeten zijn ...


konden we dat maar van iedereen zeggen...

wiens idee was het ook om naardaar te gaan ???

gezellig hoor, om na een half uurke al buiten gezet te worden ...

en toch nog tot half 4 daar vast gehouden te worden...


geweldige ervaring toch ;)
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik had beter alles opgeraapt wa ze er toen op de grond gooiden hehe ... er lag voor veel geld op the floor :lol: maja die vuil flikken e ... :evil: greetz 8)
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Ik ben er 1x geweest op een zondagmorgen! Na Closing Party van Atmoz (13.07.02) waren we in de Drijtap is gaan kijken.
Er hing uit dat Dj Philip op zondag kwam draaien ma niks van gemerkt! Daarvoor waren we eigenlijk ook gekomen. De muziek was wel zalig :!:

Zoals gezegd twas een donker klein kot, kweet dat er als ge binnekwam aan u rechterjant een grote kooi stond. Ma er stond toch niemand in te dansen :lol:

Veel volk was er ni, denk dat wij met meer mensen daar waren dan er toen zat :lol:

Dj's wat toen draaiden waren Nefke,Miguel & Dave. Kheb nog een setje van die avond, kzal deze zo snel mogelijk posten!

Op vrijdag heette da inderdaad RedNight,kheb er nog een vrijkaart van liggen :lol: , kzal die es inscannen als scanner bolt :wink:

Grtz 8)
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Bericht door fred79 »

De drijtap in alken :) daar draaide dj solar die nu in outline draait en dj yellow heeft er ook nog gedraaid .......
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jan 2006, 15:22

Bericht door jorenaers »

Drijtap was bom, heb er nog gedraaid en avonden georganiseerd, iemand hier die tapes of cd's of foto's heeft???? thx
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten