Afterclub cocoon

Het forum van de niet-legendarische clubs
Plaats reactie
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Afterclub cocoon

Bericht door LazerG »

Vroeger was er een after club cocoon
wie heeft er ooit geweest en kent leuke verhalen?

club gelegen aan de antwerpsesteenweg te waarloos
later werd het Club Biazaar, Club Bizaar, Obsession, Dance cathedral Obessesion, etc.. en nu ist dus een mislukt cafe copacabana
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

precies redelijk wa namen gehad al daar :D
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik kan me nog herinneren dat het een paarse gevel had. Naar het schijnt zou dit eigendom geweest zijn van de vroegere uitbater van de Globe.
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jul 2008, 16:55
Locatie: Lint City

Bericht door sifon »

Hello allemaal op dit forum

ik ondek het nu pas en ben in de wolken met wat hier allemaal te lezen en te zien is 8) 8) 8)

Nu over cocoon afterclub was SUPER in den tijd door misverstanden en jaloezie kapot gegaan,mis het nog steeds en kom nog regelmatig bij de vroegere cocoon eigenaar op café 8) 8) 8)
looking for classics
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Als ik het goed voorheb is Piet van de Globe na de sluiting ervan in '94 naar Waarloos getrokken om er onder de naam Cocoon nog een tijdje iets te doen. 'k Ben er zelf niet geweest. Het gebouw zelf is inderdaad al ettelijke keren van naam veranderd.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Kan goed maar Biazaar is het toch nooit geweest ze. Club bizar, daarna obesseion, dan idd nog is dance Cathedral ofzoiet en wa het nu is weet iedereen wel zeker...
Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 13 jul 2008, 17:16
Locatie: Wilrijk

de copa

Bericht door Stientje »

hey hey,
goh, ja ik heb de copa nog gekend van in den tijd dat het den Obsession was en kwa muziek was het toen idd wel heel wat anders...

Ik kom nu geregeld in copa omdat ek der wel wat vrienden heb zitten maar meestal is dat dan om "gewoon ene te gaan drinken", het is maar op vijf minuten van waar ek woon dus ja, dan stap je daar gemakkelijk al eens binnen.

het is puur commercieel natuurlijk en er zitten veel jonge gastjes maar zo zijn we vroeger toch ook geweest hè lol

de muren zijn nu knalgeel buiten en binnenin waan je je op het marktplein van een dorpke ergens in Mexico of Cuba,tussen de palmbomen hehe... totaal niet te vergelijken met een echt club zoals wij allemaal gewend zijn maar ben wel blij dat het er is om nekeer lekker gek te gaan doen als ek geen zin heb om verder weg te gaan of als ek men kameraden nog es wil zien...

en hoe ge het draait of keert maar dat kot draait wel goed hoor, de parking staat geregeld overvol...
"Music is what feelings sound like"
------------------------------------
http://www.myspace.com/stientje80
Stientje (Op de Beeck) Littlegirl @ Facebook
Littlegirl Events
info@littlegirl-events.com
+32 (0) 489 636 299
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

idd Biazaar is het nooit geweest, das iets anders op dezelfde baan richting Antwerpen ....

Het gebouw was vroeger wit met allemaal gekleurde verfstrepen precies uit een spuitbus eropgespoten!
Nooit niet open geweten noch geweest, wel flyers van tegengekomen met zo'n ovaal logo. Was ook wel vrij snel dicht dacht ik ....
Club Bizar was wel cool, zat toen ook een goede verhouding mannen / vrouwen kwestie van niet als losgelopen wild uit te gaan :mrgreen:

Later als Obsession (naam na "Bizar Obsession") vond ik het maar niets, verschillende line-ups etc... soms te luide muziek (wel goeie klank)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Nostalgie90 schreef:idd Biazaar is het nooit geweest, das iets anders op dezelfde baan richting Antwerpen ....

Het gebouw was vroeger wit met allemaal gekleurde verfstrepen precies uit een spuitbus eropgespoten!
Nooit niet open geweten noch geweest, wel flyers van tegengekomen met zo'n ovaal logo. Was ook wel vrij snel dicht dacht ik ....
Club Bizar was wel cool, zat toen ook een goede verhouding mannen / vrouwen kwestie van niet als losgelopen wild uit te gaan :mrgreen:

Later als Obsession (naam na "Bizar Obsession") vond ik het maar niets, verschillende line-ups etc... soms te luide muziek (wel goeie klank)
Ik heb nog vele goede tapes van Club bizar als er mensen graag is willen luisteren hoe het eraan toe ging. Niet vergeten dat de Jean och ook grotendeels zen naam heeft gemaakt ze, fantastische periode!
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Btw: mijn vriendin kwam er vroeger toen ook wel eens maar zei me dat ze niet wist dat het een afterclub was. Ze ging gewoo op zaterdagavond naar Cocoon :?
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Bericht door pascal78 »

was toch geen afterclub? want ik ging daar idd ook gewoon de zaterdag avond naartoe

ok was wel superdonker, en de hele linkerkant ware zetels.. de rest is nogal wazig want ik was nog heel jong toen :oops:

ik kwam daar wel regelmatig vroeger

SUPERclubje


zijn er daar nog tapes van..
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Bericht door LazerG »

zaterdagavond open en zondagnamiddag opt laatst ook
twas daar vroeger soms druk want dan had je naast de deur nog een andere club ik geloof dat de laatste naam daarvan area 54 was
later werd ook die gesloten en omgebouwd tot taverne
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re:

Bericht door A-TOM-X »

LazerG schreef:zaterdagavond open en zondagnamiddag opt laatst ook
twas daar vroeger soms druk want dan had je naast de deur nog een andere club ik geloof dat de laatste naam daarvan area 54 was
later werd ook die gesloten en omgebouwd tot taverne
Area 51 was dat makker, is zelfs nog een hardcore club geweest als ik me nog goed herinner.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Re:

Bericht door Lestat »

A-TOM-X schreef:
LazerG schreef:zaterdagavond open en zondagnamiddag opt laatst ook
twas daar vroeger soms druk want dan had je naast de deur nog een andere club ik geloof dat de laatste naam daarvan area 54 was
later werd ook die gesloten en omgebouwd tot taverne
Area 51 was dat makker, is zelfs nog een hardcore club geweest als ik me nog goed herinner.
Mss was 54 t huisnummer ? :lol: Al is er natuurlijk ook studio 54, mss is dat de boosdoener :D
In elk geval - nooit geweten dat club bizar/obsession ervoor cocoon was, hier in heusden/zolder is namelijk ook een club cocoon geweest, dat een beetje vergelijkbaar was met dit http://www.youtube.com/watch?v=LzESv03nDNE (bekijk dit niet als ge aan t drinken zijt :D)
Club Bizar en Obsession ken ik wel, zat er vrij dikwijls, vooral vanwege de fantastische sound/muziek - dimi, jean, en af en toe ne franky jones, in mijn ogen is dat ... euh ... heaven on earth :D - voor de geinteresseerden, kheb daar stuk of 100 setjes van ongeveer ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast