Lazer Website
Moderator
Lazer Website
Zal er snel komen !!!!
Met link naar de ClassX stream, Lazer info van vroegahhh, flyers, frequentieschema waar hebben ze nu al allemaal al uitgezonden, alsmede broertje Radio Crystal (Brussel) en Radio Noordzee (Aan de kust was da ).
Met link naar de ClassX stream, Lazer info van vroegahhh, flyers, frequentieschema waar hebben ze nu al allemaal al uitgezonden, alsmede broertje Radio Crystal (Brussel) en Radio Noordzee (Aan de kust was da ).
Elite Legendary Member
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe
Contacteer:
Moderator
Elite Club Member
Re: Lazer Website
Leuk Lazer info van vroeger, kan ik gezellig nostalgische herrineringen ophalen. Is datop degewonen website van lazerhothits?djginod schreef:Zal er snel komen !!!!
Als je wilt zal ik vanaf volgende maand eens wekelijks een mix maken, mis lazer house en dat komt wss nooit meer terug.en zoek al een tijd een online radio om mijn ding nog eens te doen dus dit is ideaal!
Moderator
Re: Lazer Website
Ik ga me niet met lazer house bezig houden, en ik denk dat daar wel genoeg stations in dezelfde vijver vissen, en ik vind dat deze sound toch minder te vinden is... heb al eens een paar keer geluisterd naar de concurrentie, maar vaak ging het naar even al gauw naar de oldskool hardcore sound, en dat wil ik eigenlijk toch wel vermijden...Dj Sven Larsson schreef: Leuk Lazer info van vroeger, kan ik gezellig nostalgische herrineringen ophalen. Is datop degewonen website van lazerhothits?
Als je wilt zal ik vanaf volgende maand eens wekelijks een mix maken, mis lazer house en dat komt wss nooit meer terug.en zoek al een tijd een online radio om mijn ding nog eens te doen dus dit is ideaal!
Maar alvast tof dat je wilt meewerken !
Elite Legendary Member
Contacteer:
Ziet er leuk uit enkel de link was je vergeten
http://www.lazerhothits.com/
http://www.lazerhothits.com/
Moderator
Newbie
Elite Legendary Member
Contacteer:
Club Member
Waarvoor nog steeds groooooote dankThaMan schreef:Alsook niet te vergeten het "Retroduction" logo... naam en flyerke door mezelf ontworpen
Zoals bij de meeste wel geweten is, is Retroduction even op rust vermits mijn allerliefste medecollega zeer ijverig in zijn woning verbouwingen aan het doen is.
zouden de mensen de muziek niet kunnen missen of niet weten wat daar zo al gedraaid wordt kunnen steeds terecht bij YouTube waar we onze eigen plek hebben.Deze wordt wekelijks onderhouden en er komen steeds nieuwe video's bij
http://www.youtube.com/profile?user=Retroduction
Elite Club Owner
Club Member
Moderator