Eros

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2007, 03:17

Eros

Bericht door Banish »

Hallo LC

Ik heb een vraagje over deze club?Heeft er iemand hierover meer informatie,kheb hier een stuk of 5-6 tapes van den 'EROS' liggen
Maar kheb er nooit meer informatie over gevonden..


Thx & respect 2 all from the Old garde !!

Banish
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

tjah, was in roeselare, een extreem goeie club op zondagmiddag. Wel zo'n beetje de donkerste club ever: je moest echt vijf minuten in't deurgat blijven staan eer je ogen een beetje gewend waren aan't licht. De belichting was nogal 'minimaal' shall we say 8)
Bolle (nu van Lagoa) speelde daar en hij deed dat heel goe. En geschift. Ik herinner me nog momenten dat er met een stroboscoop boven z'n hoofd stond te zwaaien, in zo'n donker kot was dat wel serieus flashen. Al kan dat ook van de pillen van die periode geweest zijn :cheese:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2004, 17:47
Locatie: Roeselare

Bericht door Tijne »

Idd, den EROS, in men geboortestadje. Kzen der nooit zelf gweest maar veel over gehoord. Kpeis dak der ook nog muziek van liggen em kgaan es zien :)


edit: my bad, twas van "the strip" in roeselare... moehaha :mrgreen:
i've destroyed many actors, politicians, and heros, i've decreased bank accounts from million to zero. i'll make shooting, stabbing, a common affair... Cocaine is the name
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

was toch ook nie zo slecht "the strip", of vergis ik me?
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Hier moet al een topic geopend over zijn door mezelven.

Was mijn eerste echte club(lees drugshol) ik wist zelfs niet wat drugs waren wat ik wel zag is dat daar mensen serieus raar deden.

Zoals gezegd mijn eerste echte club de zondagmiddag natuurlijk was in ergens eind 91, begin 92 denk ik was nog maar net 16, 17 een wat oudere vriend heeft me naar daar geloodst.

Smalle maar lange tunnel als entree Dirk Trioen( zwaar manneke in die tijd) an zelfs Tattoo Paco stonden daar als portier, idd DJ bolle die daar speelde naar het toilet gaan was een hele opdracht overal trappen en iedereen zwaar stuiken er liepen daar mensen rond in zilveren glitterpakjes die zich om de 2 uur verkleden excentriek, uitbunding, decadent zoals het moet

Later eerste razzia daar meegemaakt flikken kwamen binnen muziek stil na 10 min dj bolle speelde give me a white line, hahahaha na die razzia was het nooit meer hetzelfde en sterfde een stille dood voor wie erbij was zal dit kunnen bevestigen.

Na dit kwam de glorie periode van LAGOA
Afbeelding
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jul 2008, 17:49

Bericht door mockmoon »

lemant schreef:was toch ook nie zo slecht "the strip", of vergis ik me?
in de strip draaide DJ alvin, bolle en olivier in de eros zelf.
ikzelf zat meestal in de strip, ik heb daar nog heel wat tapes van.
het zit er dik in dat alvin terug herbegint met draaien (upstairs in lagoa).
Afbeelding
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

Bericht door original mickey! »

aaaaight!!!!!one love!
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 mei 2007, 15:00
Locatie: thuis

Bericht door picasso »

kweet eigenlijk ook wel nog een anekdote uit the strip , ben zelf afkomstig uit roeselare

we zaten ne keer op een zaterdagavond in the strip , nogal redelijk wacko , toen er opeens ne combi of 5 voor de deur stopte , de uitbater toen , christophe bostoen , vliegt naar de voordeur en doet die op slot.
die flikken stonden daar aan die deur te blinken , wij krom van het lachen natuurlijk , snel alle stuff afgegeven aan de wc madam.ondertussen hadden de flikken al de deur ingestampt en zaten ze al binnen en hadden ze bijna niks gevonden buiten wat wiet.

de razzia in de Eros heb ik ook meegemaakt , en het klopt dat bolle toen give me a white line speelde , ik had just een mentje gekocht toen die flikken binnenvielen, vlug die mente in mijn mond en doorslikken.
na een half uur begint da spel daar te werken dat het gene naam heeft,
moest toen nog naar boven naar de nooduitgang om gefoulleerd te worden , ofwel was die flik dronken of scheel kweet het niet maar zonder problemen heb ik de Eros kunnen verlaten.
hadde toen mijne tikker moeten voelen die sloeg zeker in overdrive

maar na die razzia was het amen en uit , helaas :cry:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten