Mijn eerste avond in cherry moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

klopt: cherry en extreme waren bonzai koten, illusion was dan zowa het dance opera hol :P
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

i would like understanding all these writen words :( :?
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik kan alleen maar spreken over de periode na 95' maar zo slecht was het toch niet, het Bonzaï tijdperk was toen al grotendeels over zijn hoogtepunt en de muziek was wat meer volwassener geworden. Mss ook wat meer tech & trance toestanden die je op andere plaatsen ook wel hoorde. Het was er toch ook louche, die strobookes enkel aan ge moest op sommige momenten zien dat ge er niet staakt en vantijds en laser ertussen.
Ten tijde van cd 5 was er gelijk die nieuwe inkom en de aanpassing van de lights, was wel wat minder maar toch ok! Ik herinner me vooral de goede geluidskwaliteit op de dansvloer waar het volume nog geen pijn
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Bericht door Slak »

ik ben vooral periode 1999-2002 gegaan en ik moet zeggen, da klinkt me toch bekend in de oren. Vooral de sluiting was inderdaad zoals ge omschrijft: lichten aan, geen muziek, ineens alleman op de tafels en metalen buizen kloppen met alles wa los en vast zat. En dan ineens alles terug uit, rook de zaal in en vollenbak een van die typische cherry plaaten. Nooit erges anders meegemaakt,,
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 dec 2004, 17:38
Favoriete Clubs: Cherry Moon

Locatie: Merelbeke

Bericht door daajrex »

Amai Zven, schoon verslag, ik werd er tranerig van !
- ik ben er nooit geweest in 1993, ook al was ik toen àl 17 - ik herinner me een sluiting van enkele jaren later met Ill Inc. - Boring - iedereen dacht toen dat dat de nieuwe van Yves Deruyter was :-)
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Wat ik de eerste avond ook wel heel straf vond was da aan de ingang een bordje stond met daarop geschreven; personen in het bezit van drugs zullen de discotheek geweigerd worden, alé twas toch zoiets! amai! Was wel heel straf als je zag hoe het er binnen aan toe ging. In die tijd vergeleek ik altijd het liedje van Mockmoon met Cherrymoon 'there is peace, there is love, and there is XTC!! :twisted: ge had u sigaret nog ni in uwe mond of der stond al nen onbekende gereed met vuur. Het was daar één grote familie en alles was precies toegelaten. echt leuk die tijden!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Zven1 schreef:ge had u sigaret nog ni in uwe mond of der stond al nen onbekende gereed met vuur. Het was daar één grote familie en alles was precies toegelaten. echt leuk die tijden!
Héhé, kdacht da ge ging zeggen: "ge had u sigaret nog ni in uwe mond of der stond al nen onbekende gereed met gerief" :mrgreen:

Mor kweet wa ge bedoeld. Super allemaal toen. Je kon gewoon int weekend ni thuis blijven want je miste te veel.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

idd, die tv's met "Say no to drugs" was daar enorm grappig om zien :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Donker? Donker??? Hetgeen ik mij herinner van mijn eerste Cherry Moon bezoek (rond '94 denk ik) is dat ik daar vies op mijn kl*ten ben gestuikt door een trede te missen! :oops:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Zven1 schreef:Wat ik de eerste avond ook wel heel straf vond was da aan de ingang een bordje stond met daarop geschreven; personen in het bezit van drugs zullen de discotheek geweigerd worden, alé twas toch zoiets! amai! Was wel heel straf als je zag hoe het er binnen aan toe ging. In die tijd vergeleek ik altijd het liedje van Mockmoon met Cherrymoon 'there is peace, there is love, and there is XTC!! :twisted: ge had u sigaret nog ni in uwe mond of der stond al nen onbekende gereed met vuur. Het was daar één grote familie en alles was precies toegelaten. echt leuk die tijden!
kan de 1e keer ni herinneren, maar bovenstaande, exactly, dat was het :)
(1992-1993 denkik)
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jun 2007, 00:21
Locatie: Willebroek

Bericht door Meurre »

poehaaaaa schreef:klopt: cherry en extreme waren bonzai koten, illusion was dan zowa het dance opera hol
Klopt als een bus!!!
:D
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jun 2007, 00:21
Locatie: Willebroek

Bericht door Meurre »

Zven1 schreef:Het was daar één grote familie en alles was precies toegelaten. echt leuk die tijden!
One big happy family it was!!!
A family in exctasy! (take a pill, take a tablet) :P

:D :roll: ;)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ja idd, misschien was het allemaal door de vitamientjes maar die one love sfeer was wel een verademing steeds :mrgreen:
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

After schreef:ja idd, misschien was het allemaal door de vitamientjes :mrgreen:
Daar moogt ge zeker van. Het wordt niet voor niets de love drug genoemd.
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2006, 21:55
Locatie: sint-niklaas

Bericht door E-NERGIE »

Herhinner me mn eerste avond in CM nog,was toen juist 15 of 16 denk ik.Met de brommer daar geraakt(onderweg nog tegengehouden door de flikken omdat mn voorlicht niet brande).Eens binnen direct verkocht :P
Op het podium gaan feesten,waar toen indertijd die vent met zijn witte handschoenen stond te dansen.Daarna elke zaterdag naar Cm gegaan tot mn 19de-20ste.Periode 94-98,de Glorie-periode!Parking stampvol,autos geparkeerd langs de grote baan+al het volk te voet dat met de trein was gekomen.Elk weekend gingen we er met een hele bende naartoe.Stonden meestal aan de spiegeltjes(als je binnenkwan links). :alien:
De constante beat en de percfecte mixen van YDR,ben nog steeds verkocht:)
Love CM 4-ever :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast