Cherry Moon, because the story never ends.

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Cherry Moon, because the story never ends.

Bericht door quincy »

BECAUSE THE STORY NEVER ENDS.
Rudy Pincé, owner and manager of Cherry Moon back to the scene.

After two years of the closing of the Cherry Moon, I decided to re open the club under a new concept.

Two years living in Argentina and travelling around the world inspired me to start again what was the magic of the House of House that after 15 years still is alive.

Starting Cherry Moon next year on February 2008, EVERY SATURDAY, the same spirit, a matchless ambiance and the sphere that will make of every weekend our party. Our family, our energy, our House!

Under the moto ... “the past meets the future” ... Cherry Moon brings a new proposal in the nightlife agenda of Belgium.
And because music was our passion since 1992 and will be our goal for the next years, young talents combined with established DJ’s make this great formula a fascinating date of our loyal public.

Since the variety of electronic music grew so much in the last years, Cherry Moon will offer you a wide range of possibilities.
I’m proud to invite you in the fantasy world of this never ending story ....

Rudy Pincé.

bron: thebuilding.be
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

miereneukmodus: liever correct Nederlands dan gebrekkig Engels ...
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

tis maar copy/paste hé ;)
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

ik zen es benieuwd se...
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

8) what becomes in after time :?:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

carat-freak schreef:ik zen es benieuwd se...
dat had ik al door hoor ;)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

oude wijn in nieuwe zakken, het achterna lopen van de electrohouse en minimal trein... Wat zal het worden
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

varth schreef:oude wijn in nieuwe zakken, het achterna lopen van de electrohouse en minimal trein... Wat zal het worden
Zolang het goeie wijn is, doet de zak er niet toe, zeker?

Je kan altijd de vraag omkeren: wat zou jij dan willen dat het wordt?
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

gewoon geen CM meer, want men gaat toch altijd refereren naar het verleden om dan te zeggen dat het beter was.

Ik vind dat die mannen van de Silo het goed hebben gezien. Die hebben een paar eigen concepten (Sunny Side Up, Sheer) en laten ook andere organisaties feesten organiseren. Zo heb je een hele waaier aan muziekstijlen die worden aangeboden in een dijk van een club. De ene week is er een free party met enkel Belgische jocks, de andere week komt een of andere house legende langs, en de week daarop is er een editie van Kozzmozz of Retro Acid.

Ik hoop gewoon niet dat het de zoveelste copycat club wordt waar weeral een heel legertje halfslachtige dj's hun ding komt doen door muziek te draaien die commercieel is als de pest of waarvan de hype al lang aan het uitdoven is. Zo gaan er elk jaar een aantal open, en ze zijn even snel weer dicht. De montini is een voorbeeld hoe het dus niet moest.
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

OK, maar dan heb je geen echte club meer waar je een vast clienteel mee kan opbouwen, want éne week is het dan al eens techno, dan eens iets gans anders, ik denk dat mensen toch graag een beetje een houvast hebben wat ze kunnen verwachten.
De capaciteit is ook anders.
Steek 200-300 mensen in Silo en die club lijkt al aangenaam gevuld.
In CM zie je dat totaal niet staan.

Ik denk ook dat wij een beetje een verkeerd beeld hebben van wat een club eigenlijk is. Ik denk soms dat iedereen denkt dat een club een muziekinstituut moet zijn?
Een club is in de eerste plaats een locatie waar mensen samen komen om zich te amuseren. Doorheen de jaren zijn een aantal mensen de muziek en de zogenaamde kwaliteit van die muziek zo op een voetstuk gaan beginnen plaatsen, dat je bijna een week dient gestudeerd te hebben om in een club nog te kunnen meespreken over de laatste muziek.
Dus indien het CM lukt om terug een vast publiek bijeen te krijgen met een bepaalde stijl, die dan al geen Jump of hardstyle toestanden zijn (no offence aan diegene die dit genre wel graag hebben) dan denk ik dat we dat alleen maar kunnen toejuichen, want zoveel clubs blijven er momenteel al niet meer over.
En aangezien het blijkbaar Rudy zelf is die terug de touwen in handen neemt, en geen afzetters van andere organisaties, dan hoop ik dat we effectief leuke dingen mogen verwachten.
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

Nele303 schreef:OK, maar dan heb je geen echte club meer waar je een vast clienteel mee kan opbouwen, want éne week is het dan al eens techno, dan eens iets gans anders, ik denk dat mensen toch graag een beetje een houvast hebben wat ze kunnen verwachten.
die concepte trekke natuurlijk wel ieder hun vast publiek é..
nuja we zulle het wel zien é, een club die iedere week goe vol zit, heeft altijd gelijk in zijne strategie, wat die ook mag zijn :D
* raise your hands in the spirit of house music *
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Flasheur schreef:die concepte trekke natuurlijk wel ieder hun vast publiek é..
Tuurlijk, maar elke week een nieuw publiek aantrekken voor een zaal van +/- 300 man tov 1000 man is toch andere koek, hé
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

lemant schreef:miereneukmodus: liever correct Nederlands dan gebrekkig Engels ...
eerlijk gezegd zie ik hier niet echt gebrekkig Engels staan? correct me if I'm wrong...
ik zie hier een degelijke Engelse tekst staan eigenlijk, in tegenstelling tot websites van de meeste Belgische dancings/clubs, waarop ik dikwijls heel triestige dingen zie staan :cry:

OT: laten we het beste ervan hopen en het een kans geven...
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

vrees dat da zoals gewoonlijk weeral efkes zal marcheren en dan gedoemd is om een stille dood te sterven.

En zoals zovaak pakken ze de naam van de cherry weer ne keer als goeie reclame.

tsssss :cry:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

De naam cherry moon is voor mij ook heilig wat dat betreft. Maar in dit geval is het de oorspronkelijke eigenaar die de naam gebruikt dus dat vind ik dan niet meer dan normaal, het is tenslotte zijn eigendom.

Er komt een vast resident team met oa Youri Parker en bijna wekelijks buitenlandse guests waaronder oa Deadmau5 en Paul Woolford aka Bobby Peru van 20:20 Vision tijdens de eerste weken.

Dus gelukkig geen jump en co soorten maar upfront club music :)
Laatst gewijzigd door quincy op 17 dec 2007, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten