Forum Illusion gesloten

Het forum van Illusion in Lier
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Van mij mag hier zeker volk komen om te praten over Illusion, ma liefst ON-TOPIC & geen zever en antwoorden van " :D " of " :) ",...

Beetje legendary blijven!

Grtz 8)
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 aug 2006, 17:04
Locatie: Waarloos

Bericht door Christophe »

Nostalgie90 schreef:Er waren precies regelmatig strubbelingen, idd kritiek kon men daar moeilijk slikken.
Er kan wel degelijk kritiek geslikt worden.
Het ging hem vooral om die vele onbenullige discussies en het hoge chatbox gehalte wat op zich al niet echt de bedoeling van een forum is.
Als u iets te zeggen over Illusion, positief of negatief kan u altijd mailen naar info@illusion.be, er wordt met elke mail rekening gehouden en beantwoord.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

christophe schreef:Er kan wel degelijk kritiek geslikt worden.
...
Als u iets te zeggen over Illusion, positief of negatief kan u altijd mailen naar info@illusion.be, er wordt met elke mail rekening gehouden en beantwoord.
De ruikt me toch een beetje naar censuur hoor ... dan ben je hier wel aan het verkeerde adres vrees ik ;)
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Bericht door kvm »

Censuur op het Illusionforum...ben ik het ni echt mee eens!

Als men onderbouwde kritiek gaf, had men daar weinig problemen mee!

Anderzijds als men als nieuwkomer / potentiële klant even gaat kijken op het forum en je leest meteen kritiek, kan je dat tegenhouden om naar Lier af te zakken.
Ik denk dat dit de algemene gedachte is om het form te sluiten.

Enfin effe duidellijk zeggen dat Illusion volgens mij toch bangelijk goe bezig. De kwalitiet die geserveerd wordt is de laatste tijd/ jaar enorm gestegen. Ik spreek dan voornamelijk over de zaterdagen, special events ( Amnesia,special guests....).

Op de main site kan je opde gastboek toch wat info halen. Zo zal de nieuwe website voor begin december zijn!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

kvm schreef:De kwalitiet die geserveerd wordt is de laatste tijd/ jaar enorm gestegen. !
Amai, ik zal met mijn oude knoken nog eens moeten afzakken om die stijgende kwalitieten te bekijken!
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

christophe schreef:
Nostalgie90 schreef:Er waren precies regelmatig strubbelingen, idd kritiek kon men daar moeilijk slikken.
Er kan wel degelijk kritiek geslikt worden.
Het ging hem vooral om die vele onbenullige discussies en het hoge chatbox gehalte wat op zich al niet echt de bedoeling van een forum is.
Als u iets te zeggen over Illusion, positief of negatief kan u altijd mailen naar info@illusion.be, er wordt met elke mail rekening gehouden en beantwoord.
Chrisse, dat chatbox gehalte was de laatste jaren STERK gedaald, het is ooit HEEL anders geweest hoor.. :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Nostalgie90 schreef:
kvm schreef:De kwalitiet die geserveerd wordt is de laatste tijd/ jaar enorm gestegen. !
Amai, ik zal met mijn oude knoken nog eens moeten afzakken om die stijgende kwalitieten te bekijken!
En gij verwijt andere mensen dat ze veel te hard aan sex denken? :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

ik hoop dat het soms-kleutergedrag niet naar hier afzakt.
Als ge eerlijk zijt moet ge Christophe wel gelijk geven.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik kwam de laatste jaren bijna niet meer op het forum, maar ik weet wel dat het aantal bezoekers en het chatboxgehalte sterk gedaald was, de 15 maanden dat Illusion dicht was, was dat vééééél erger hoor
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

Fieneke schreef:Ik kwam de laatste jaren bijna niet meer op het forum, maar ik weet wel dat het aantal bezoekers en het chatboxgehalte sterk gedaald was, de 15 maanden dat Illusion dicht was, was dat vééééél erger hoor
Ik vond toch ook dat het redelijk fatsoenlijk was de laatste tijd, op enkele uitzonderingen na die precies enkel op het forum kwamen om ruzie te zoeken :roll:
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Kelly* schreef:
Fieneke schreef:Ik kwam de laatste jaren bijna niet meer op het forum, maar ik weet wel dat het aantal bezoekers en het chatboxgehalte sterk gedaald was, de 15 maanden dat Illusion dicht was, was dat vééééél erger hoor
Ik vond toch ook dat het redelijk fatsoenlijk was de laatste tijd, op enkele uitzonderingen na die precies enkel op het forum kwamen om ruzie te zoeken :roll:
Babarecords :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Mor we hebben dat onzijdig geval goed op haar/zijn plaats gezet de laatste keer he sjoe :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Ik vind da het forum hier anders ook een serieus "chatbox-gehalte" heeft gekregen :roll: Shoot my if I'm wrong..
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Bass schreef:Ik vind da het forum hier anders ook een serieus "chatbox-gehalte" heeft gekregen :roll: Shoot my if I'm wrong..
ja bass wa wilde da we doen?
wijle kunne geen verhaalkes van vroeger blijven vertellen hé....
pakt da ni slecht op hé :D
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Niks, ik zeg het gewoon :)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Bwaa op het off topic forum is er idd een chatboxgehalte.. Maar op de andere forums totaal niet. Het is hoe dat bt90's het zegt, ge kunt niet blijven zeveren over vroeger he..
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast