22.12.07 : Radio Soulwax @ Flanders Expo

Hier bevinden zich alle gesloten topics
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

22.12.07 : Radio Soulwax @ Flanders Expo

Bericht door ads »

Kreeg daarstraks telefoon van de mensen waar we altijd voor werken (achter de bar) op I Love Techno, met de vraag of we dit weekend niet wilden gaan helpen in Flanders Expo op evenement van Radio Soulwax.
Iemand van hier die er ook naartoe gaat, en die iets meer weet van het concept (veel volk? veel zalen? ...). Op de website van Radio Soulwax heb ik gevonden wie komt draaien, maar verder niet veel info.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Ik ga, op aanvraag van enkelen... vanuit mezelf zou ik nie gaan, maar tzou toch nie slecht zijn, naart schijnt... :)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

heb al wat meer info gevonden, is blijkbaar in 4 zalen.
Volgens de mensen die mij gebelt hebben zouden er 20.000 mensen komen (of verwacht worden).
Blijkbaar groot feestje.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Tging eerst in de Vooruit zijn mor de vraag naar tickets was zo groot dat ze verhuisd zen nor FE.
Kheb daar overtlaatst nog 1,5u voor de deur gestaan. Genen tweede keer voor mij.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

aan welke soort muziek kunnen we ons verwachten? Veel electro vermoed ik? En beetje stijl van 2many dj's, Culture Club (dus veel hitjes in de mix met electro?) Of toch niet?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Alleszins 2 many DJ's en Tiga kwam ook dacht ik. Voor de rest weet ik er ook ni veel van. Khad gewoon in de vlucht een intervieuw met nen Dewaele gehoord.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Feestje van't jaar als je't mij vraagt, met heel uitéénlopende muziekstijlen in de verschillende zalen ... van harde elektro tot rock en disco.
In de cosmic-room speelt de 54-jarige Daniele Baldelli een 3-uren set, ik heb hem 1 keer horen draaien, en die gast zijn smaak is ongelooflijk breed (hij brengt eigenlijk de sound waar de housescene op gebaseerd is).

Feest was eerst in het ICC voorzien, maar de vraag oversteeg het aanbod te zwaar.
Niet te missen: Mixhell (ex-drummer van Sepultura die nu plaatjes draait), Crookers (veel gevraagde remixers met een heel typische sound), Brodinski (heeft momenteel een acidhitje met de remix van DIM's "is you"), en natuurlijk Baldelli hé ...
Als je dikke sfeer wil zien en hitjes: Justice

The Rocking Ringo room

LIES & ONE MAN PARTY > 21h00 - 22h00
HONG KONG DONG (LIVE) > 22h00 - 22h30
KITSUNE DJS > 22h30 - 23h30
DAS POP (LIVE) > 23h30 - 00h15
RITON > 00h15 - 01h00
SPECIAL GUEST > 01h00 - 01h10
SOULWAX THE REMIXES (LIVE) > 01h10 - 02h00
BOYS NOIZE > 02h00 - 04h00
GOOSE (DJ SET) > 04h00 - 06h00

The Paul room

PAUL CHAMBERS > 21h00 - 22h30
MIXHELL > 22h30 - 00h30
EROL ALKAN > 00h30 - 02h30
2MANYDJS > 02h40 - 06h00
JUSTICE > 04h00 - 06h00

The John room

FANKLUB DJS > 21h00 - 23h00
BRODINSKI > 23h00 - 01h00
ZOMBIE NATION (LIVE) > 01h00 - 02h00
TIGA > 02h00 - 04h00
CROOKERS > 04h00 - 06h00

The Cosmic George room

AEROPLANE aka DJ STEPHEN > 21h00 - 23h00
DIE VERBOTEN (DJ SET) > 23h00 - 00h45
DANIELE BALDELLI > 00h45 - 04h00
RUB-N-TUG > 04h00 - 06h00

The Clarence record fair

MADEMOISELLE JEAN > 21h00 - 01h00
RONNY ROLEX > 02h00 - 05h00
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

nog mensen die gaan vanavond?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

t'zal een combinatie zijn van new rave, mash ups, glitz, electro & ed banger style toestanden etc...

t'spreekt mij wel aan maar geen tijd
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

toch raar hé, die line-up interesseert mij geen bal :?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Bon, toegekomen rond 23u... massa's volk (wat voorspeld was natuurlijk). Half uur aanschuiven voor vestiaire. Eerst naar mixhell gaan luisteren, was variërend van elektro naar techno. Niet slecht, maar techniek was maar poverkes. Dan naar Das Pop (was al iets beter) en dan begon rond half twee ineens mister regi (milk inc) een optreden te geven met zijn madam gedurende kwartierke... Was heel slecht! Muziek kwam er totaal niet door (geen bassen, melodie???), alleen haar stem. Bon, beetje een afknapper en paste niet in het 'soulwaxconcept'. Daarna Soulwax. Hebbe hun remixes gebracht die terug t vinden zijn op hun nieuwe cd. Ik vond het nie slecht, maar je moet er voor zijn... Hun optreden zelf was dik in orde!!
Dan gebleven voor Boyz Noiz. Naam die vrij populair is geworden in vrij korte tijd. Kerel heeft wel goede set gebracht!! Opbouwende elektro dat niet tegenstak en naar het einde toe zelfs Animals (YDR) en Whoops (Bountyhunter) er tussengesmete!!! Was wel heavy!!! :mrgreen:
Dan uiteindelijk terechtgekomen bij Justice die ik dan weer wa minder vond.
Conclusie: nieuwe tijden, nieuwe muziek. Eén en al elektro wat de klok slaat. Sfeer was goed, belichting ook (zeker eerste zaal met de verschillende lazers) en voor herhaling vatbaar, zeker voor de nieuwe jeugd! ;) maar velen onder ons zouden er geen 20 euro aan willen hangen, daar ben ik wel van overtuigd!
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

moehahahahaaa
special guest aankondigen en dan Milk Inc laten optreden :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

kzou er geen 5 cent aan uitgeven... :mrgreen:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

wij stonden achter de bar in de Paul Chambers room, de eerste zaal als je binnen kwam links. Mooie omkadering, veel lasers.
Muziek: Paul Chambers, de eerste dj vond ik heel goed. Daarna Mixhell, die trouwens de drummer is van Sepultura, vond ik minder, vanalles door mekaar, niet echt samenhang.
Daarna Erol Alkan, vond ik wel goed, wel paar mixfoutjes gehoord. Dan 2many dj's vond ik wel de max, met natuurlijk redelijk wat hitjes. Heb gezien dat er wel een massa volk op het podium stond achter de broers De Waele, en dat de sfeer er goed inzat bij die mensen.
Als laatste Justice, vond ik ook wel goed. Naar het einde toe heeft die zelfs AC/DC (Highway to hell) en RATM met (hoe noemt da liedje nu weer, kan niet meer op de naam komen) fuck you I won't do what you tell me gedraaid.
Kortom, van muziek vond ik het wel goed, een geslaagde avond.
Organisatorisch vond ik het wel een stuk minder dan ILT, waar we ook achter de bar gewerkt hebben, en het verschil toch echt wel groot is, maar ik ga niet in detail treden hierover :?
Special guest Milk Inc, :? amai, dat past toch ook niet in het concept "Radio Soulwax"?
Als er iemand setjes vind van deze avond, mag je me deze altijd doorsturen via PM ;)

Oh ja, en misschien heeft iemand mij herkent, ik was de blonde kerel die stond te tappen, in het begin van de avond aan de linkerkant, en naar het einde toe in het midden van de bar. En ja, ik had een afschuwelijk lelijk janette t-shirtje aan van Burn, maar die moesten we dragen van de organisatie, dus not my fault.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

RATM - Killing in the name of
Afbeelding
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten