Met link naar de ClassX stream, Lazer info van vroegahhh, flyers, frequentieschema waar hebben ze nu al allemaal al uitgezonden, alsmede broertje Radio Crystal (Brussel) en Radio Noordzee (Aan de kust was da

Leuk Lazer info van vroeger, kan ik gezellig nostalgische herrineringen ophalen. Is datop degewonen website van lazerhothits?djginod schreef:Zal er snel komen !!!!
Met link naar de ClassX stream, Lazer info van vroegahhh, flyers, frequentieschema waar hebben ze nu al allemaal al uitgezonden, alsmede broertje Radio Crystal (Brussel) en Radio Noordzee (Aan de kust was da).
Ik ga me niet met lazer house bezig houden, en ik denk dat daar wel genoeg stations in dezelfde vijver vissen, en ik vind dat deze sound toch minder te vinden is... heb al eens een paar keer geluisterd naar de concurrentie, maar vaak ging het naar even al gauw naar de oldskool hardcore sound, en dat wil ik eigenlijk toch wel vermijden...Dj Sven Larsson schreef: Leuk Lazer info van vroeger, kan ik gezellig nostalgische herrineringen ophalen. Is datop degewonen website van lazerhothits?
Als je wilt zal ik vanaf volgende maand eens wekelijks een mix maken, mis lazer house en dat komt wss nooit meer terug.en zoek al een tijd een online radio om mijn ding nog eens te doen dus dit is ideaal!
Waarvoor nog steeds groooooote dankThaMan schreef:Alsook niet te vergeten het "Retroduction" logo... naam en flyerke door mezelf ontworpen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten