Ckomilfoo

Het forum van de andere legendarische clubs
Club 11 Aka CluBBie

Ckomilfoo

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

CKOMILFOO te Dendermonde, draaiden o.a. Olivier Pieters,T.C,...da was in de tijd ook een vree goed plaatske om te feesten :)
Josjie

Bericht door Josjie »

verhaalke:

Ooit (lees deze winter) stond ik zo eens de silo in leuven te babbelen met e-phonk van de red room (dendermonde). Hij had vroeger een paar keer in Ckomilfoo gedraaid. Den dag derachter moest hij gaan draaien op de heropening van de White House (te Lokeren) waar ze hem dan hadden geboekt als was hij de resident geweest (fout van the white house hé, niet van e-phonk)

misschien vindet een saai verhaalke maja...
007

Bericht door 007 »

ja woon in hamme ,dendermonde ligt vlak er naast en die keet vond ik niks eigenlijk omdat ze er eerst new wave draaide dan rock dan house . ze wisten het daar niet goed precies :wink:
keskondisco

Bericht door keskondisco »

binnenkort krijg ik tapes binnen van deze club.
Moet die rippen voor iemand, het is dan wel aan hem om te beslissen of ie die op LC al dan niet post!
Kesko keeping you up to date :wink:
puree

Bericht door puree »

george's heeft daar nog een tijdje gedraaid ook.
Keskon als er tapes van hem zouden tussen zitten, zou mij dat zeker interesseren ! :wink:
007

Bericht door 007 »

heb die cd single nog van "oe oe oe" hahaha :wink:
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

Bericht door kruss »

Yep, Ckomilfoo, dat was inderdaad van alle walletjes eten : ze draaiden daar Lenny Kravitz en Metallica tussen Our Reservation & Nine is a Classic... Wél beestig goed geamuseerd !
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 mei 2005, 16:09
Locatie: Oilsjt

Bericht door Surgi »

Happy friday's op einde van de maand was altijd zuipfestijn en volk dat er was... Spijtig dat het afgebroken is. Er is dan al iets goed in Dendermonde om uit te gaan en dan breken ze het af... :cry:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hebben ze da ook al afgebroken?is er daar ooit ook ne keer ne razzia geweest en misschien was da de reden?
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 mei 2005, 16:09
Locatie: Oilsjt

Bericht door Surgi »

Neen nooit razzia geweest, ik denk dat hun vergunning afliep ofzo...
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jan 2005, 23:09

Bericht door chasey »

Ckomilfoo draaide heel goed en heeft vette jaren gekend
Maar de laatste jaren van zijn bestaan ging het beetje bergaf
Zuipfestijnen waren er zeker
Met 4 man binne was een fles sterke drank naar keuze gratis
Toen Ckomilfoo dicht moest begon al het volk ineens weer te komen
Maar Ckomilfoo moest en zou dichtgaan
Wegens brandveiligheid (tja)
Nadien zijn nog enkele reunies gevolgd maar das nu ook al uitgedoofd
Het fijne weet ik er nog altijd niet zo van maar volgens mij zit die vuile zak van een burgemeester erachter
Die wil natuurlijk geen club meer in zijn proper stadje
Nadien is er ff sprake geweest van ne nieuwe Ckomilfoo maar dat plan blijkt van de tafel geschoven (wss door die stomme burgemeester)
Dendermonde is nu dus een DOOD gat geworden
Om 12u 's avonds zie je geen kat meer op straat.....triestig
Daardoor zijn wij van Deiremonne genoodzaakt naar elders te trekken (Aalst, Antwerpen, Lokeren, Lier)

Dit even gezegd zijnde :P
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2006, 10:05

Bericht door benneken »

ckomilfoo , voor de verbouwingen was die keet echt wel goe , vooral in den tijd dat TeeCee daar nog draaide , veel uren gesleten . Daarna veel minder en na de verbouwingen eigenlijk al op sterven na dood met al hun "specialekes" ( funk , jungle , enz ...) .... anyway , mooie herinneringen aan Ckomilfoo , toen was Dendermonde nog plezant :mrgreen:
keep the fire burning ....
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2005, 12:22
Locatie: Dendermonde

Bericht door djcresto »

Ckomilfoo is jaren mijn vaste stek geweest. Snap niet goed dat er geklaagd wordt over de muziek, moet ongetwijfeld voor mijn tijd geweest zijn (lees meer dan 10 jaar geleden). Anyway heb ondertussen ferm spijt dat het weg is. Menig legendarisch feest meegemaakt. En achteraf bekeken was het een club met zeer goeie en kwalitatieve muziek.
tranceaddict.com
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2006, 16:58

Ckomilfoo

Bericht door katrieneken »

6 mei 2006 CKOMILFOO RETURNS in sporthal oudegem met Jan Van Biesen, Olivier Pieters,...
Club 11 Aka CluBBie

Re: Ckomilfoo

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

katrieneken schreef:6 mei 2006 CKOMILFOO RETURNS in sporthal oudegem met Jan Van Biesen, Olivier Pieters,...
Den Jan, lang geleden dak hem nog gehoord heb :evil:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten