[GZ] TC - hello I love you en andere newbeat + sets

Wil je iets kopen of verkopen?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

ik ga ook eens zoeken in mijn bakken naar de 12"... mocht ik het vergeten stuur je maar een pm
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Keimi jong, ge hebt mooie dingen steken. Als ik binnenkort nog eens wat spices heb, dan kom ik koopjes doen bij jou!

Wat ik mij absoluut af vraag is hoe ze op discogs de prijzen bepalen. Sommige beestige schijven zo goedkoop, en andere doorsnee schijven zo duur. Maar altijd leuk om een beestige te kopen voor een prikje!!!
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

@ Pakrac
Hoe ze de prijzen op Discogs bepalen, wel dat doe je zelf naar inschatting, ervaring, markt- en vraagprijs, staat van de record of hoes...
Soms zijn de prijzen redelijk hoog en voor andere zijn ze erg laag. Ik zet me meestal onder de prijs dan gaan ze sneller van de hand en kan ik men eigen collectie verder aanvullen.

@ mister_honda :
Die Beat Club - Acid Train die je zoekt is feitelijk wel een super coole als je Els De schepper eens in BH wil zien samen met die ene van de Bakeljauws. :D

Hier heb je de clip alvast 8) http://www.youtube.com/watch?v=HKG6wXhQwEw

@ Bouq :
Die About New Beat heb ik nog enkele malen liggen in goede staat, zonder hoes kan ik deze wel niet wegdoen, ik wil em eventueel wel ruilen...

Final Report is wel vet maar feitelijk niet instrumentaal en meer industrial getint dan donkere New Beat, niet snel te vinden natuurlijk! De box met die Tapes heb ik idem als jij nog maar 1x gespeeld

Het album van Neon Judgement dat je onlangs kocht is in héél beperkte oplage verschenen met rode hoes, een misspress!
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ruilen voor mijn beschadigde ? of wat bedoel je, anders zeg je maar een prijs, dan koop ik em wel ..

ivm die Neon Judgement .. 't is idd de rode .. een vriendin had de groene versie ervan vroeger .. maar zit er geen verschil op ?
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

ruilen voor iets wat ik nog niet heb is de bedoeling :-)

Die rode NG zou een foute pressing zijn van de hoes, de plaat zelf zou geen verschil hebben naar mijn weten.
Ik heb de info ook vanop Discogs gelezen.
Van een groene versie heb ik geen weet.

Er is onlangs wel een repress gemaakt met de zwarte hoes.
http://www.discogs.com/release/514117
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

die zwarte repress heb ik ook ..

en die groene .. ik dacht dat het verschil was dat daar de oude versie van tv treated opstond .. alsook fashion party had wat verschil dachtek .. ik ga da is ne keer moeten uitpluizen .. ;)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

New Egypt - Flight To Egypt heb ik ondertussen liggen

Ik ga dit weekend nog een pak erbij zetten,
oa die VHS op HPF records... 8)

heb ook nog ouwe disco bootlegs van net voor de New Beat tijd en die niet op Discogs staan,
moest ge daar interesse in hebben, laat maar weten...
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

ik was user Gio zen ID's aan't checken .. en vond daar ook ne for sale lijst .. en daar staat deze tussen ..

en nog veel lekkers :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Der staan die van Liaisons D ook op, één van de zeldzame clipjes van hen.
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Bouq, 'k was hier gisteren aan het snuffelen op een rommelmarkt waar een gast stond met vinyl, waarbij dus een hele schone hoop Depeche Mode. 't Schoonste van al, hij heeft een winkel in Friedrichshain, waar ik ook woon en op een kwartiertje wandelen ben ik aan die winkel. Ik wil wel eens gaan checken ginder, maar dan had ik graag een gedacht welke je juist zocht (Never Let Me Down Again? En zijn daar verschillende versies of formaten van of zo?). Hij had albums, 12inches en singles van de groep...
Nogmaals: ik kan niks beloven (ben écht geen DM kenner hoor) maar wil zeker eens naar die winkel gaan zien, omdat ie ook wel veel ouwe disco had wat mij persoonlijk meer interesseert.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Oh ja, gemiddelde prijs was 8/ 10 euro voor zowel de 12inches als de albums...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Dr. Poppers schreef:(Never Let Me Down Again? En zijn daar verschillende versies of formaten van of zo?).
In de new beat keten werd altijd de AGGRO mix gedraaid.
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

jeps... die aggro mix... en ik dacht zelfs dat die een paar jaar terug herperst is geweest. Werd die ook niet redelijk van snelheid aangepast? 33+8? Zal 'm nog eens op de draaitafel moeten leggen.

Op rommelmarkten kan je soms koopjes doen... laatst nog deze gekocht : http://www.discogs.com/release/131363 en ik kan zeggen, heel erg speelbaar nog die handel!!! (Ikke super blij en zo)
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

@ Poppers:

als je daar passeert en je komt deze http://www.discogs.com/release/55900 of deze http://www.discogs.com/release/127224 tegen mag je die gerust aankopen voor mij ;)

en met deze http://www.discogs.com/release/1074310 neem ik ook nog men genoegen :P
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Bouq... heb em zitten hier die Depeche Mode ;-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten