Cherry Moon, because the story never ends.

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

Nele303 schreef:dan denk ik dat we dat alleen maar kunnen toejuichen, want zoveel clubs blijven er momenteel al niet meer over.
God ja...akkoord...ma het zal nie lukken....

Da building-ding probeert ook een aantal keer (verschillende keren met gebruik van het CM label én DJ's)...en er komt geen kat...(buiten die éne retro op 31/10)....
@ctive since 1993
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

OkinMaestro schreef: Da building-ding probeert ook een aantal keer (verschillende keren met gebruik van het CM label én DJ's)...en er komt geen kat...(buiten die éne retro op 31/10)....
Dat zal vooral wel liggen aan het gebrek aan promo.Niet vergeten dat afgelopen 2 jaar daar allerhande organisaties hebben ingezeten die de reputatie geen goed zullen hebben gedaan.Dus langs 1 kant begrijp ik iedereen zijn negativisme wel. Maar ik wil toch nog even positief blijven, tot ik het hele concept heb kunnen zien.Daarvoor heb ik me te goed geamuseerd in Cherrymoon :D
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

ik ook, maar dienen tijd is gepasseerd :cry:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

als ik het goed begrijp werden die avonden in The Building elke week gedaan door verschillende externe organisaties, elke week een andere stijl (jump, hardstyle, retro, ..) en weinig promo, beetje normaal dat zoiets geen volk trekt ...

voor grote clubs is het belangrijk een constante te hebben zodat mensen weten wat ze kunnen verwachten ...
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

promo was er inderdaad totaal niet, tenzij je hele dagen op een aantal forums rondneust, kon je onmogelijk weten hoe het daar nu zat. Iedereen die ik ken weet van nie anders dan dat het daar nog koloso is (tot ik hen er vantweekend dan ook attent op maakte :twisted: )
en ik denk dat de "forummers" uiteindelijk toch de grote minderheid zijn in den uitgang (hier en daar zitten ze natuurlijk iets meer geconcentreerd maar toch)
tzou alleszins geen kwaad kunnen om "heel belgie" nu duidelijk te maken dat cherrymoon terugkomt met een grote "cherrymoon is coming back" campagne. Want als die overname weeral geruisloos gebeurd zal er weer geen kat zitten...
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Nele303 schreef:OK, maar dan heb je geen echte club meer waar je een vast clienteel mee kan opbouwen, want éne week is het dan al eens techno, dan eens iets gans anders, ik denk dat mensen toch graag een beetje een houvast hebben wat ze kunnen verwachten.
De capaciteit is ook anders.
Steek 200-300 mensen in Silo en die club lijkt al aangenaam gevuld.
In CM zie je dat totaal niet staan.

Ik denk ook dat wij een beetje een verkeerd beeld hebben van wat een club eigenlijk is. Ik denk soms dat iedereen denkt dat een club een muziekinstituut moet zijn?
Een club is in de eerste plaats een locatie waar mensen samen komen om zich te amuseren. Doorheen de jaren zijn een aantal mensen de muziek en de zogenaamde kwaliteit van die muziek zo op een voetstuk gaan beginnen plaatsen, dat je bijna een week dient gestudeerd te hebben om in een club nog te kunnen meespreken over de laatste muziek.
Dus indien het CM lukt om terug een vast publiek bijeen te krijgen met een bepaalde stijl, die dan al geen Jump of hardstyle toestanden zijn (no offence aan diegene die dit genre wel graag hebben) dan denk ik dat we dat alleen maar kunnen toejuichen, want zoveel clubs blijven er momenteel al niet meer over.
En aangezien het blijkbaar Rudy zelf is die terug de touwen in handen neemt, en geen afzetters van andere organisaties, dan hoop ik dat we effectief leuke dingen mogen verwachten.
Hoe zijn de meeste clubs als Cherry Moon groot zo legendarisch geworden? Door deels een muzikale programmatie te hanteren die afstak tegenover de rest. Vergeet niet dat CM ook groot geworden is door de Teknoville parties en andere concepten met veel nationale en internationale guest dj's. Ik ben er zelfs van overtuigd dat zonder al die parties en concepten de Cherry Moon een kleinere impact op de scene zou gehad hebben dan nu het geval is.

En waarom moet je nu echt elke week gaan mikken op 2000 man of meer? De tijden dat je die vlot naar de clubs kreeg, is voor elke club voorbij. 800 - 1000 man is al veel dezer dagen. Pas uw club daaraan aan, en dat zal ook al helpen. Ik loop persoonlijk al lang niet meer warm voor een megaclub waar 2000 à 3000 man zit. Door de genres van het moment de programmeren kan je dat misschien tijdelijk wel halen, maar wat daarna?

Nu ja we zien wel. Hopelijk heeft de uitbater heel goede ideeën kunnen opdoen in die twee jaar en is de nieuwe CM het beste wat we sinds lang in clubland kunnen vinden.
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

LET TALK ABOUT IN 2008 ON JUNE IF SAGA ALWAYS CONTINUES :roll: :?
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Promo was inderdaad wel het probleem, buiten de grote poster vooraan kon je nauwelijks ergens anders té weten komen wat er juist té doen was. Je moet zoiets ook tijd geven natuurlijk. Al vind ik het persoonlijk altijd een risico om de naam 'C M' te gebruiken.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

varth schreef: En waarom moet je nu echt elke week gaan mikken op 2000 man of meer? De tijden dat je die vlot naar de clubs kreeg, is voor elke club voorbij. 800 - 1000 man is al veel dezer dagen. Pas uw club daaraan aan, en dat zal ook al helpen.
Ik heb vernomen dat de club een stuk zou verkleind worden.
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

denk dat de realiteit tegenwoordig is dat je de volgende keuze hebt:
- een lege megaclub
- een volle megaclub met posers, zonder sfeer
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2007, 20:02
Locatie: Lokeren

Bericht door dolphin alaska »

De nieuwe cm avonden zouden voortaan tech-house,house en minimal- georiënteerd zijn. Dan vind ik ook dat men iets aan het interieur mag veranderen, de industriële sfeer die al bij de ingang wordt gecreëerd, paste perfect bij de muziek die daar vroeger werd gespeeld maar niet bij het toekomstige vernieuwde cm-concept.

Het is ook moeilijk om een nieuwe doelgroep naar daar te krijgen daar CM voor eeuwig en altijd zal geassocieerd worden met bass. T was echt een "boenk-kot" he vroeger en voor velen blijft dit permanent in het geheugen gegrift. Pas op, dit is zeker niet negatief geladen want heb er ook menig avondje tss 96 en 2003 versleten :)

Vind het wel cool dat de mensen van CM het opnieuw willen proberen, t zou een slapende grootheid zijn die terug wakker wordt. Ik denk dat veel zal afhangen van de eerste parties in februari voor de verdere toekomst van CM.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Misschien gewoon een teletijdsmachine installeren...?
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Waarom niet, minimal is geen klasseverschijnsel hoor?
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Nieuw Cherry Moon logo:

Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

8)
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast