08.12.07 : Extreme Reunion @ Pulse Factory

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

quincy schreef:was ook niet als kritiek bedoeld maar een reunion = residents.
cyberdelia was toch e vast concept,dan kunde da toch als residents bezien?

gelijk Deg,was vaste dj op de rave explosions.
die kunne ze van mijn part gerust vragen voor een cherry reunion...

of is da nu onlogisch wa ik nu zeg? :oops:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

illusionfreak schreef:stanne als ge zo al denkt over de carat reunion blijf dan thuis als ge toch denkt da het gaat tegen vallen .de mensen die vorige keer daar waren zullen wel weten dat het niet zo is.
Holaba, kzeg toch ni op voorhand dat het gaat tegen slaan zeker, ik zeg alleen dat het wss men verwachtingen ni ga inlossen. Mor daarom kan ik mij wel amuseren hé.
Tis ook alleen mor als ge der een tijdje tussen uit zijt ist moeilijk om u terug te integreren :D

back to the 90's schreef: dus haalt da maar uit uw kopke en komt daar ma is e danske placeren met mij :mrgreen:
Met u zou ik nog gemakkelijk durven slowen :lool:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

quincy schreef:was ook niet als kritiek bedoeld maar een reunion = residents.

de editie van Silo kan je hierop evenveel bekritiseren dan de editie in Pulse Factory.
wie spreekt er van reunion = residents?
Lees mijn post eens goed. Ik spreek van draaien, niet van draaien als resident. Ik had het over de residents van de Pulse.
Trouwens in een line-up van 10 dj's, 1 vreemde eend in de bijt, of in een line-up van 4 man, de helft, ik merk toch wel een verschil.

Het komt er op neer dat ze voor een commercieel aantrekkelijke naam gekozen hebben.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Stanne schreef:
back to the 90's schreef: dus haalt da maar uit uw kopke en komt daar ma is e danske placeren met mij :mrgreen:
Met u zou ik nog gemakkelijk durven slowen :lool:

tis wel ni in de justen topic,maar bij deze staat dat genoteerd :D
it's a date :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

back to the 90's schreef:
Stanne schreef:
back to the 90's schreef: dus haalt da maar uit uw kopke en komt daar ma is e danske placeren met mij :mrgreen:
Met u zou ik nog gemakkelijk durven slowen :lool:

tis wel ni in de justen topic,maar bij deze staat dat genoteerd :D
it's a date :mrgreen:
Oké dan, omda ge zo aandringt :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Stanne schreef:
back to the 90's schreef:
Stanne schreef: Met u zou ik nog gemakkelijk durven slowen :lool:

tis wel ni in de justen topic,maar bij deze staat dat genoteerd :D
it's a date :mrgreen:
Oké dan, omda ge zo aandringt :D
denk eraan safe sex he manne
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 feb 2007, 13:34

Bericht door Alpha »

elkewelke schreef:om de discussie even te breken:

De 6u set Phi Phi b2b Marko @ Pulse Factory

Extreme on Monday 30.04.2007

part 1 : http://www.megaupload.com/?d=7TG16S3B
part 2 : http://www.megaupload.com/?d=82XKU6MB
part 3 : http://www.megaupload.com/fr/?d=LDDUGTAH
part 4 : http://www.megaupload.com/?d=K5OOKOGR

thx afterclub - teamgeorge - ....
Merci!

Of het nu een 'reunion' mag heten of niet, 't wordt een avond met zalige muziek en hopelijk ook evenveel sfeer!
De reunion in de Silo was inderdaad een zwaar feestje, maar dat kan in Pulse zeker ook zo zijn. 't is wel iets anders maar phi phi en marko die eens wat langer mogen spelen, da kan toch ni slecht zijn...
Ik kijk er alvast naar uit! :twisted:
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

wa goed was aan de reunion in de silo was.da elke dj ne ander stijl had wa de avond alleen maar beter maakte.
TOR
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2007, 17:25
Locatie: Bruges, Belgium

Bericht door TOR »

elkewelke schreef:om de discussie even te breken:

De 6u set Phi Phi b2b Marko @ Pulse Factory

Extreme on Monday 30.04.2007

part 1 : http://www.megaupload.com/?d=7TG16S3B
part 2 : http://www.megaupload.com/?d=82XKU6MB
part 3 : http://www.megaupload.com/fr/?d=LDDUGTAH
part 4 : http://www.megaupload.com/?d=K5OOKOGR

thx afterclub - teamgeorge - ....
Jawadde! :eek:
Thanks. :thumbsup:
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

After schreef:welk traject legt deze bus af?
Opstapplaats zal in de buurt van Vilvoorde zijn.
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

JDG schreef:
quincy schreef:was ook niet als kritiek bedoeld maar een reunion = residents.

de editie van Silo kan je hierop evenveel bekritiseren dan de editie in Pulse Factory.
wie spreekt er van reunion = residents?
Lees mijn post eens goed. Ik spreek van draaien, niet van draaien als resident. Ik had het over de residents van de Pulse.
Trouwens in een line-up van 10 dj's, 1 vreemde eend in de bijt, of in een line-up van 4 man, de helft, ik merk toch wel een verschil.

Het komt er op neer dat ze voor een commercieel aantrekkelijke naam gekozen hebben.

Maar die 2 guests phiphi & marko draaien dan wel (wrschl zoals vorige keer) van 2u tot de sluiting (8u)

vorige keer was het Forzza die opwarmde tot 2u.......in Extreme (on monday) draaide er ook telkens een +/- onbekende dj de opwarming......... dus zoooo een groot verschil is er nu ook weer niet

enja een commercieel aantrekkelijke naam......dat is ook de bedoeling he.....er moet geld binnenkomen........dat was met de reunion in silo hetzelfde........en in Pulse vragen ze geen 15 euro entree....dat mag ook worden gezegd....
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

elkewelke schreef: enja een commercieel aantrekkelijke naam......dat is ook de bedoeling he.....er moet geld binnenkomen........dat was met de reunion in silo hetzelfde........en in Pulse vragen ze geen 15 euro entree....dat mag ook worden gezegd....
Maar dan kan iedereen die Marko en Phiphi op de affiche zetten, hun party Extreme reunion noemen ook
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

JDG schreef:
elkewelke schreef: enja een commercieel aantrekkelijke naam......dat is ook de bedoeling he.....er moet geld binnenkomen........dat was met de reunion in silo hetzelfde........en in Pulse vragen ze geen 15 euro entree....dat mag ook worden gezegd....
Maar dan kan iedereen die Marko en Phiphi op de affiche zetten, hun party Extreme reunion noemen ook
Maar waar spelen die 2 nu meer dan 6uren (b2b) aan 1 stuk ?!

excuseer maar maar bij mijn weten enkel op die Pulse night....

en vooral........WIE ZIJN WIJ om daar over te oordelen ?!

Hebben Phi Phi en Marko hiermee problemen ?!!!! ik dacht het niet.... juist in tegendeel..............

en George (eigenaar pulse) is nu wel niet zomaar iemand he (en dan nog)

en ik val in herhaling..........de eerste en de laatste extreme reunion in Silo was in september vorig jaar.......en het zag/ziet er niet naar uit dat er nog een volgende kwam/komt........

ga jij dan rustig in een hoekje zitten wachten tot als misschien dhr. Franky Jones ooit nog eens een extreme reunion party gaat organiseren in de Silo ?!

wel ik niet........

het is duidelijk.........gij vindt de line-up teleurstellend en niet overeenkomstig de keuze van de naam............dus gij blijft thuis

ik vind de line-up super......de naamkeuze interesseert mij eerlijk gezegd geen bal.........en ik zal die nacht genieten.........
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

elkewelke schreef:
en vooral........WIE ZIJN WIJ om daar over te oordelen ?!

.........
We zitten hier op een forum, dus ik mag mijn gedacht hierover wel zeggen, denk ik
Het lijkt erop dat ge daar precies niet goed tegen kunt, maar dat is mijn probleem niet.

elkewelke schreef: het is duidelijk.........gij vindt de line-up teleurstellend en niet overeenkomstig de keuze van de naam............dus gij blijft thuis
Ik heb niet gezegd dat de line-up op zich teleurstellend is, maar wel als je hem koppelt aan de naam extreme reunion.
Voor mij is dat toch een verschil.
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

JDG schreef:
elkewelke schreef:
en vooral........WIE ZIJN WIJ om daar over te oordelen ?!

.........
We zitten hier op een forum, dus ik mag mijn gedacht hierover wel zeggen, denk ik
Het lijkt erop dat ge daar precies niet goed tegen kunt, maar dat is mijn probleem niet.
elkewelke schreef: het is duidelijk.........gij vindt de line-up teleurstellend en niet overeenkomstig de keuze van de naam............dus gij blijft thuis
Ik heb niet gezegd dat de line-up op zich teleurstellend is, maar wel als je hem koppelt aan de naam extreme reunion.
Voor mij is dat toch een verschil.

Tuurlijk mag iedereen zijn gedacht verkondigen, heb ik anders beweerd?

maar gij insinueert wel dat deze party puur om het geld zou te doen zijn (cfr "commercieel aantrekkelijk gekozen naam" enz.) dat het maar een doorsnee party is (want iedereen kan phiphi en marko op 1 affiche zetten en zeggen dat het een extreme reunion is)

en ge blijft er ook over doorbomen om toch maar alles aan die party negatief te belichten.......tjaaaaa

Als zelfs 2 hoofdrolspelers in de clubgechiedenis van Extreme geen probleem hebben met die naam......dat wilt toch zeggen dat er geen sprake is van geldklopperij, dat het maar een retroparty is zoals er duizend zijn....... en geeft nu toe, op welke andere party hebben marko & phi phi 6u aan 1 stuk gedraaid ?!

ik heb zelf al een mogelijk verklaring gegeven voor die naamskeuze (zie vorige pagina's) waarbij tbelangrijkste is dat het nu 1-maal niet op een maandag valt....en men het dus geen "gewone extreme on monday" party kan organiseren.....

pittig detail..........als ge de sets (pulse 30 april) zou beluisteren die ik heb gepost........kan je luid&duidelijk marko horen roepen in zijn micro: "welcom on the extreme reunion"

en nu gij :twisted:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten