Dj Pierre (Fuse)

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Dj Pierre (Fuse)

Bericht door varth »

deze mag hier toch ook niet ontbreken vind ik. Al jaar en dag resident in Fuse en een van de boegbeelden van de Belgische techno scene. Tegenwoordig zit hij mee op de minimal wagen met oa zijn eigen lessizmore concept in fuse, en hij heeft een tijd ook mee de P3P feesten gedaan dacht ik. Vroeger draaide hij gewoon lekkere techno, oa te checken op zijn Dj Conncection compilatie. Hij heeft ook acid creak van spokesman geremixt. Rond de periode 2001-2004 vond ik hem een mindere periode hebben, maar sinds de opkomst van de nieuwe technostromingen is hij terug op het voorplan getreden.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik vond m vroeger heel sterk als 'opwarmer'. Hij kan/kon een avondje echt opgang trekken.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

dat doet hij nog steeds hoor, trouwens een maat van mij is al bij hem thuis geweest en hij heeft een studio om U tegen te zeggen (moet veel gekost hebben :? ) respect!
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Re: Dj Pierre (Fuse)

Bericht door Menaz »

varth schreef:2001-2004 vond ik hem een mindere periode hebben, maar sinds de opkomst van de nieuwe technostromingen is hij terug op het voorplan getreden.
ne keer in de motion beziggehoord met den deg (denk in 2005), en twas ni slecht ma ook ni super ofzo. ervoor véél te véél gezien, vooral in de fuse. kwam meestal nogal onzeker over, idem waren de mixen en weinig lijn in zijn sets. precies alsof hij zijn schwung helemaal kwijt was gedurende een aantal jaar. eind jaren '90 paar keer gezien in de silo oa en toen vond ik het echt wel vet, maar kan aan mezelf liggen ook natuurlijk maar denk dat hij effectief wel beter was toen...
toch wel iemand die ik nog wel eens zou willen horen eigenlijk al is het maar uit nieuwsgierigheid!
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Stomme vraag, maar ziet hij er ondertussen al wat beter uit? Eind jaren negentig kon hij er soms enorm ziek uitzien, vond ik.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

true :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ten tijde van de Loopavonden in de Silo vond ik hem maar plattekes, tzal mss zen omdat hij eruit zag :mrgreen:

kheb wa tapes van in de Fuse, de beginjaren, toen vond ik hem goed, maar int algemaan vind ik hem wa plattekes, terwijl Deg toch nog altijd dat "beetje extra" heeft.

persoonlijke mening ofcourse, but respect voor Pierre
;)
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

precies een wandelend lijk de pierre als ge hem ziet ma vindt hem ne bangelijke dj
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Respect voor Pierre, echt.
Er zijn periodes dat hij belachelijk ondergewaardeerd geweest is.
Ik herinner me nog goed toen hij één van de edities van 'Fuse On The Beach' afsloot en dat mij dat toen het meest beviel van de hele avond. Met ergens op 't eind 'Ball Park' van Joey Beltram... Whooooooeei!
Verder nog een anecdote: in 1997 organiseerde Food een bustrip naar Londen waar Raoul en Geoffroy zouden draaien. Er was daarna een afterparty in de Plastic People. Toen we daar met een hoop zotte Belgen dat pand binnendoken, kwam Pierre daar ineens aangewandeld van een ander feest. Hij had van die buslading uitzinnigen gehoord en heeft toen nog de rest van de nacht in de Plastic People doorgebracht. Mijne kameraad en ik hebben toen ook de godganse tijd toeters zitten rollen voor 'm van zijne stash omdat ie toen zelf roltechnisch (nog) niet uit de voeten kon...
'k Heb hem ook eens meegemaakt in de backstage van I Love Techno met Dave Clarke...
Blijft trouwens ook een sympathieke kerel die je makkelijk kan aanspreken.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2008, 10:52

Bericht door Indulger »

Ik vond Pierre vroeger heerlijk! Ik heb massa's respect voor wat hij allemaal heeft betekend in de Belgische underground scene maar wat hij de laatste tijd draait is toch wat van het goeie te weinig.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Indulger schreef:Ik vond Pierre vroeger heerlijk! Ik heb massa's respect voor wat hij allemaal heeft betekend in de Belgische underground scene maar wat hij de laatste tijd draait is toch wat van het goeie te weinig.
Beetje meegaan met uwen tijd hé ;), als minimal-dj geniet hij minstens evenveel respect als vroeger.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

indeed, begint nu met z'n Lessizmore label toch wel internationaal bekend te worden, en hij produced heel vette dingen (al brengt ie voorlopig vreemd genoeg de mindere tracks uit, maja, da zal kwestie van smaak zijn zeker). In elk geval denk ik dat ie toch wel al vele vele jaren een van de toppers in belgië is en dat zonder al te veel toegevingen te doen. Toch een verdienste op zich.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

hoe zit het met fuse eigenlijk de laatste tijd? ik heb gehoord dat mnml enorm aan het verzwakken is op een paar uitzonderingen na, gaan we dan terug naar techno?
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 06 jun 2006, 01:17
Locatie: Betekom

Bericht door Menaz »

verzwakken verzwakken...ze zouden beter eens wat meer tijdloze muziek programmeren, dat verzwakt nooit!

waar is den tijd da ze trends zetten ipv volgen
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Menaz schreef:verzwakken verzwakken...ze zouden beter eens wat meer tijdloze muziek programmeren, dat verzwakt nooit!

waar is den tijd da ze trends zetten ipv volgen
Welke trends hebben ze dan zoal gezet?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten