Drijtap Alken

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 dec 2005, 17:37
Locatie: PLC /Reflex club/in haar hartje

Bericht door Groovy_k »

kweet dat dj's pat , nefke , miguel er draaiden , daar heb ik ooit eens een setje van gescharreld denk gepost door CRT

:wink: vet setje wel !
Afbeelding

The Fundamental principle is that no battle ,combat or skirmish is to be fought unless it will be won !
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2006, 20:08

Bericht door DJ Solar »

Greetings

Heb er 3 jaar zondag's alleen gedraaid.
De miserie is begonnen tot dat er iemand vrijdags de rednight's
organiseerde met dj yellow,enz...

Na de razzia ben ik er vertrekken omdat de baas de rednights op zondag wou toelaten want de organisator hiervan ging alle kosten dan betalen.
Ikzelf zag dat niet zitten omdat ik niet echt overeen kwam met de organisator en heb toen besloten om drijtap te verlaten.

Na mijn vertrek is nog ff afterclub geweest maar heeft niet lang geduurd.

Op men website staan nog enkele foto's van mij in de drijtap.

Heb er nog ergens liggen als ik ze terug vind zal ik ze posten.

Greetz DJ Solar
www.djsolar.be
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

staan wel een aantal ferm foto's op,fijn om nog eens terug te zien.
groetjes :wink:
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 mar 2006, 18:29

Bericht door el-ronaldo »

gisteren heeft hier in het plaatselijke danscafe peter ulens(als ge het zo schrijft) zich nog eens achter de draaitafels gezwiekt.

was dit ook geen jonge ex-drijtap dj ?
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Bericht door fred79 »

el-ronaldo schreef:gisteren heeft hier in het plaatselijke danscafe peter ulens(als ge het zo schrijft) zich nog eens achter de draaitafels gezwiekt.

was dit ook geen jonge ex-drijtap dj ?
:D idd draaide goed is toen een tijdje gestopt geweest en nu terug begonnen :-)
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2007, 02:35

Bericht door chribs »

ik ben van alken ma weet niks van den trijtap fzo wel van de monty nu de bounce club in alken is niks legendarish buiten het bier :p
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 aug 2008, 21:11
Locatie: Hasselt

Re: Drijtap Alken

Bericht door tommyke76 »

Mroizo schreef:Yuw,ik heb hier nog een clubke in men hersenpan gevonden,namelijk de drijtap in alken, ben er een paar keer geweest,da was heel klein binne,t had meer van een café weg dan een discotheek,kan mij er niet veel meer over herrineren,alleen dat t heel klein was binne,er waren 2 verdiepingen met boven overal zetelkes waar ge lekker kon relaxen,de 4de keer dak er geweest was was er een razzia,ik kwam aan rond 3 u dacht ik en binnen ging er rond dat er een razzia plaatsvond een half uur later,en ja hoor, 30 minuten laten vielen daar zowa 50 flikken binnen,natuurlijk gooide iedereen alles op de grond met resultaat dat de grond + den toog vol met verdovende middelen lag :P iedereen moest er toen aanschuiven om buiten gefouileerd te worden,t heeft zeker een anderhalf uur geduurd eer wij aan de buurt kwamen,nu bestaan den drijtap niet meer,die is namelijk afgebrand,wat heel spijtig was,de muziek binne was meestal house & groove, voor mij wast daar zondags den dag ,meestal gingen we derna naar de carat ... mensen die meer kunne vertellen over deze discotheek, reply'en zou ik zo zeggen :D greetz 8)
Hey,wij kwamen daar altijd op vrijdag en zondag(na de monty).Het was er altijd beestig goed en als je met 4 personen binnen kwam kreeg je nog eens een fles sterke drank gratis erbij :D Ge kunt het u mss al inbeelden,haha.
Retrolover
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Drijtap Alken

Bericht door Lestat »

Den uitbater was wsl familie van dieje van de viertap in Rillaar :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2009, 16:00
Locatie: Wellen

Re: Drijtap Alken

Bericht door Ratta »

Den drijtap was af... net zoals Bar a Bar en de monty in de goede tijden ma de drijtap was lekker klein en gezellig maar zeker niet stampvol.. muziek was goed samen met de sfeer omdat iedereen elkaar ook wel kende ... ben gaan kijken toen het brandde, het gaf toen evenveel vuur als wanneer het nog open was :-p ...
...Belgische gevangenissen zijn zoals tour de France.
Veel ontsnappingen maar er zit nooit een belg bij...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten