08.12.07 : Extreme Reunion @ Pulse Factory

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

welk traject legt deze bus af?
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

ik kan er toch ook niet naast dat de titel misschien wat ongelukkig gekozen is.
Extreme memories ware misschien beter geweest.
Extreme was meer dan alleen PhiPhi en Marko.
Yves Deruyter, Franky Kloeck, Franky Jones en Zolex hebben toch ook wel een grote rol gespeeld, vooral in de begin dagen.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

stel je voor dat deze namen er nog bijkomen :-o
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

mij trekt muzikaal gezien een avond met alleen phi-phi en marko meer aan dan met ydr en al erbij.

peter novak en cosmo mogen er van mij wel altijd nog bijkomen 8)
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

quincy schreef:mij trekt muzikaal gezien een avond met alleen phi-phi en marko meer aan dan met ydr en al erbij.
Nu discussieert ge over smaak. Ik eerder meer over het feit of een line-up met 2 dj's een reunie kan genoemd worden of niet. Ik vind: een reunie dient om toch de grote hoop samen te halen. Als je een reunie organiseert met je klas, waar je met 10 man zat, en uiteindelijk komt er maar 2 man op af. Heb je dan een reunie?
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

idd puur over persoonlijke smaak dus ni op letten ;)
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

jdg got my point ;-)
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Had het dan "Extreme on monday reunion on saturday" moeten heten?

Dan hadden jullie mannen zitten zeggen: "jamaar, het is op ne zaterdag dan is het niet echt ne extreme on monday he..."

en zo blijven we bezig :roll:

en als ik een noot van kritiek mag geven op die reunion van de silo (en dat heb ik destijds ook gedaan)

men had 2 rooms........ik zou gedacht hebben 1 extreme on monday room (trance-progressive) en 1 room met het hardere werk (bonzai periode)...dat zou het meest logische geweest zijn

en dat was het ook totaaal niet

Fly was er niet bij, Bountyhunter was er niet bij, zelfs Tom niet,....

en die hadden mijn inziens meer met Extreme te maken dan bv fred nasen enz.

en extra noot

dan vind ik het infeite nog straf dat er hier zijn dat kritiek spuien maar zelfs nooit Extreme in het echt hebben meegemaakt .....

Wil ik maar zeggen........ :roll:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Ik zou zeggen als't maar plezant is maakt da toch ni uit welke naam erop staat. Denk ni da een party ineens zoveel beter wordt met ne coole naam :roll: :roll:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

elkewelke schreef:Fly was er niet bij, Bountyhunter was er niet bij, zelfs Tom niet,....
Franky had die beloofd voor de volgende reunie...
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Trab schreef:
elkewelke schreef:Fly was er niet bij, Bountyhunter was er niet bij, zelfs Tom niet,....
Franky had die beloofd voor de volgende reunie...
Maar die volgende reunie (maart 2007) is er nooit gekomen (en zal er nooit komen?)

dus we moeten ons "maar" tevreden stellen met die in de pulse....
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

elkewelke schreef:Maar die volgende reunie (maart 2007) is er nooit gekomen (en zal er nooit komen?)
Misschien dat hij er volgend jaar terug zin in heeft. Dan kunnen we om het jaar eens afwisselen van locatie (vlaanderen/wallonie) ;-)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

After schreef:welk traject legt deze bus af?

???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik denk niet dat Franky nog veel goesting gaat krijgen om terug iets te doen als hij al de commotie leest die er wordt gemaakt wanneer iemand dan eens wat probeert te doen...
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:54

Bericht door Maya »

Als de enige ervaring met extreme is, dat ge de extreme reunion in de silo hebt meegemaakt (zoals velen hier), dan vind ik het nogal straf wa voor kritieken er hier worden gegeven nog vóór de party ook maar is doorgegaan.

Ik kijk er alleszins naar uit en Marko en Phi Phi als line-up in plaats van een 10-tal dj's op de affiche, draagt persoonlijk mijn voorkeur. Maar daar kan men natuurlijk blijven over discussiëren.

Over de naam 'extreme-reunion': ik heb het woord 'reunion' steeds geïnterpreteerd als reunie van extreme-gangers en -liefhebbers (ook toen de party van de silo bekend gemaakt werd). Anderen interpreteren de 'reunion' blijkbaar als een reunie van de DJ's zelf. Ik leid dit af uit 't feit dat sommigen stellen dat als enkel Marko en Phi Phi komen draaien, het in feite de naam 'reunie' niet waard is (omdat het er maar 2 zijn- en er zijn er oh-zo-veel die in extreme gedraaid hebben)
Ik wil maar zeggen: het hangt af van je uitgangspunt en interpretaties.

Alleszins een party om naar uit te kijken wat mij betreft!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten