Memories

Het forum van Illusion in Lier
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

dj_neo schreef:Jam & Spoon - Odyssey to Anyoona, is dat nu echt zo commercieel. Ik vind dat nu echt een superplaat, en ik denk dat er 45787545 andere platen zijn die veel platter zijn :P
Spelen ze da nog ? Of liever: wie durft da nog spelen ?
Dan krijg je alweer zo'n discussie van voor en tegenstanders :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Stanne schreef:
dj_neo schreef:Jam & Spoon - Odyssey to Anyoona, is dat nu echt zo commercieel. Ik vind dat nu echt een superplaat, en ik denk dat er 45787545 andere platen zijn die veel platter zijn :P
Spelen ze da nog ? Of liever: wie durft da nog spelen ?
Dan krijg je alweer zo'n discussie van voor en tegenstanders :D
Maja, als Jam & Spoon al commercieel wordt genoemd, is het toch ver gekomen. :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Aurélie schreef:
dj_neo schreef:
Nu, een plaat mogen ze wel uit de platenbak smijten en dat is Man on mars :D :D
Eerder uit een bepaalde dj zijn platenbak :twisted:
Hij is er nog zo fier op ...
Fade to grey !
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

Ik snap niet wat er mis is met Jam & Spoon???
Die kerels hebben de beste muziek OOIT gemaakt!! What's wrong with that?

enneuh, het gaat hier over MEMORIES hé: da's een RETRO-avond (ff ter info)

en idd, Man on mars mag thuisgelaten worden ;-)
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

dj_neo schreef: Maja, als Jam & Spoon al commercieel wordt genoemd, is het toch ver gekomen. :)
right in the night was vree commercieel, den achterkant daarentegen :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

A-TOM-X schreef:
M.U.C. schreef:A-TOM-X, ik denk dat `%%´ eerder bedoelt dat de memories Cd´s zich herhalen met tracks die ooit al eens op een van de talrijke illusion cd´s verschenen zijn, als je deze cd´s in je bezit hebt dan hoef je zo´n memories cd niet meer te kopen. dit thema hadden we hier geloof ik al eens. Chrisse heeft hier zelfs al eens een woordje toegelicht dat de dj´s zelfs geen inspraak hebben op deze cd´s.
Als hij dat zo bedoelt dan moet hij dat neerschrijven, ik kan dat niet rieken. Omdat die tracks al verschenen zijn op een andere cd moet je niet zeggen dat een cd suckt, das mijn mening.
Wat de Memories cd's betreffen kan ik niet antwoorden of de dj's inspraak hebben, maar op andere zeker wel. Ik krijg van tijd tot tijd mails van Illusion met de vraag om tracks naar voren te brengen die op een nieuwe cd zouden kunnen verschijnen en alle residents staan in copy van die mails dus ...
Je zou eens moeten weten hoeveel mails er wekelijks bij illusion binnenkomen over de eerste cd's. [edit: deze zijn na 3 jaar sinds de release niet wettelijk meer verkrijgbaar - een licentieaanvraag is slechts 3 jaar geldig] Vandaar dat de beslissing werd genomen om de beste tracks van die cd's opnieuw te releasen op de memories cd's.
Jammer genoeg (en daar wordt voortaan rekening mee gehouden) zijn het geen full-length versies :(
Ik heb de Mostiko-boys reeds op de vingers getikt voor deze schande!
Laatst gewijzigd door antares op 10 jan 2008, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

bouq schreef:
dj_neo schreef: Maja, als Jam & Spoon al commercieel wordt genoemd, is het toch ver gekomen. :)
right in the night was vree commercieel, den achterkant daarentegen :)
jazeker: follow me

Er is wel een versie van Right in the Night met een stuk van "Follow Me" in: zaaaaaaalig gewoon!
er zijn nog zo'n uitvoerders die uiteenlopende zaken maken: neem nu SCOOTER met z'n shitproducties. Maar toch hebben deze mannen ook "Rhapsody in E" gemaakt: één van de beste trance-tracks ooit
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

M.U.C. schreef:
Aurélie schreef:
dj_neo schreef:
Nu, een plaat mogen ze wel uit de platenbak smijten en dat is Man on mars :D :D
Eerder uit een bepaalde dj zijn platenbak :twisted:
Hij is er nog zo fier op ...
Bwoa, niet zo afgeven op de Jan. Sommige momenten, ik zeg sommige ;), draait hij wel goed, vind ik. Dat is mijn mening en dat is puur omdat ik nog een van de weinige ben die de hedendaagse trance scene volg en dan is het wel leuk om tussen al die andere rages toch nog DJs tegen te komen zoals Franky & Jan die nog trance draaien. :)

(Ik spreek over de gewone zaterdagen :))

Over Jam & Spoon, ik had het ook over Follow me & Odyssey to Anyoona :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

A-TOM-X schreef:
Als hij dat zo bedoelt dan moet hij dat neerschrijven, ik kan dat niet rieken. Omdat die tracks al verschenen zijn op een andere cd moet je niet zeggen dat een cd suckt, das mijn mening.
Even verduidelijken, ik had toch een ietwat avontuurlijkere tracklist verwacht, precies of er voor een bepaald jaar amper muziek is gespeeld maar toch de grootste classics vandaan kwamen. Het zal wel met de gemakkelijkheidspolitiek van Mostiko te maken hebben.

btw de "beste" tracks van de originele serie?
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 10 jan 2008, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Stanne schreef:
dj_neo schreef:Jam & Spoon - Odyssey to Anyoona, is dat nu echt zo commercieel. Ik vind dat nu echt een superplaat, en ik denk dat er 45787545 andere platen zijn die veel platter zijn :P
Spelen ze da nog ? Of liever: wie durft da nog spelen ?
Dan krijg je alweer zo'n discussie van voor en tegenstanders :D
Die hebben ze jaaaaren gespeeld, net zoals my first fantastic ff etc...
t'is niet omdat J&S een paar top 50 singelkes hadden, dat de rest afgeschreven moet worden.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

antares schreef:Ik snap niet wat er mis is met Jam & Spoon???
Die kerels hebben de beste muziek OOIT gemaakt!! What's wrong with that?

enneuh, het gaat hier over MEMORIES hé: da's een RETRO-avond (ff ter info)

en idd, Man on mars mag thuisgelaten worden ;-)
Da bedoelde ik just. Da is de beste muziek ooit gemaakt en dàt verwacht ik persoonlijk op een retro avond. Oké, dan memories er buiten gelaten zal je da tegenwoordig ni zo snel meer horen denk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Stanne schreef:
dj_neo schreef:Jam & Spoon - Odyssey to Anyoona, is dat nu echt zo commercieel. Ik vind dat nu echt een superplaat, en ik denk dat er 45787545 andere platen zijn die veel platter zijn :P
Spelen ze da nog ? Of liever: wie durft da nog spelen ?
Dan krijg je alweer zo'n discussie van voor en tegenstanders :D
http://www.last.fm/music/Jam%2B%2526%2BSpoon

Toch wel een vrij schoon gemiddelde voor wat oude plaatjes
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ontopic:

26 Januari terug Memories, jammer heb nog 28ste laatste examen dus het zal voor februari zijn. :(
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Bericht door kvm »

Ook de Memories van deze maand eens meegepikt.
Wel pas tegen 07u binnengekomen...Normaal kom ik tussen 1u en 5 u.
Maar omdat er toch velen zeer positief zijn over de laatste uren van illusion wou ik het ook eens ervaren.
07u binnen dus. Ground was ni zo veel volk. Al kan ik dat natuurlijk moeilijk beoordelen omdat ik de eerste maal om dat uur ben...
The Level zat nog goed vol. Dikke platen gehoord van De Nico. Maar toch iets te weinig volk om volledig uit men dak te gaan.
Dan maar in The level blijven hangen. Daar was er natuurlijk meer sfeer. Ook de muziek beviel me. Normaal ben ik ni z'n fan van The Level-muziek, deze keer was dat anders!
Nico heeft The Ground gesloten. Op het scherm kwam ongeveer de volgende boodschap:
"Ground sluit wegens renovatie, The level blijft open.
Ik snapte niks van die "renovatie", maar bon.
Toen Jean overpakte was de level zo goed als vol. Wat een zeer gezellige sfeer tot gevolg gaf. Ook de tunes van Jean zijn daar de oorzaak van natuurlijk. Zeer goed idee dus om The ground te sluiten, want die had toch wel wat te groot geweest voor de resterende 400 à 500 man.
Kortom half 10 naar huis teruggekeerd. Zeer geslaagde Memories, toch blijven voor mij 1-5 de topuren!

btw was er trouwens veel volk voor de uren 07u tot 10u? Ik vond het toch knap dat er om half 10 nog een volle level was! Maar ja ik ben ook geen afterclub mens natuurlijk!
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Aangekomen rond half 6-6u en toen was er in de ground ook niemeer zooo veel volk.. ma aangezien ik ne levelman ben daar heengegaan na een half uur.. half12-12u buitengestrompeld (den duvel is den drank, of ist nu omgekeerd :D).. ne nacht om niemeer te vergete :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten