Cherry Moon presents Deadmau5

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Gesloten
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Cherry Moon presents Deadmau5

Bericht door JonasCM »

Afbeelding

Genre: House - Electro - Electronical
Entrance: 8 EUR
Doors: 23h - 07h
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Waarom Youri Parker er weer bij? heeft die aandelen in Cherry moon ofzo??
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 jan 2008, 08:11
Locatie: Gent

Bericht door JonasCM »

:D Nopez, maar Youri Parker heeft zich door de jaren heen een waardig resident getoond en heeft steeds mee kunnen evolueren met de genres...

Next week the site will be online, watch out for more info and crazy guests...
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

ok, hij draaid er inderdaad al lang en ga zeker ni zeggen da hij een slechte dj is. maar als de ploeg ni draaid moet je mss is iets anders proberen. of hebben ze dat al gedaan? als het zo is, dan ga ik er nimeer verder op in ;)
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Zven1 schreef:ok, hij draaid er inderdaad al lang en ga zeker ni zeggen da hij een slechte dj is. maar als de ploeg ni draaid moet je mss is iets anders proberen. of hebben ze dat al gedaan? als het zo is, dan ga ik er nimeer verder op in ;)
Je kan moeilijk oordelen over zoiets als buitenstaander vind ik, ben je al in the building geweest? Ik vind dat Youri wel een ietwat andere richting is ingeslagen als vroeger dus daarop kan je je dan moeilijk baseren.

Met The Building lag het volgens mij niet echt aan de muziek of dj's maar eerder aan de marketing naar buiten toe, enkele met een poster voor de deur komt je discotheek niet vol.

Zowiezo snap ik al die kritiek vooraf al niet, ik wens het Team rond Cherry Moon zowiezo veel succes toe, het kan aanslagen het kan tegenvallen, we zullen het wel zien. Wat ik wel met zekerheid kan vertellen is dat ik je wel volg in de mening van Jonas, dat het meeste oude publiek wel zal afhaken (meeste hebben dit al lang geleden gedaan), ik zal ook wel eens paseren, maar wekelijks?? Dan zou het al echt terug bom moeten zijn...

BTW @ JonasCM; 1 topic is genoeg hoor (met al die dubbele topics hier nu)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

ik geef zeker geen kritiek op yourie of op cherry moon. belange ni.
Ik stelde me juist de vraag waarom alle andere altijd zijn moeten vertrekken en hij er altijd is kunnen blijven. was hij dan zoveel beter dan die andere?

Hoop in ieder geval ook voor het cherry moon team en dan zeker voor de dj's dat ze het terug op gang kunnen brengen.
want tenslotte zijn zij het die de muziek en de sfeer moeten brengen en das het belangrijkste. Cherry moon mag van mij nooit sluiten. en als het moet sluiten dan moeten ze er maar een house-museum van maken :twisted:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Zven1 schreef:ik geef zeker geen kritiek op yourie of op cherry moon. belange ni.
Ik stelde me juist de vraag waarom alle andere altijd zijn moeten vertrekken en hij er altijd is kunnen blijven. was hij dan zoveel beter dan die andere?

Hoop in ieder geval ook voor het cherry moon team en dan zeker voor de dj's dat ze het terug op gang kunnen brengen.
want tenslotte zijn zij het die de muziek en de sfeer moeten brengen en das het belangrijkste. Cherry moon mag van mij nooit sluiten. en als het moet sluiten dan moeten ze er maar een house-museum van maken :twisted:
Moest je hem echt kennen, dan zou je wel snappen waarom hij blijft...
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Zven1 schreef:ik geef zeker geen kritiek op yourie of op cherry moon. belange ni.
Ik stelde me juist de vraag waarom alle andere altijd zijn moeten vertrekken en hij er altijd is kunnen blijven. was hij dan zoveel beter dan die andere?
Mixtechnisch en qua muziekkeuze vond ik hem zeker beter dan Ghost en Bjorn was ook wel deels door zijn bookingen her en der en zijn karakter denk ik, hij heeft het overal zo nog wel eens geprobeerd...

En voor de rest zie ik niet echt in wie er nog is moeten vertrekken?
De dj's dat cherry moon achter zich hebben gelaten is deels door hun eigen keuze geweest denk ik en was niet echt door ontslaan van het managment ofzo.

We zullen het wel nooit echt weten wat de oorspronkelijke reden ervan was, maar ik vind dat je het wel verkeerd verwoord van 'moeten vertrekken'... :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

JonasCM schreef::D Nopez, maar Youri Parker heeft zich door de jaren heen een waardig resident getoond en heeft steeds mee kunnen evolueren met de genres...

Next week the site will be online, watch out for more info and crazy guests...
checking :D
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten