[GZ] Terace & Swimingpool pictures

Het forum van Extreme in Affligem
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

[GZ] Terace & Swimingpool pictures

Bericht door Jones »

zoals de topic al zegt, hier ben ik toch wel zeer benieuwd naar !
en foto van de wc's ofzo waar alles omgekeerd stond ?? gelezen in een artikel it club-X die hier opt forum ook staat


grtz
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

hoe wc's waar alles omgekeerd stond? Alles stond redelijk recht in de toiletten hoor, toch als je nuchter was :mrgreen:
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

lol , is mij eigenlijk nooit opgevallen :mrgreen:

heb dat artikel ook nog liggen .. toch zoooo spijtig dat die club niet meer open kangaan :cry:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

spijtig dat er idd geen foto's zijn van dat swimming pool, in het algemeen zijn er denk ik niet meer dan 15 foto's bekend over deze club, spijtige zaak :cry: als er nu ergens iets te doen is, kan iedereen 800 foto's trekken met hun gsm toestel :roll:
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Maar de menige beelden die in mijn geheugen gegrifd staan, die zijn veel beter dan die 800 foto's. :P
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

hier op de site staan er 17 dacht ik mja, daar zijn nieuwe bij ook eh, denk da ik binnekort es ga proberen binnen te raken in extreme, alhoewel da wel riskant kan zijn om betrapt teworden,
weet iemand of dat huis die voor extreme staat iets te maken heeft met de club ? anders daar is gaan bellen ofzo
was da zwembad buiten? dan kan et ni moeilijk zijn om daar ne foto van te trekken eh...
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

dat zwembad is daar al jaren volledig weggebroken hoor ;)

toen Extreme nog open was hebben ze besloten dat zwembad weg te doen door die nieuwe tax op zwembaden die er toen gekomen is.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

misschien een geluk dat er toen nog geen foto's werden getrokken :mrgreen:
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 dec 2007, 10:40

Bericht door Nielio »

Jones schreef:hier op de site staan er 17 dacht ik mja, daar zijn nieuwe bij ook eh, denk da ik binnekort es ga proberen binnen te raken in extreme, alhoewel da wel riskant kan zijn om betrapt teworden,
weet iemand of dat huis die voor extreme staat iets te maken heeft met de club ? anders daar is gaan bellen ofzo
was da zwembad buiten? dan kan et ni moeilijk zijn om daar ne foto van te trekken eh...
Ik wil gerust eens meegaan dan :) Ik wil er ook eens gaan kijken binnenin maar 't komt er nooit van. Da huis da ervoor staat heeft er 'iets' mee te maken hebben ze mij wijsgemaakt.
Aja en der staat nu e paar dikke hopen stenen en camions op de parking (op hoek domentveldstraat-steenweg), kdenk da den extreme nu eerder een grondwerkenbedrijfke is geworden :s
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Bericht door LazerG »

Nielio schreef:
Jones schreef:hier op de site staan er 17 dacht ik mja, daar zijn nieuwe bij ook eh, denk da ik binnekort es ga proberen binnen te raken in extreme, alhoewel da wel riskant kan zijn om betrapt teworden,
weet iemand of dat huis die voor extreme staat iets te maken heeft met de club ? anders daar is gaan bellen ofzo
was da zwembad buiten? dan kan et ni moeilijk zijn om daar ne foto van te trekken eh...
Ik wil gerust eens meegaan dan :) Ik wil er ook eens gaan kijken binnenin maar 't komt er nooit van. Da huis da ervoor staat heeft er 'iets' mee te maken hebben ze mij wijsgemaakt.
Aja en der staat nu e paar dikke hopen stenen en camions op de parking (op hoek domentveldstraat-steenweg), kdenk da den extreme nu eerder een grondwerkenbedrijfke is geworden :s
dat huis heeft er niks mee te maken

zelfde eigenaar heeft nog een club verder op de baan
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 dec 2007, 10:40

Bericht door Nielio »

Ge hebt et op de Patridge, ma das nu al omgebouwd naar een hotel-restaurant...
Da huis da ervoor staat, had bij mijn weten de sleutels om ons binnen te laten...En anders, we kunnen et eens héél vriendelijk vragen he 8)
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Bericht door LazerG »

idd altijd bereid om mee te gaan
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 dec 2007, 10:40

Bericht door Nielio »

Spreken we dan is af of zo? Ik kan mss aan de nr geraken van die pee...
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2007, 14:46
Locatie: Asse-Ter-Heide

Bericht door Xanthi84 »

Hey,

Ik ben nieuw op dit forum, en woon op nog geen kilometer van de Extreme (ik kan het gebouw vanuit onze bovenvensters zien).
Ik heb nu al die topics en reply's v/d Extreme gelezen, en dit boeit me enorm, zelf ben ik er nooit geweest, ben nog maar 23, en dus 15-16 als deze sloot.
Ik ben daarstraks nog is snel naar daar gereden om te zien in welke staat de Extreme zich nu bevindt,ik vind dat het gebouw op zich er nog redelijk uitziet, er liggen wel hopen steen, en er staan daar vrachtwagens enz nu.

Als iemand wil kan ik wel foto's nemen van hoe het gebouw er nu bijstaat...
Ook ben ik geïnteresseerd om eens mee te gaan om foto's te nemen van binnen in het gebouw.
Bestaat er echt geen mogelijkheid meer dat deze topclub ooit nog zijn deuren zou openen?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten