Forum Illusion gesloten

Het forum van Illusion in Lier
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

lol, DJ Jan (die van "zet de neulle oep de ploot") zou zeggen
"fuck you" all ;)

Kritiek mag al eens gegeven daar zit niet direct een slechte bedoeling achter, woorden zijn anders te interpreteren zoals ze bedoeld zijn ...
Over dat chatboxgelul, mja ge zit met vooral jonge mensen op het forum .... en als er ne pippo zelf een forumke opricht en op ulle ligt te kakken hebt ge zeker geen controle meer.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Bass schreef:Ik vind da het forum hier anders ook een serieus "chatbox-gehalte" heeft gekregen :roll: Shoot my if I'm wrong..
x2
Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

djaxxie schreef:
Bass schreef:Ik vind da het forum hier anders ook een serieus "chatbox-gehalte" heeft gekregen :roll: Shoot my if I'm wrong..
x2
Lol bekijk je eigen post eens
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Fieneke schreef: Het is hoe dat bt90's het zegt, ge kunt niet blijven zeveren over vroeger he..
Ni ? :D
Af en toe lachen en zeveren moet kunnen mor khoop da hier tussendoor nog iets fatsoenlijk verteld word ook want in deze topic kom ik toch af en toe is lezen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Bericht door Glexx' »

Allez, vanaf nu zulde mij hier ook af en toe is zien passeren :)
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

Fieneke schreef:
Kelly* schreef:
Fieneke schreef:Ik kwam de laatste jaren bijna niet meer op het forum, maar ik weet wel dat het aantal bezoekers en het chatboxgehalte sterk gedaald was, de 15 maanden dat Illusion dicht was, was dat vééééél erger hoor
Ik vond toch ook dat het redelijk fatsoenlijk was de laatste tijd, op enkele uitzonderingen na die precies enkel op het forum kwamen om ruzie te zoeken :roll:
Babarecords :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Mor we hebben dat onzijdig geval goed op haar/zijn plaats gezet de laatste keer he sjoe :mrgreen:
Idd datte bedoelde ik... goed dat we daar vanaf zijn :roll: :twisted:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

. schreef:
djaxxie schreef:
Bass schreef:Ik vind da het forum hier anders ook een serieus "chatbox-gehalte" heeft gekregen :roll: Shoot my if I'm wrong..
x2
Lol bekijk je eigen post eens
Allee , ge gaat toch ni ontkennen dat het hier zwaar aan het veranderen is eh... als jullie die weg opgaan cava maar dan moogde de meeeste members ni kwalijk nemen da ze hun gedacht zeggen zekers...
Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

toch opvallend dat dat offtopic geleuter steeds te maken heeft met de aanwezigheid van onze Fienemie....mijn vroegere aanwezigheid op andere fora bevestigen deze regel dus :P
precies alsof de helft hier nog nooit geen vrouw heeft gezien/gehoord

gelieve ulle chitchat in de toekomst verder te zetten via pm, msn, sms,.......
al de rest wordt verwijderd
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

vrouwen op muziekfora is en blijft een uitzondering ..

buiten hun favo discotheek en wat geleuter brengt da ni op :)

no offence aan die diegene die zich aangevallen zouden voelen
ik heb der zelf ni zo direct een probleem mee, zolang et binnen de perken blijft ..


ps. ik bedoel met muziekfora echt wel muziekfora he, en geen fora van bepaalde clubs en/of going out fora (zoals bv. partyguide), maar kheb het dan over bv. LC, GS, dj2dj, etc

nuja, hopelijk komen er wat illusiongangers die op leeftijd zijn afgezakt, die hebben waarschijnlijk nog wel wat straffe verhalen te vertellen :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

djaxxie schreef:
. schreef:
djaxxie schreef: x2
Lol bekijk je eigen post eens
Allee , ge gaat toch ni ontkennen dat het hier zwaar aan het veranderen is eh... als jullie die weg opgaan cava maar dan moogde de meeeste members ni kwalijk nemen da ze hun gedacht zeggen zekers...
Wij nemen u dat niet kwalijk, totaal niet zelfs. Maar overdrijven moet ook niet. In den tijd op het illusionforum en op Feeste.be was het echt een PAK erger

@Devyd: ik bespeur daar enige hint alsof ik de oorzaak zou zijn :mrgreen: Vroeger op het Illusionforumke deed ge toch lekker mee he Solid ;))) Ma kzie u ook nog altijd graag ze lieverd ;)

@Glexx: Welcome dude !!!

@ Stanne: Veel van dat Illy volk kwam vroeger ook in Carat, daar zullen dan wss nog wel wat verhalen opduiken :mrgreen:

@Bouq: Ge zijt vergeven ze :P
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Fieneke schreef:@ Stanne: Veel van dat Illy volk kwam vroeger ook in Carat, daar zullen dan wss nog wel wat verhalen opduiken :mrgreen:
Pfff, soms denk ik dat da ni mer relevant is om die dingen te vertellen. Kheb nog flink wa anekdotes mor die ga ik hier ni posten want ik zie dat daar geen behoefte aan is.
The times.....they are changing my friend(s).
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Fieneke schreef:
djaxxie schreef:
. schreef: Lol bekijk je eigen post eens
Allee , ge gaat toch ni ontkennen dat het hier zwaar aan het veranderen is eh... als jullie die weg opgaan cava maar dan moogde de meeeste members ni kwalijk nemen da ze hun gedacht zeggen zekers...
Wij nemen u dat niet kwalijk, totaal niet zelfs. Maar overdrijven moet ook niet. In den tijd op het illusionforum en op Feeste.be was het echt een PAK erger
Srr maar , wat een vergelijking :?
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

E forum is e forum he maat, ni muggeziften of *pets* *pets* op de poep :twisted:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 aug 2006, 17:04
Locatie: Waarloos

Bericht door Christophe »

Fieneke schreef:E forum is e forum he maat, ni muggeziften of *pets* *pets* op de poep :twisted:
Wie vroeg er zich weeral af waarom we het Illusionforum sloten :D ;)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Fieneke schreef:E forum is e forum he maat, ni muggeziften of *pets* *pets* op de poep :twisted:
Kweet ni. Op andere fora horen of zien ze mij toch ni. En zo wil ik da houden. Mss kan jij "de Illusionisten" die gaan afzakken filteren op leeftijd ? Liefst ni te veel sno***en of pets pets op de BLOTE poep :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten