Yuw,ik heb hier nog een clubke in men hersenpan gevonden,namelijk de drijtap in alken, ben er een paar keer geweest,da was heel klein binne,t had meer van een café weg dan een discotheek,kan mij er niet veel meer over herrineren,alleen dat t heel klein was binne,er waren 2 verdiepingen met boven overal zetelkes waar ge lekker kon relaxen,de 4de keer dak er geweest was was er een razzia,ik kwam aan rond 3 u dacht ik en binnen ging er rond dat er een razzia plaatsvond een half uur later,en ja hoor, 30 minuten laten vielen daar zowa 50 flikken binnen,natuurlijk gooide iedereen alles op de grond met resultaat dat de grond + den toog vol met verdovende middelen lag

iedereen moest er toen aanschuiven om buiten gefouileerd te worden,t heeft zeker een anderhalf uur geduurd eer wij aan de buurt kwamen,nu bestaan den drijtap niet meer,die is namelijk afgebrand,wat heel spijtig was,de muziek binne was meestal house & groove, voor mij wast daar zondags den dag ,meestal gingen we derna naar de carat ... mensen die meer kunne vertellen over deze discotheek, reply'en zou ik zo zeggen

greetz