16.02.08 : Deadmau5 @ Cherry Moon, Lokeren

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

16.02.08 : Deadmau5 @ Cherry Moon, Lokeren

Bericht door JonasCM »

Afbeelding

Genre: House - Electro - Electronical
Entrance: 8 EUR
Doors: 23h - 07h
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

titel aangepast... mededeling lezen bovenaan parties... thx...
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 nov 2007, 16:42
Locatie: Rixensart

Bericht door Retro Addict »

misschien

Ik vind het toch spijtig dat deze nieuwe cherry moon op de andere discotheken wil lijken. Onze discotheken zijn allemaal electro en house tegenwordig
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Allez, nu pas door?

Ik denk wel dat CherryMoon nog iet wat origineel is? (ik ken wel niet veel van techno)

Carré,Noxx,Versuz,The Temple,... das toch allemaal 1 pot nat. Zelfds Illusion heeft nu een R&B avond.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

dj_neo schreef:Zelfds Illusion heeft nu een R&B avond.
Waar staat dat?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik denk dat Dj Neo Delite bedoeld, ofwel ben ik verkeerd. Maar ik heb allezins nog nooit gehoord dat Illusion eentje heeft: Antares?
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Retro Addict schreef:misschien

Ik vind het toch spijtig dat deze nieuwe cherry moon op de andere discotheken wil lijken. Onze discotheken zijn allemaal electro en house tegenwordig
pint u niet zo vast op de benamingen "house en electro"

benamingen van muziekgenres worden nogal te pas en ten onpas gebruikt.....

wacht de line-ups af.........en trek dan uw conclusies of cherrymoon echt op de andere discotheken wil lijken.........
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Neenee niet Delite, in Illusion in de plaats van jump. Den baas zou het zelf gezegd hebben, in de plaats van Kick Da bass de vrijdag.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

In Delite ben ik ervan op de hoogte, maar Illusion? Die hebben zich altijd ver weg gehouden van R&B

Dit staat op de myspace van Illusion, ik zie niks van R&B en stel me al helemaal de vraag wie het dan zou spelen.

Echt Neo, ik denk dat je ernaast zit (beter verwoord: ik HOOP dat je ernaast zit :D

Today...
Illusion’s main room is still the one and only place in Belgium where you can here the best in uplifting trance, hard-trance and progressive house music brought by our national and international acclaimed dj/producers Wout, Jan, Franky Kloeck, Nico, Jean Delaru, Kane
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Fieneke schreef:In Delite ben ik ervan op de hoogte, maar Illusion? Die hebben zich altijd ver weg gehouden van R&B

Dit staat op de myspace van Illusion, ik zie niks van R&B en stel me al helemaal de vraag wie het dan zou spelen.

Echt Neo, ik denk dat je ernaast zit (beter verwoord: ik HOOP dat je ernaast zit :D
Hun sites zijn al 8784 weken niet up-to-date. Dienen baas heeft het gezegd, zal ervoor niet voor liegen zeker? oO

Ik citeer:
"de boss zij gisteren da het r&b word ter vervanging van high voltage en dat er geen illusion dj's spele ma van een privé firma ofzoiet , dus jawel r&b op vrijdag"
Roddel of niet, waar rook is, is vuur.
Nu ja, jump of R&B. Voor mij hetzelfde. (Het was dus High Voltage, niet Kick da bass, my bad. Ken het verschil niet dusja)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mja, daar heb je gelijk in :D Maar die myspace is speciaal aangemaakt ter vervanging van de Illusion website tot deze terug open is tenminste. Dus die zou normaal wel up to date moeten zijn..

Ik heb al veel gehoord van wat Jan zou gezegd hebben en 3/4 gevallen klopt er niks van, maar ik wil hier totaal niet mee zeggen dat je uit je nek aan het kletsen bent ze, vind het gewoon enorm raar. :)

Wat wel een feit is, is dat High Voltage verdwijnt.
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Ik heb het ook al gehoord
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

dj_neo schreef:
Ik citeer:
"de boss zij gisteren da het r&b word ter vervanging van high voltage en dat er geen illusion dj's spele ma van een privé firma ofzoiet , dus jawel r&b op vrijdag"
Ge citeerd hier nu ook wel een specialleke...
wait and see zouek zeggen... er wordt altijd overal zoveel gezegd en gespeculeerd :roll:
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:54

Bericht door Maya »

16/2 staat in mijn agenda whiiiiiiiiiii!!!!!!
Ik kijk ernaar uit en ben heel benieuwd wat het zal worden!!!
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 mei 2005, 19:22
Locatie: sint-niklaas

Bericht door thepenetrator »

ik ga zeker de 16de eens een kijkje gaan nemen.
vind het alvast een zeer goede start.
niet vergeten dat deadmau5 nu aan de top staat met platen uitbrengen,en het zijn dan nog vrij goede ook.
van mij mogen er zo nog gasten komen.
altijd op zoek naar tapkes van cherry moon
94-2000
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten