Memories

Het forum van Illusion in Lier
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Uit wat ik ooit van iemand van het management heb gehoord kon ik opmaken dat Illusion en dus ook de dj's niet verantwoordelijk zijn voor wat er op die cd's komt. Die cd's moeten verkopen, dus logisch dat de platenmaatschappij op zeker speelt.

Wie regelmatig eens een Memories meepikt weet best dat de muziek die er dan gedraaid wordt belange niet zo "commercieel" is als op de cd's.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Dus eigenlijk moet er staan:

Compiled by Dj's Wout, Tofke and Frank 'Zolex' Struyf ....... MAAR NIET HEUS !

Zit wel een kern van waarheid in, maar ik denk wel dat er wel met een Illusion gevoel dat soort cd's gemaakt worden, evenals de nieuwe La Rocca cd meer met een La Rocca gevoel, allee, da lijkt mij toch wijs. Maar zal het eens aan Redzone vragen, die weet da wel !
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 aug 2006, 17:04
Locatie: Waarloos

Bericht door Christophe »

kvm schreef:
Ik snapte niks van die "renovatie", maar bon.
Eigenlijk is dit niet moeilijk om te snappen.
Illusion is aan renovatiewerken begonnen, m.a.w., nieuwe togen, vloer enz...
Vandaar dat afgelopen weekend de Ground eerder is gesloten dan de Level omdat men er zondagmorgend al aan wou beginnen.
Ook dit weekend zal dat het geval zijn.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Zal dit dan een grondige renovatie zijn in de ground? In de zin van we gaan het niet meer herkennen?
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 okt 2006, 10:49

Bericht door jeanke »

Administrator schreef:Zal dit dan een grondige renovatie zijn in de ground? In de zin van we gaan het niet meer herkennen?
Normaal moet ik volgende week beneden terug sluiten. Ging maar éénmalig zijn waarschijnlijk, zei Jan baas. Het gaat heel geleidelijk veranderen maar zeker niet ineens. Eerst het achterste gedeelte groundlevel. Toog en vloer. En dan een paar maanden later terug iets zodat iedereen het stilletjes terug gewoon wordt.
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 aug 2006, 17:04
Locatie: Waarloos

Bericht door Christophe »

Administrator schreef:Zal dit dan een grondige renovatie zijn in de ground? In de zin van we gaan het niet meer herkennen?
Je gaat het zeker nog herkennen, maar een opknapbeurt kon geen kwaad :D
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

welle trekken van de maand is naar de memories voor mijne verjaardag te vieren. 'k hoop da'k het nog ga herkennen na de renovaties :roll:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

jeec426 schreef:welle trekken van de maand is naar de memories voor mijne verjaardag te vieren. 'k hoop da'k het nog ga herkennen na de renovaties :roll:
eila meneer da vinne ik nu wel ni schoon...
komt dien bij ons in de legenz vieren
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Bericht door Glexx' »

jeec426 schreef:welle trekken van de maand is naar de memories voor mijne verjaardag te vieren. 'k hoop da'k het nog ga herkennen na de renovaties :roll:
Veel verschil is er (momenteel?) nog niet, hoor. De toog vanachter is wat vernieuwd, en achteraan staan er ook nieuwe zeteltjes. Meer niet ;)
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

nieuw krukskes ni vergeten, dat werd tijd :)

ben natuurlijk zaterdag aanwezig, als memories resident 'visitor' ;)
'k kijk al weer uit naar Franky's set, altijd andere tracks...
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Bericht door Glexx' »

Technolab schreef:nieuw krukskes ni vergeten, dat werd tijd :)

ben natuurlijk zaterdag aanwezig, als memories resident 'visitor' ;)
'k kijk al weer uit naar Franky's set, altijd andere tracks...
Just :D En ge kunt helemaal ronddraaien op u krukske :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ik kom zaterdag ook nog eens af. Kgaat keer vre loemp maken.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Glexx' schreef:
Technolab schreef:nieuw krukskes ni vergeten, dat werd tijd :)

ben natuurlijk zaterdag aanwezig, als memories resident 'visitor' ;)
'k kijk al weer uit naar Franky's set, altijd andere tracks...
Just :D En ge kunt helemaal ronddraaien op u krukske :mrgreen:
Een geluk dat die krukskes vroeger ni draaien. Zou anders nogal wa accidenten gehad hebben als ik daarop hing 8)

'k vraag me af of da standbeeld achteraan aan de nooduitgang daar nog stond de laatste keer da we geweest zijn. Vroeger nog goeie conversaties mee gehad :D

@ Carat freak, den outline zal voor de volgende keer zijn want normaal gezien spreek ik nog is af met de anciens van 't eerste uur uit katelijne en duffel in lierke plezierke. :twisted:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

met da standbeeld ging iets gebeuren, maar wat weet ik niet meer...
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dik feest gisteren. Wout zijn set was echt af! Tot 3 keer toe zijn we naar buiten gelopen, maar we hoorden een superschijf (oa. The Mackenzie feat jessy - I am free, brooklyn bounce - club bizarre) dus hup terug nr binnen nog een half uur feesten. Ergens rond Nico dan nr huis.

Muziek was echt 8)

Jam & Spoon - Odyssey To Anyoona ook gehoord en serieus op gegaan. :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten