Who's Who's Land

Het forum van de andere legendarische clubs
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Heb da ook gehoord ze gaven er party's en iets met mode te maken had ik gehoord of kunst! Ik weet het niet zo goed meer...
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Die dj booth voor de verbouwing :shock: :shock: :shock:

Eric B is ook nog resident daar geweest.

Btw ik ben nog een keer door de uitsmijters de kelder ingenomen. Dachten dat ik aan het dealen was.... :roll:
Anyway was best scary. Een ontzettend lange smalle trap naar beneden en dan 5 van die klerenkasten achter me aan. Niks aan de hand natuurlijk, maar ik hoorde wel achteraf dat daar al behoorlijk wat mensen in elkaar getrimt waren... verbaast me dus niks dat ze daarom dicht moesten. Shame shame want het was een prachtige club
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Afbeelding


Vrietttttt ! :twisted:

Wat een tijden !
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Afbeelding

zat nog in oude portefeuille :twisted:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Sirocco schreef:Die dj booth voor de verbouwing :shock: :shock: :shock:

Eric B is ook nog resident daar geweest.

Btw ik ben nog een keer door de uitsmijters de kelder ingenomen. Dachten dat ik aan het dealen was.... :roll:
Anyway was best scary. Een ontzettend lange smalle trap naar beneden en dan 5 van die klerenkasten achter me aan. Niks aan de hand natuurlijk, maar ik hoorde wel achteraf dat daar al behoorlijk wat mensen in elkaar getrimt waren... verbaast me dus niks dat ze daarom dicht moesten. Shame shame want het was een prachtige club
IDD is dicht omdat de portiers het verpest hebben...
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

jammer voor zo een club maar er waren zeker ook problemen met de buren of zo?
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2004, 17:47
Locatie: Roeselare

Bericht door Tijne »

kem der nooit nix over gehoord of gzien... ma 'k heb hier ook die cd liggen van vin & sirocco ... aan de muziek te horen moe da ni te doen gweest zijn :shock:

allemaal stuk vo stuk top zweefplaten, ni normaal :)
i've destroyed many actors, politicians, and heros, i've decreased bank accounts from million to zero. i'll make shooting, stabbing, a common affair... Cocaine is the name
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten